-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тріска деревна (паливна)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ТРІСКА ПАЛИВНА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Торги не відбулися
878 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 781.30 UAH
мін. крок: 1% або 8 781.30 UAH
Період оскарження:
06.11.2023 01:29 - 11.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Номер:
2901b28aa2ab4d0991cfde0bff31fda1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-000008-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 2.1. Тендерної документації, учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ми вважаємо, що вимога про виконання не менше ніж одного аналогічного договору, при цьому такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель, є необґрунтованою та дискримінаційною.
По-перше, ця вимога обмежує коло осіб, які можуть взяти участь у публічних закупівлях. Не всі суб’єкти господарювання мають досвід виконання аналогічних договорів з замовниками в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.).
По-друге, ця вимога суперечить узагальненій практиці Колегії АМКУ. У своїх рішеннях Колегія АМКУ неодноразово відзначала, що наявність цих вимог є необґрунтованими та дискримінаційними.
У зв’язку з цим ми просимо виключити наступну частину пункту 2.1. Тендерної документації: "при цьому такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель.".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2023 11:51
Вирішення:
Шановний учаснику, вітаємо!
З урахуванням вашого звернення, до тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено