-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Білилівського ліцею Ружинської селищної ради Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Білилівка, вул. Миру, 2 А
Завершена
1 296 711.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 483.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 483.56 UAH
Період оскарження:
06.11.2023 10:13 - 15.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимоги чинному законодаству України, а саме відсутність низки документів, які є обовязковими для розрахунку Договірної ціни та Кошторисної варстості обєкту будівництва.
Номер:
e4105be977a7435aa976f7dbdb0deb62
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-002247-a.b4
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодаству України, а саме відсутність низки документів, які є обовязковими для розрахунку Договірної ціни та Кошторисної варстості обєкту будівництва.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку №4 наявний Проект договору в якому зазначене наступне:
11. Додатки до Договору
14.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:
Кошторисні розрахунки*:
Додаток № 1 - Договірна ціна;
Додаток № 2 - Дефектний акт.
А де вельмишановний Замовнику процедури закупівлі вимога до учасників щодо надання ними всіх необхідних розрахунків та документів, які вимагаються чинним законодавством України при виконанні робіт, які є предметом закупівлі, а саме:
- договірна ціна з пояснювальною запискою (або окремо договірна ціна і окремо пояснювальна записка);
- зведений кошторисний розрахунок (або зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва);
- локальний кошторис (або локальні кошториси);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису (або до локальних кошторисів);
- підсумкова відомість ресурсів.
Кошторисними нормами України «Настановою з визначення вартості будівництва» №281 від 1.11.2021 року чітко зазначене наступне:
розділ I. Загальні положення
1.1. Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором!!!
Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі, тобто іншими словами Договірна враховує та визначає тільки вартість будівельних робіт, а де документ в якому зазначається вартість обладнання, матеріалів, адміністративних витрат, податки???
Кошторисний розрахунок – кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів витрат, які згідно з вихідними даними на проектування необхідні для здійснення будівництва і не враховані кошторисними нормами (витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, витрати на організацію робіт вахтовим методом тощо);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат;
Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією!!!
матеріально-технічні ресурси (підсумкова відомість ресурсів) – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт.
Шановний Замовнику процедури закупівлі, чому ви порушуєте чинне законодавство України, а саме вимоги Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ №281 від 1.11.2021 року, щодо порядку формування ціноутворення та змісту кошторисної документації та порушуєте основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток
архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Шановний Замовнику процедури закупівлі, дотримуйтеся вимог чинного законодавства та внесіть зміни в тендерну докуметацію, як того вимагає чинне законодавство України.
В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка регламентується чинним законодавством України ми змушені будемо звернутися до державних та правоохороних органів - АМКУ, Держаудитслужби, СБУ та Національної поліції України, щодо інІціювання перевірки даної закупівлі, щодо дотримання Замовником вимог чинного законодавства України, адже за вашої вимоги ваша Кошторисна документація формується непрозоро з відсутністю інформації, щодо вартості обладнання, матеріалів, робіт, податків і т.д.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2023 18:57
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до тендерної пропозиції визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону та керуючись принципами здійснення закупівель.
Відповідно до вимог додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки (розрахунки ціни пропозиції) у складі: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси. Кошторисні розрахунки повинні бути складені відповідно до Специфікації, що завантажена окремим файлом («Специфікація.pdf») з застосуванням програмного комплексу АВК або аналогу.
Враховуючи наведене тендерною документацією передбачений достатній перелік кошторисних розрахунків що надаються учасниками процедури закупівлі для підтвердження відповідності пропозицій технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України і якою Замовник навмисно дискримінує, обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі та яка була визнана, як дискримінаційна рішенням постійно діючою комісією АМКУ.
Номер:
f85e4872d77f4502888df494bda1fdb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-002247-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України і якою Замовник навмисно дискримінує, обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі та яка була визнана, як дискримінаційна рішенням постійно діючою комісією АМКУ.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Згідно Додатку №1 "Кваліфікаційні критерії згідно статті 16 Закону" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати в своїй тендерній пропозиції - Сертифікат* на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014
Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції «Сертифікату на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 є дискримінаційною, та такою, що порушує наші права та законні інтереси під час участі в Закупівлі багатьох учасників процедури закупівлі, з огляду на наступне:
Відповідно до чинного законодавства України - Замровником формується Технічне завдання у відповідності до положень ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч.5 даної статті в частині сертифікатів, тобто сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, в будь-якому випадку необхідні підтвердження визначені в умовах цієї тендерної документації.
Відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне:
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії ате-стата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національ-ного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
В Україні акредитуючим органом є Національне агенство по акредитації України, яке підвідомче Міністерству економічного розвитку та торгівлі НААУ та діє на основі Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (№ 720-IX від 17.06.2020, з усіма змінами та доповненнями).
В Україні на офіційній сторінці сервісу документів Будстандарт Online http://online.budstandart.com відсутня будь-яка інформація про даний стандарт, а також відсутня інформація, щодо наявності затвердженого та прийнятого стандарту, згідно якого учасник може в законний спосіб отримати сертифікат відповідності SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність».
Отже стандарт SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» не затверджений та діє на території України.
Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» статті 1. Основні терміни та їх визначення
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вимога Замовника, щодо надання учасниками Сертифікату SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» не узгоджується з Технічним завданням тендерної документації Замовника. Оскільки відповідно до чинного законодавства України, якщо відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності.
Замовник вимагаючи в тендерній документації надати: сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність», грубо та цинічно порушує норми наступних нормативних документів та Законів:
- ст.1. Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»;
- ст.5 ч.4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі;
- ч.4 ст. 22 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників;
- ч.3. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги щодо наявності в Учасника сертифікату SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність», який виданий Учаснику органом сертифікації не можливе та не передбачене законодавством України і не може вимагатися Замовником.
Вимога, щодо надання учасниками в своїй тендерній документації Сертифікату на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 була визнана, як дискримінаційна і такою яка не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до: рішення постійно діючої колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р.(питання №2) - додаємо, як доказ до вимоги.
Шановний Замовнику процедури закупівлі, дотримуйтеся вимог чинного законодавства України та внесіть зміни в тендерну докуметацію, як того вимагає чинне законодавство.
В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка регламентується чинним законодавством України ми змушені будемо звернутися до державних та правоохороних органів - АМКУ, Держаудитслужби, СБУ та Національної поліції України, щодо інвціювання перевірки даної закупівлі, щодо дотримання Замовником вимог чинного законодавства України та недискримінації учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р. (питання №2).pdf 10.11.2023 18:23
Дата подачі:
10.11.2023 18:23
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до тендерної пропозиції визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону та керуючись принципами здійснення закупівель. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Таким чином, вимоги тендеру щодо надання учасниками сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Окрім того повідомляємо Вас, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України і якою Замовник навмисно дискримінує та обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Номер:
e3a2e9ad6b764c3f9470632999adf7ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-002247-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України і якою Замовник навмисно дискримінує та обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі. На підтвердження наявності технологій учасник процедури закупівлі повинен надати видані органом сертифікації сертифікати*, а саме: - Сертифікат* ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - Сертифікат* ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». - Сертифікат* ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи». - Сертифікат* ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - Сертифікат* ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою
ланцюга постачаннь. Вимоги» - Сертифікат* ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» - Сертифікат* ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» - Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» - Сертифікат* ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» - Сертифікат* на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 - Сертифікат* ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»
В Україні затверджениий та діє державний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) "Система управління якістю. Вимоги". Наказ від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів. Дата прийняття - 30.11.2018 року. Дата початку дії - 05.12.2018 року.
Затверджениий та діє державний стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2018, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Затверджениий та діє державний стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»
Затверджениий та діє державний стандарт ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги".
Відповідно до вимог статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.6 абз.2 Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто ви, як Замовник процедури закупівлі зобовязані дотримуватися вимог чинного законодавства України і зазначити в вимогах тендерної документації, що Учасник процедури закупівлі має повне законне право надавати сертифікати відповідності - еквівалентні, які затверджениі та діють на території України тим сертифікатам, які ви зазначили в своїй вимозі.
Шановний Замовнику процедури закупівлі, дотримуйтеся вимог чинного законодавства України та внесіть зміни в тендерну докуметацію, як того вимагає чинне законодавство України, щодо можливості надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ - еквівалентним, які затверджениі та діють на території України тим сертифікатам, які ви зазначили в своїй вимозі.
В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка регламентується чинним законодавством України ми змушені будемо звернутися до державних та правоохороних органів - АМКУ, Держаудитслужби, СБУ та Національної поліції України, щодо інвціювання перевірки даної закупівлі, щодо дотримання Замовником вимог чинного законодавства України та недискримінації учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2023 17:29
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до тендерної пропозиції визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону та керуючись принципами здійснення закупівель. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідних Сертифікатів, які видаються компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Таким чином, вимоги тендеру щодо надання учасниками сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови закупівлі
Номер:
1152f5a6edd04c3bafc1889fceea9d40
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-002247-a.c1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 17.05.2023 № 6781.pdf 10.11.2023 08:29
- Скарга на умови закупівлі ісо 28000.pdf 10.11.2023 08:29
- dstu_iso_28000_2008__1403051015.pdf 10.11.2023 08:29
- Рішення від 23.03.2023 №3632.pdf 10.11.2023 08:29
- Скарга на умови закупівлі ісо 28000.docx 10.11.2023 08:29
- рішення від 14.11.2023 № 18213.pdf 14.11.2023 18:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2023 № 18578.pdf 21.11.2023 12:04
- рішення від 20.11.2023 № 18578.pdf 22.11.2023 16:48
- Пояснення по суті скарги.doc 16.11.2023 11:00
- Пояснення по суті скарги.pdf 16.11.2023 11:00
- Перелік змін.pdf 16.11.2023 11:00
- Перелік змін.doc 16.11.2023 11:00
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 16.11.2023 11:00
- Тендерна документація (нова редакція).doc 16.11.2023 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 20:44
Дата розгляду скарги:
20.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2023 18:33
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.11.2023 16:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.11.2023 16:49