• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цілодобова фізична охорона майнового комплексу

60139 людино-год.

Завершена

4 280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 140.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2018 18:35 - 20.04.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна вимог в тендерной документації

Номер: 8b6824abb1cd42eb8ff7a9be82fd7fab
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002222-a.a5
Назва: Зміна вимог в тендерной документації
Вимога:
Замовник проводит торги в категории 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. При этом в Додатке 1 требует, что "Учасник повинен мати у штаті не менше одного водолаза (можливе залучення працівника на договірних засадах з обов’язковим наданням належним чином засвідченої копії такого договору)". Однако закупка услуг водолазов осуществляется в категории 98363000-5 Послуги водолазів. Также Замовник требует от Участника наличие оборудования "для виявлення можливих врізок у нафтопровід" (тепловизоры, другие пошукови прилади). Однако закупка услуг по инспектированию трубопроводов осуществляется в категории 76600000-9 Послуги з інспектування трубопроводів. Считаем, что вышеуказанные квалификационные требования носят дискриминационный характер, не соответствуют категории закупки и должны быть исключены из тендерной документации.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо таке. Приймання нафтопродуктів з танкерів відбувається в акваторії ріки Дніпро по трубопроводам Нафтогавані. Подальше транспортування здійснюється по міжцеховому нафтопродуктопроводу, який знаходиться за межами територій Нафтогавані та Нафтобази. Загальна протяжність міжцехового нафтопродуктопроводу складає 4530 м., з яких 2700 м трубопроводу проходять серед заболочених плавнів, де відсутні дороги, за 10 – 15 м., від берега. Крім того, є дві підводні ділянки - через р. Кошова (110 м) та протоку Перещепине (100 м). На підставі викладеного, для забезпечення належної охорони вказаних об’єктів, постійного нагляду за ними та можливості швидкого доступу до будь-якої ділянки трубопроводу необхідно мати моторний човен, а для огляду підводних переходів трубопроводів та підводної частини причалів – водолаза з водолазним обладнанням. Відсутність належної охорони причалів і міжцехового нафтопродуктопроводу та можливості швидкого реагування на несанкціонований доступ до них, може привести до крадіжок нафтопродуктів чи екологічних аварій внаслідок їх розливів. Крім того, у разі наявності врізок у нафтопродуктопровід на водних ділянках, для їх виявлення та припинення несанкціонованого доступу до нафтопродуктопроводу, необхідний водолаз та моторний човен.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Зміна вимог в тендерной документації

Номер: 10162f7f114443cfb9c4f80e41582dd4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002222-a.a4
Назва: Зміна вимог в тендерной документації
Вимога:
В Додатку № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії встановлені відповідно до статті 16 Закону) п.п. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Замовник вимагає «Документальне підтвердження наявності не менше п’яти одиниць транспорту реагування з відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379).» Максимальна відстань між Торговельно-логістичним комплексом «Нафтобаза» м. Херсон, вул. Чайковського, 236, Торговельно-логістичним комплексом «Нафтогавань» м.Херсон, вул. Нафтогавань б/н та Міжцеховим трубопроводом складає 8,5 км. Виходячи з відстані між об’єктами, які підлягають охороні для реагування на надзвичайні ситуації та охорони достатньо однієї одиниці транспорту реагування. У зв’язку з цим вважаємо ці кваліфікаційні вимоги дискримінаційними та просимо виключити їх з тендерної документації або змінити вимогу, залишивши одну одиницю транспорту реагування. У зв’язку зі зверненням просимо перенести строк подання пропозицій згідно Закону про Державні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо таке. Закупівлі, які проводяться за бюджетні/державні кошти та закупівлі, які проводяться Замовниками в розумінні законодавства, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог предмету закупівлі, під час надання послуг необхідно здійснювати охорону на трьох стаціонарних об'єктах: Торговельно-логістичний комплекс «Нафтобаза», Торговельно-логістичний комплекс «Нафтогавань», Міжцеховий трубопровід. Крім того, виконавець послуг повинен здійснювати охорону і самого трубопроводу. Враховуючи це, виконавець послуг (учасник) повинен швидко реагувати у випадку встановлення зменшення тиску у нафтопродуктопроводі, здійснювати швидкий пошук та виявлення можливих несанкціонованих врізок. Крім того, можливе здійснення несанкціонованих врізок у нафтопродуктопровід одночасно у двох та більше місцях. Виходячи з вищевикладеного, для недопущення обмеження конкуренції та дискримінаційного підходу до потенційних учасників, наявності п’яти стаціонарних постів, Замовник вважає за необхідне зменшити мінімальну кількість необхідних транспортних засобів до трьох одиниць. За результатами задоволеної вимоги, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Щодо продовження строку подання тендерних пропозицій зазначаємо таке. Згідно з ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи той факт, що Замовником було вчасно внесено відповідні зміни до тендерної документації, кінцевий строк для подання тендерних пропозицій не буде продовжено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Квалификационные условия

Номер: 9d211e2ce1d74116b0e123d7b4e8d656
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002222-a.b3
Назва: Квалификационные условия
Вимога:
Уважаемый, Заказчик, невозможно понять для чего нужен водолаз и "моторний човен" при охране торгово-логистических комплексов и межцехового трубопровода. Считаем эти квалификационные требования дискриминационными и просим исключить их из тендерной документации.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо таке. Тепловізор призначений для виявлення безпосередньо процесу врізки в нафтропровід. В нічний час доби, тепловізор використовується для виявлення осіб, які мають намір здійснити несанкціоновані врізки у нафтопровід. Технічні характеристики тепловізора не дають можливості встановити наявність вже зробленої врізки в нафтопровід. Для пошуку врізок у нафтопровід використовується саме пошуковий пристрій, який здійснює пошук відводів від основної магістралі нафтопроводу. Враховуючи вищевикладене, тепловізор та пошуковий прилад мають різні призначення та не можуть бути замінені один одним. Тому, у разі надання Учасником виключно тепловізорів в якості «пошукового приладу» (для виявлення можливих врізок у нафтопровід), пропозиція такого учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Матеріально-технічна база

Номер: 21a59b303ec14810ad5b1bc61b18cd94
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002222-a.a2
Назва: Матеріально-технічна база
Вимога:
Уважаемый, Заказчик, прошу дать разъяснение о назначении тепловизоров, которые должны быть у Участника. В настоящее время для обнаружения утечек и незаконных врезок в нефтепроводы используется около 14 методов периодического контроля. Один из них - тепловой метод. В связи с этим просим дать разъяснение: достаточно ли будет наличие у участника 2-х тепловизоров, которые и будут использоваться в качестве "пошукового прилада (для виявлення можливих врізок у нафтопровід", если участник будет использовать тепловой метод для обнаружения утечек и незаконных врезок в нефтепроводы.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо таке. Відповідно до вимог п.7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини (дроблення предмета закупівлі). Також, відповідно до принципів зазначених в ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії та ефективності. В тендерній документації зазначено вимогу про наявність водолазів, оскільки їх послуги необхідні в рамках надання охоронних послуг. Для здійснення належної комунікації між підрозділами охорони під час надання послуг, Замовник проводить закупівлю в рамках одного коду ДК. Таким чином, враховуючи те, що Замовнику необхідні саме охоронні послуг (із залученням водолазів) предмет закупівлі був визначений за кодом ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони для досягнення найефективнішого результату, максимальної економії та прозорості.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Матеріально-технічна база

Номер: f7ec7ba361de432092712ecfefc315e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-03-002222-a.a1
Назва: Матеріально-технічна база
Вимога:
Уважаемый, Заказчик, в Додатке №1 прописано требование о наличии у участника следующего оборудования: - прилад нічного бачення – не менше двох; - тепловізор – не менше двох; - пошуковий прилад (для виявлення можливих врізок у нафтопровід). Прошу дать разъяснение: требуются какие-то определенные модели этого обородования или это не имеет значения для Заказчика?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, щодо моделі обладнання повідомляємо вам таке. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється посилання в тендерній документації на конкретну модель та/або торгову марку. У зв’язку з цим, в тендерній документації не надано посилання на конкретну модель. Тому, єдиним критерієм до тепловізору та пошукових приладів є належний технічний стан для надання послуг відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено