-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Послуга з встановлення системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Комунального закладу Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Музична школа» за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Рокитне, вул. першотравнева, 8)
Торги не відбулися
430 228.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 151.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 151.14 UAH
Період оскарження:
03.11.2023 15:57 - 08.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП "Юлком-сервіс"
Номер:
b692445cc23c4d1aa8dcb2c6976455b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-03-012213-a.a4
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП "Юлком-сервіс"
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП "Юлком-сервіс"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП Юлком-сервіс.docx 19.12.2023 10:00
- 51_ДЦ_ДЦ_3.pdf 19.12.2023 10:00
- Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП Юлком-сервіс (1).pdf 19.12.2023 10:00
- рішення від 21.12.2023 №20631.pdf 21.12.2023 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення №21104.pdf 29.12.2023 12:01
- рішення від 28.12.2023 №21104.pdf 02.01.2024 15:07
- Пояснення на скаргу 25.12.2023 15:24
- Пояснення на скаргу 25.12.2023 15:24
- Документи 25.12.2023 15:24
- Документи 25.12.2023 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2023 15:01
Дата розгляду скарги:
28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.12.2023 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2024 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник зобов'язується виконати рішення органу оскарження
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0e361047db044e9381bfd9e9a0cc885c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-03-012213-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Деталі у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 28.11.2023 № 19105.pdf 28.11.2023 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2023 № 19751.pdf 08.12.2023 12:34
- Рішення від 07.12.2023 № 19751.pdf 12.12.2023 11:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2023 11:20
Дата розгляду скарги:
07.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2023 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.12.2023 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник зобовя'зується виконати рішення органу оскарження
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України та визнана неодноразовими рішеннями АМКУ, як дискримінаційна.
Номер:
6f98634e7da647cdbd8aeefb5699b4e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-03-012213-a.c2
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України та визнана неодноразовими рішеннями АМКУ, як дискримінаційна.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 тендерної документації, згідно п.1.2 наявна дискримінаційна вимога, яка суперечить чинному законодавству України. А саме ви вимагаєте від учасників - на зазначених у довідці працівників (керівника та виконавців робіт) надати копії посвідчень та протоколів або витягів з протоколів для проходження навчання з "Загального курсу з Охорони праці"
Доводимо до вашого відома, що відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та пере-вірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі тру-дової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Норми «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетни-ми установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевір-ки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловжи-ванням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може місти-ти іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників проце-дури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити ви-мог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушую-ть вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасни-ків, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі заку-півлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
У якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію сторінок Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року п.п.14-15 розділ «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної при-датності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіще-ння про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень»;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10).
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незаконної вимоги, яка була визнанна як дискримінаційною великою кількістю рішень постійно діючою комісією АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14-15.pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - рішення АМКУ від 22.11.2022 № 6894 (питання №5).pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - рішення АМКУ від 06.12.2022 № 7182 (питання №2).pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №8).pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №10).pdf 07.11.2023 22:26
- Доказ - рішення АМКУ від 29.09.2022 № 6061 (питання №1).pdf 07.11.2023 22:26
Дата подачі:
07.11.2023 22:26
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановлюються замовником та можуть включати важливу для нього інформацію щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.11.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає Постанові №852
Номер:
45f5f4b5fa4242bd9ca394a2d0ea4f73
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-03-012213-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає Постанові №852
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 тендерної документації, згідно п.1.2 наявна дискримінаційна вимога, яка суперечить чинному законодавству України, а саме Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - надати копії свідоцтва право власності або договорів оренди на офісні та складські приміщення.
Відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Тобто, згідно п.6 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року жодного слова а відповідно вимоги про наявність в ліцензіату складських приміщень не йде!!! Тобто Ліцензіат, для виконання робіт протипожежного призначення, а саме Послуги з встановлення системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Комунального закладу Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Музична школа» за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Рокитне, вул. першотравнева, 8) не зобовязаний мати складське(і) приміщення.
Даною дискримінаційною вимогою ви порушуєте вимоги п.6 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року та навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незаконної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2023 22:04
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановлюються замовником та можуть включати важливу для нього матеріально технічну базу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.11.2023 00:02