• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021- 2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування

Завершена

289 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 447.50 UAH
Період оскарження: 22.03.2018 17:14 - 12.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5160f9160d484f2c88bef444c4f113b6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-002357-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2273018, номер тендеру у ЦБД UA-2018-03-22-002357-b шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-03-22-002357-b) з предмету Медичні матеріали (код ДК 021:2015 33140000-3), повідомляємо: Під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Статус вимоги: Відхилено