-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (ДБН А.2.2.-3 -2014) (послуги з виконання поточного ремонту приміщень 1-го поверху адміністративного корпусу апаратно-студійного комплексу (літ. «А-4») будівлі філії АТ «НСТУ» «Львівська регіональна дирекція» за адресою: 79008, місто Львів, вулиця Високий Замок, будинок 4)
Торги не відбулися
8 580 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 900.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2023 14:52 - 08.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
b66d70d8b1044a869f50c42601c9c0c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-03-010439-a.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вулиця Митрополита Василя Липківського,
45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Повна назва Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Код в ЄДРПОУ / ІПН: 37801512
Юридична адреса Природна,5б/20, Львів, Львівська область, Україна, 79044
Телефон: 380975984423
E-mail: khrystynaivanyshyn28@gmail.com
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Назва:ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
ЄДРПОУ:40020216
Юридична адреса: вул. Високий Замок, 4, м. Львів, Львівська область, 79008, Україна
Контактна особа: Оксана Гузьо
Контакти:+380971654402, lodtrkor@gmail.com
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-11-03-010439-a
Скарга
щодо прийнятих рішень замовником
03.11.2023 р. ФІЛІЄЮ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: Послуги з виконання поточного ремонту приміщень 1-го поверху адміністративного корпусу апаратно-студійного комплексу (літ. «А-4») будівлі філії АТ «НСТУ» «Львівська регіональна дирекція» за адресою: 79008, місто Львів, вулиця Високий Замок, будинок 4, Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 13.11.2023 р. завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 2 учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 8 342 096,00
UAH 7 454 100,00
UAH
ТОВ МЕТЛІТА 7 498 833,14
UAH 7 455 833,13
UAH
Пропозиція нашого підприємства Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" електронною системою була визначена найбільш економічно вигідною.
20 листопада 2023 по результату розгляду нашої пропозиції замовником було прийнято рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
23 листопада 2023 замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ МЕТЛІТА (протокол №5 від 23 листопада 2023 року).
Вважаємо рішення замовника незаконними та такими, що підлягають скасуванню з наступних підстав:
Щодо підстав відхилення нашої пропозиції:
Нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі абзацу 1 та 4 підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
В протоколі уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій № 4 від 20.11.2023 р. зазначено наступні причини для відхилення нашої пропозиції:
1.
Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище причини.
Відповідно до вимог п. 5 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати копію діючої будівельної Ліцензії (з додатками), що видана на ім`я Учасника.
На виконання зазначеної вимоги у складі нашої тендерної пропозиції подано Ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури видану на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" від 07.10.2014 р. № 39-л (архівна папка "«установчі.rar», файл «ліцензія дозвіл декларація станом на 01.09.23.pdf»), в якій зазначено, зокрема, строк дії по 07.10.2019 р.
Відповідно до частини дванадцятої статті 13 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" ліцензія видається на необмежений строк.
Відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону:
види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що наведена вище ліцензія не є чинною. Враховуючи наведене, Пропозиція нашого підприємства була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Висновки про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції за аналогічних обставин відображенні в рішеннях органу оскарження від 12.01.2021 № 388, UA-2020-09-09-009820-b.
Окрім цього, ліцензія не є документом, який містить характеристики предмета закупівлі.
З огляду на це, навіть у випадку виявлення невідповідностей в частині виконання вимоги щодо надання ліцензії, замовник повинен би був звернутись до учасника з повідомленням про усунення таких невідповідностей, а не відхиляти одразу на підставі абзацу 1 та 4 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
2.
Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати Cертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та копії звітів, що підтверджують проведення перевірки (аудиту).
На виконання зазначеної вимоги у складі нашої тендерної пропозиції подано, зокрема, Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) виданий на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (архівна папка «Сертифікати ISO 2.rar», файл «ИСО 45001 та ИСО 50001 Сервіскотломонтаж перевидання.pdf») та копію звіту за результатами технiчного нагляду сертифiкованою системи управлiння охороною здоров'я та забезпечення безпечностi
праці ТзОВ «Сервiскотломонтаж-Львiв» ДСТУ ISO 45001:2019 виданий 7 вересня 2021 року (архівна папка «Сертифікати ISO 2.rar», файл «ЗВІТ ТН-1 ИСО 45001 Сервіскотломонтаж внеплановий.pdf»).
Треба зазначити, що тендерна документація замовника не містила окремих вимог, що копії звітів, наданих на підтвердження проведення перевірки (аудиту) мають містити посилання на сертифікати чи обов’язку надати звіти за кожен рік дії сертифікату.
При цьому, навіть якщо погодитись з тим, що належним виконанням вимоги замовника було б надання звіту аудиту стосовно сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 виданого саме в 2023 році, то для нас не становить проблеми виконати таку вимогу, адже такий звіт є у нас в наявності (додаємо до скарги).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте замовник не звертався до нас з вимогою про усунення зазначеної невідповідності, очевидно, вирішивши, що так як вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату розміщена в додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАКУПІВЛІ», то це автоматично відносить її інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Проте Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та копія звіту, що підтверджують проведення перевірки (аудиту) не містять жодних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Висновок про те, що Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) відноситься до документів, як підлягають виправленню ва порядку застосування пункту 43 Особливостей міститься, зокрема, в Рішенні АМКУ від 22.02.2023 № 2093, UA-2023-01-19-010657-a.
3.
Відповідно до вимог п. 9 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати:
документи, які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, котрі будуть залучені до надання послуг (скан копію наказу або договору про цівільно-правові відносини).
Учасник повинен надати документи щодо наявності у нього наступних фахівців:
- наявність інженера-кошторисника з вищою освітою в галузі будівництва (надати копію диплома та сертифікату),
- наявність виконроба з вищою освітою в галузі будівництва (надати копію диплома);
- наявність інженера, що має знання з питань протипожежної безпеки (надати копію посвідчення);
- наявність інженера (відповідального) з техніки безпеки, охорони праці;
- наявність маляра не менш 3-го розряду(підтверджується копією диплому та/або проходження повного курсу навчання або підвищення кваліфікації). Кількість працівників - не менше 3 осіб.
- наявність лицювальника-плиточника не менш 3-го розряду ( підтверджується копією диплому та/або проходження повного курсу навчання або підвищення кваліфікації). Кількість працівників - не менше 2 осіб.
- наявність монтажника санітарно-технічних систем і устаткування не менш 3-го розряду (підтверджується копією диплому та/або проходження повного курсу навчання або підвищення кваліфікації). Кількість працівників - не менше 3 осіб.
- наявність електромонтажника не нижче 3 розряду з та групою допуску не нижче ІІІ (копія посвідчень).
На кожного працівника (робітника) надати копії діючих посвідчень/протоколів (або витягів) про проходження перевірки знань з питань охорони праці (згідно НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час роботи на висоті»).
На виконання зазначеної вимоги нами надано:
Для підтвердження наявності інженера, що має знання з питань протипожежної безпеки, зокрема:
• Копію посвідчення інженера, що має знання з питань протипожежної безпеки (архівна папка «працівники.rar», файл «Посвід пожежна Милимук Мовчан.pdf»).
При цьому, Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо надання протоколу про проходження навчання. Тому замовник не вправі посилатись в своєму протоколі відхилення на розбіжності зі змістом протоколу про проходження навчання, який не є частиною пропозиції учасника.
Для підтвердження наявності маляра не менш 3-го розряду, зокрема:
• Довідка про наявність працівників, в якій зазначено про наявність маляра Гіпчинського Ярослава Осиповича (файл довідка про працівників.pdf»)
• Копію посвідчення виданого на Гіпчинського Ярослава Осиповича, в якому було підтверджено отримання професії маляра з присвоєнням 4-го розряду (архівна папка «працівники.rar», файл «Посвід пожежна маляр Гіпчинський.pdf»).
При цьому, Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо мінімальної кількості саме малярів.
Для підтвердження наявності лицювальника-плиточника не менш 3-го розряду, зокрема:
• Довідка про наявність працівників, в якій зазначено про наявність лицювальника-плиточника Синенького Андрія Ігоровича (файл довідка про працівників.pdf»)
• Копію посвідчення виданого на Синенького Андрія Ігоровича, в якому було підтверджено отримання професії лицювальника-плиточника з присвоєнням 4-го розряду (архівна папка «працівники.rar», файл «лицювальник плиточник Синенький.pdf»).
При цьому, Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо мінімальної кількості саме лицювальників-плиточників.
Для підтвердження наявності монтажника санітарно-технічних систем і устаткування не менш 3-го розряду, зокрема:
• Довідка про наявність працівників, в якій зазначено про наявність 2-х монтажників санітарно-технічних систем і устаткування Гіпчинського Ярослава та Равлика Михайла (файл довідка про працівників.pdf»)
• Копію документів про освіту працівників (архівна папка «працівники.rar», файл «освіта Гіпчинський.pdf», «освіта Равлик.pdf», «Гіпчинський Я.О. атестат ПТУ 10 .Слюсар -сантехнік.pdf»).
Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо мінімальної кількості саме монтажниківа санітарно-технічних систем і устаткування чи вимог щодо обов’язкового підтвердження проходження навчання саме за професією монтажника санітарно-технічних систем і устаткування.
Для підтвердження наявність електромонтажника не нижче 3 розряду з та групою допуску не нижче ІІІ
• Довідка про наявність працівників, в якій зазначено про наявність електромонтажника Горбацьо Івана (файл довідка про працівників.pdf»)
• Копію посвідчення виданого на Горбацьо Івана, в якому було підтверджено отримання професії електромонтажника з групою допуску не нижче ІІІ (архівна папка «працівники.rar», файл «Горбацьо.pdf»).
Водночас, даними документами підтверджується наявність в учасника процедури закупівлі працівників, а не відповідність вимогам щодо предмета закупівлі.
Виходячи з наведеного, при виявленні невідповідностей в вищезазначених документах відповідно до пункту 43 Особливостей замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте замовником не розміщувалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині.
4.
Відповідно до вимог п. 10 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати:
10. Розрахунок кошторису та паспортів для допуску на об’єкт в програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, дозволених для використання Мінрегіонбудом України (діюча версія на момент розробки кошторису) та надається у файлі IMD формату. При використанні іншого програмного комплексу розрахунок надається в форматі, який підтримується АВК-5.
На виконання вищезазначеної вимоги у складі пропозиції учасника надано:
- Розрахунок кошторису та паспортів для допуску на об’єкт в програмному комплексі АВК-5 файл (архівна папка «кошторис.rar», файл 726.imd)
При цьому, хочемо відмітити, що програмний комплекс АВК-5 призначений для розрахунку кошторисної вартості будівництва, а не для паспортів для допуску на об’єкт.
Замовником не встановлено окремого визначення, що він розуміє під розрахунком паспортів для допуску на об’єкт, тому неможливо зрозуміти, що він вважає налеєним виконанням такої вимоги.
Жодними кошторисними нормами та нормативами з ціноутворення у будівництві не передбачено такого поняття як розрахунок паспортів для допуску на об’єкт.
При цьому відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Замовник не довів, що учасник не належним чином виконав вимогу тендерної документації і наявність підстав для відхилення в цій частині.
5.
Відповідно до вимог п. 4 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації:
Учасник має надати копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, копію протоколу перевірки виміру опору ізоляції електрообладнання, яке буде залучене до виконання робіт.
Водночас, відповідно до п.3 розділу 5 Додатку №4 учасник має надати для підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- Довідка/інформація встановленого взірця про наявність в учасника процедури закупівлі відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання такого роду робіт/надання послуг:
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Найменування обладнання та матеріально-технічна база Стан (нове, справний, кількість) Власне або орендоване, лізинг, надання послуг тощо
(№ договору)
1. Обладнання та матеріально-технічна база
1.1
1.2
2. Офісне приміщення
Адреса Площа м2
У випадку, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками).
На виконання зазначеної вимоги учасником в складі пропозиції надано:
- Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «довідка мтб.pdf»)
- копію протоколу перевірки виміру опору ізоляції електрообладнання (архівна папка «установчі.rar», «архівна паака» Декларація опір.rar» файли image 001, image 002
При цьому, тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо переліку електрообладнання, наявність якого необхідно підтвердити в довідці чи вимог, що копія протоколу має відповідати довідці про обладнання.
Замовник у протоколі відхилення не конкретизував, яким чином наданий протокол перевірки не відповідає інформації наданій в довідці, тому нам .незрозумілі зауваження замовника
Водночас, вищезгадані документи надані учасником для підтвердження наявності обладнання необхідного для виконання робіт, а не на підтвердження відповідності вимогам щодо предмета закупівлі.
Виходячи з наведеного, при виявленні невідповідностей в вищезазначених документах відповідно до пункту 43 Особливостей замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте замовником не розміщувалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині.
Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції було прийняте замовником з порушенням вимог п. 43 та п. 44 Особливостей 1178.
2. Щодо прийнятого замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ МЕТЛІТА.
Неправомірно відхиливши нашу пропозицію з надуманих підстав, замовник не помітив грубих і очевидних невідповідностей в пропозиції переможця, а саме:
Надані учасником кошторисні розрахунки не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Відповідно до вимог п. 12 та 13 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники мають надати:
12. Розрахунок Договірної ціни (далі – ціни) визначається згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та означає суму, за яку Учасник-Переможець передбачає виконання всіх видів робіт та витрат в повному обсязі, передбаченому Технічними вимогами та якісними характеристиками предмету закупівлі.
13. В розрахунках ціни пропозиції учасник має надати:
a. договірна ціна;
b. локальний кошторис;
c. підсумкова відомість ресурсів;
d. зведений кошторис.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано в файлі «Кошторисна документація.pdf» договірну ціну, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторис.
При цьому, Договірна ціна надана учасником складена не в поточних цінах, що не відповідає п. 5.1 розділу V Настанови.
В наданій учасником договірній ціні зазначено: складена в поточних цінах станом на 29 серпня 2023 року.
При цьому, замовником оголошено процедуру закупівлі 03 листопада 2023
Відповідно до п. 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Виходячи з наведеного, пропозиція учасника не відповідала вимогам технічної специфікації в цій частині.
Види і обсяги робіт передбачені учасником в локальних кошторисах не відповідають обсягам і видам робіт передбаченим замовником в розділі II Технічної специфікації ОБСЯГИ НАДАННЯ ПОСЛУГ:
Складається враження, що учасник взагалі не брав до уваги технічного завдання замовника. Кошторис учасника цілком і повністю не відповідає технічній специфікації.
До прикладу:
Технічне завдання замовника ТАМБУР:
Демонтажні роботи
1 Демонтаж дверних конструкцій нестандартного розміру (ширина 1,3-1,6м) шт 2
2 Демонтаж дверних конструкцій нестандартного розміру (ширина більше 1,6м) шт 2
В кошторисі учасника:
Як бачимо, замість виду робіт передбаченого в технічному завданні замовника: Демонтаж дверних конструкцій нестандартного розміру (ширина 1,3-1,6м) в кількості 4 шт. учасник зазначає вид робіт: демонтаж дверних коробок в камяних стінах з відбиванням штукатурки в укосах в кількісному значенні 4 шт.
Замість Демонтажу дверних конструкцій нестандартного розміру (ширина більше 1,6м) в кількості 2 шт. – Знімання дверних полотен кількість 1ю45*2*2+1.6*2*2 в кількості 12.2 шт.
Технічні вимоги замовника:
Електромонтажні роботи
22 Прокладання гофри м.п. 65
23 Прокладання кабелю м.п. 80
24 Монтаж датчика руху шт 1
25 Монтаж врізного світильника (SEARCHLIGHT ANKLE 0762) шт 4
26 Монтаж накладного спота шт 1
Кошторис учасника:
Учасник в кошторисі зазначив види робіт, яких не було в технічній специфікації замовника.
Натомість, таких видів робіт як прокладання гофри в обсязі 65 шт. та прокладання кабелю в обсязі 80 шт. кошторис учасника не містить взагалі.
Таким чином, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник відхиляє тендерну підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови, якщо: тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ МЕТЛІТА.
Додаток
Звіт №806 ISO 45001.pdf
Директор Липовецький Сергій Олекс
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.11.2023 15:16
- Скарга.docx 25.11.2023 15:17
- Звіт №806 ISO 45001.pdf 25.11.2023 15:17
- Пояснення.pdf 11.12.2023 21:03
- Пояснення.docx 11.12.2023 21:04
- кошторис.rar 11.12.2023 21:05
- рішеня від 28.11.2023 № 19090.pdf 28.11.2023 17:52
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 06.12.2023 № 1864.pdf 07.12.2023 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2023 № 20180.pdf 15.12.2023 12:39
- рішення від 14.12.2023 № 20180.pdf 19.12.2023 13:06
- ПОЯСНЕННЯ ПО СКАРЗІ в АМКУ.docx 30.11.2023 20:38
- ЗАПИТ УО в порядку проведення антикорупційної перевірки.pdf 30.11.2023 20:38
- Інформація відповідальної особи.pdf 30.11.2023 20:38
- Протокол 3 УО щодо розгляду вимоги та внесення змін до ТД.pdf 30.11.2023 20:38
- Протокол 4 розгляду ТП УЧАСНИКА ТОВ СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ ЛЬВІВ.pdf 30.11.2023 20:38
- Протокольне рішення УО 6 Виконанн вимог органу оскарження по скарзі.pdf 30.11.2023 20:38
- Протокольне рішення УО (протокол №2).pdf 30.11.2023 20:38
- Протокольне рішення УО (протокол №1).pdf 30.11.2023 20:38
- ПОЯСНЕННЯ ПО СКАРЗІ.pdf 30.11.2023 20:38
- ПРОТОКОЛ 6 Виконання рішення АМКУ щолдо пояснення.doc 30.11.2023 20:38
- Протокол УО 5 розгляду тендерної пропозиції ТОВ МЕТЛІТА.pdf 30.11.2023 20:38
- Додаткове пояснення Замовника.pdf 11.12.2023 17:11
- ПОЯСНЕННЯ 2.docx 11.12.2023 17:11
- Протокол УО № 7 про виконання рішення АМКУ.pdf 21.12.2023 17:45
- Протокол УО № 7 про виконання рішення АМКУ.pdf 21.12.2023 18:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2023 15:31
Дата розгляду скарги:
06.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2023 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2023 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник філія АТ "НСТУ" "Львівська регіональна дирекція" повідомляє про виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20180–р/пк-пз від 14.12.2023 року та скасування рішення Замовника про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТЛІТА» переможцем процедури закупівлі - Інші завершальні будівельні роботи (ДБН А.2.2-3-2014) (послуги з виконання поточного ремонту приміщень 1-го поверху адміністративного корпусу апаратно-студійного комплексу (літ. «А-4») філії АТ «НСТУ» «Львівська регіональна дирекція» за адресою: 79008, м. Львів, вулиця Високий Замок, будинок 4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-03-010439-а - протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.12.2023 року (протокол№ 7 від 21.12.2023 року) додається) Учасника ТзОВ "МЕТЛІТА" повернуто на етап кваліфікації.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
23255497af9c40599185df07ece229d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-03-010439-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. У кваліфікаційних вимогах ви вимагаєте від учасників :
1. Аналогічний договір – договір, за яким у повному обсязі виконано усі взяті зобов’язання, предметом якого є послуги з виконання поточного ремонту приміщень за період 2021 – 2023 рр., (не менше 2-х). Поясніть чому саме ПОТОЧНИЙ ремонт, хіба поточний ремонт виконується по іншій технології ніж капітальний ремонт чи реконструкція? Крім того закупівля оголошена під кодом ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, куди входять капітальні роботи і реконструкція, тощо. Також ви обмежили період виконання, 2021-2023 роки, період COVID-19 та війни, багато компаній не працювало або зменшили свої обороти. Крім того, учасник не може нести відповідальність за оплату замовниками робіт за договорами, а лише за термін та якість робіт. Тому вимога про виконання у повному обсязі всіх зобов’язань по договору, зокрема оплати по ньому є неправомірною. Також вимога більше одного договору у Публічних закупівлях вважається дискримінацією. Отже ваші дії як Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Не потрібно прописувати кваліфікаційні вимоги під конкретного учасника, який проводив у вас у вказаний вами період роботи з поточного ремонту приміщень.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме в частині:
- Надмірної кількості договорів.
- Періоду виконання аналогічних договорів - конкретної назви предмету аналогічного договору.
У випадку якщо 06.11.23 вами не будуть внесені зміни у тендерну документацію 07.11.23р. ми змушені будемо звернутись зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 3 УО щодо розгляду вимоги та внесення змін до ТД.pdf 06.11.2023 20:51
Дата подачі:
05.11.2023 16:59
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник не вважає дискримінаційними умвами вимогу щодо надання учасниками Довідки/інформації у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2021 – 2023 рр., (не менше 2-х), в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємства (організації, установи тощо), для яких аналогічні послуги надавались із зазначенням предмета договору, адреси та контактних телефоні, а також вимогу щодо повного виконання таких договорів та завершеного строку дії .
Подана Вами вимога Замовником задоволена частково. Замовником вносяться часткові зміни щодо формулювання предмету аналогічного договору - до абзацу 2 підпункту 1 пункту 5 Розділу 1 Додатку № 4 до тендерної документації, що відображається у новій редакції Додатку № 4 до тендерної документації.
Обгрунтування рішення Замовника міститься у Протоколі уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Задоволено