• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфікуючий засіб

НК 024:2023:47631 Засіб дезінфікувальний для медичних виробів

Завершена

50 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254.04 UAH
Період оскарження: 03.11.2023 12:57 - 10.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визнання переможця, порушення Закону, Постанови КМУ ( П,43 Особливості)

Номер: f015fc22e5bd4113b4d45f7ad2eda38f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-03-006427-a.c4
Назва: неправомірне визнання переможця, порушення Закону, Постанови КМУ ( П,43 Особливості)
Вимога:
Ви справді не розумієте, п.43. Особливостей не дає права вносити будь які зміни саме в технічну спеціфікацію, вірніше у вимоги до технічної специфікації? Учасник не виконав , не підтвердив характеристики засобу в момент поданння пропозиції, п.43.Особливостей , яка чітко вказує : (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції ЯСНО СКАЗАНО : КРІМ ВИПАДКІВ відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником. Якщо вам не подобається п.43 то будь ласка : згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей тендерну пропозицію Учасника було б відхилено, як таку, що не відповідаює умовам технічної специфікації. Цікаво чому так вперто відписуєтесь і не признаєте свої порушення, це що зговір? Ви справді не так думаєте: учасником після наданих 24 годин для усунення невідповідностей не змінено якісні характеристики товару, не змінено найменування, марку, модель, тощо, а надано лише додатковий документ, який вимагався тендерною документацією. Всі інші міркування зводяться до власних роздумів Учасника, який надіслав вимогу, що не стосуються порядку проведення закупівлі чи визначення переможця. Спочатку були Методичні вказівки щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват9» з метою дезінфекції, а стало після зміни назви документу та зміни СПЕКТРУ ДІЇ, Інструкції вказівки щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват9» з метою дезінфекції, де з'явилось інше подання спектру дії і де з'явились EN Тобто, зміни були і в назві документу і в його сутності, які напряму впливають на характеристики та спектр дії, що для вашого закладу вкрай важливо.Невже й справді не бачите різниці, то зверніться щонайменше до головної медсестри, яка дійсно побачить різницю, маючи медичну кваліфікацію. Тож до кінцю дня і у вас і в нас є час на перегляд цієї інформації і прийняття відповідного рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, нагадуємо та підкреслюємо, що розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника «Аква-Холдинг» Замовником здійснюються виключно дотримуючись норм діючого законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. За результатом аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію Учасника ТОВ «Аква-Холдинг». Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. На етапі кваліфікації учасника ТОВ «Аква-Холдинг» було перевірено всю прикріплену в системі «Прозорро» документацію та встановлено відповідність його тендерної пропозиції технічним вимогам до предмету закупівлі, кваліфікаційним критеріям, а також відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ « Аква-Холдинг » відповідає усім вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. Підстав для відхилення пропозиції Переможця не було.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення, порушення Закону та Постанови КМУ

Номер: 672303a9d82542c29902ac85187dc066
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-03-006427-a.c3
Назва: неправомірне рішення, порушення Закону та Постанови КМУ
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви порушуєте Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) відповідно до статті 29 Закону України про публічні закупівлі (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) (далі – Закон) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Саме п.43 Особливостей Ви і порушуєте !!!! Під час подання пропозиції Замовник не виконав вимогу: Додаток 2 таблиця 2 Необхідні технічні та якісні умови п.7. Ефективність проти цільових організмів. Антимікробні властивості засобу повинні відповідати Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704. Дана інформація мала б бути зазначена в Методичних вказівках які були надані в складі пропозиції на період оголошення ,але п.1.6 Спектр дії- був інший, багато чого не було зазначено та і європейські стандарти взагалі не були вказані. Саме ці Методичні вказівки були надані в складі документації при одержані Висновку та реєстрації, а не виправлена Інструкція після вашої вимоги, тож вона є сфальсифікованою і виробник може нести відповідальність за підробку документів, на яку Ви його спонукаєте. Надані учасником звіт, дійсно ніхто не вимагав, але і він не підтверджує відповідність Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704. Ця вимога стосується технічних та якісних характеристик засобу, отже напряму виключає дію п.43.Особливостей , яка чітко вказує : (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Отже, згідно пункту 43 Особливостей Замовник в супереч закону розмістив вимогу щодо усунення порушень: Замовником вимагалося, щоб антимікробні властивості дезінфікуючого засобу відповідали Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога не відноситься до дії п.43, навпаки зазначено:(крім випадків) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Не надання підтвердження вимог Додаток 2 таблиця 2 Необхідні технічні та якісні умови п.7. Ефектівніть проти цільових організмів. Антимікробні властивості засобу повинні відповідати Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704- є саме тією невідповідністю за якої замовник мав відхилити пропозицію ТОВ «АКВА-ХОЛДІНГ», а не визнати переможцем. Тож, порушивши Закон, Замовник і на далі не дослідив на відповідність вимогам надані учасником документи: Звіт та оновлену Інструкцію щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват9» з метою дезінфекції затверджені та підписані 20.08.2023р директором Д.С.Парасій, Виробник ТОВ «Сучасні екологічні технології». В складі пропозиції були надані Методичні вказівки щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват9» з метою дезінфекції затверджені та підписані 20.08.2023р директором Д.С.Парасій, Виробник ТОВ «Сучасні екологічні технології» в якій на сторінці 3 пункт 1.6. Спектр антимікробної дії не зазначено жодної інформації про антимікробні властивості засобу, які відповідають Європейським чи будь яким іншим стандартам. Ще раз вимагаємо переглянути Закон та Постанову і відповідно відмінити своє упереджене рішення про визнання переможця бо в іншому випадку ми змушені будемо звернутись ( сьогодні) зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, підкреслюємо, що розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника «Аква-Холдинг» Замовником здійснюються виключно дотримуючись норм діючого законодавства, а саме: згідно п.41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) відповідно до статті 29 Закону України про публічні закупівлі (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) (далі – Закон) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що в порівняльній таблиці, наданої Учасником, вказано, що запропонований засіб повністю відповідає умовам, що висунув Замовник щодо антимікробної дії дезінфікуючого засобу. Під час перевірки документації, Замовник зазначив, що у п. 1.6 «Методичних вказівок щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват 9» з метою дезінфекції» перелічені основні мікроорганізми, про яких є дієвим засіб. Перелік мікроорганізмів та відповідність надано Замовником в Таблиці 1 (таблиця надається). Як можна побачити у Таблиці 1, запропонований Учасником засіб, має широкий спектр антимікробних дій та відповідає висунутим вимогам ефективності проти цільових мікроорганізмів. Але Замовником виявлено, що в документації Учасника не вказано, що антимікробні властивості засобу відповідають Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704. Тобто інформація щодо антимікробної дії Учасником була надана, але вона була неповною. Пункт 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник згідно п.43 Особливостей був зобов’язаний надати 24 години на усунення невідповідностей – надати документ, в якому зазначено, що антимікробні властивості засобу відповідають зазначеним стандартам, але підтвердження відповідності саме звітом чи іншим будь-яким документом не вимагалося. У випадку, якщо б у технічний опис запропонованого дезінфекційного засобу не містив зовсім ніякої інформації щодо антимікробної активності засобу, то згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей тендерну пропозицію Учасника було б відхилено, як таку, що не відповідаює умовам технічної специфікації. Переможцем усунуто дану невідповідність шляхом надання Інструкції щодо засобу дезінфекційного «Дезакват 9» з метою дезінфекції. Надана інструкція не визначає якісні чи технічні характеристики товару, Учасником після наданих 24 годин для усунення невідповідностей не змінено якісні характеристики товару, не змінено найменування, марку, модель, тощо, а надано лише додатковий документ, який вимагався тендерною документацією. Всі інші міркування зводяться до власних роздумів Учасника, який надіслав вимогу, що не стосуються порядку проведення закупівлі чи визначення переможця. Стосовно підтвердження наданого Учасником, Замовник лише використовував своє право згідно п.42 Особливостей. За достовірність наданої Виробником інформації Замовник відповідальності не несе, ця відповідальність повністю покладається на Виробника. Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника «Аква-Холдинг» Замовник діяв згідно Закону України Про публічні закупівлі та дотримуючись умов Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

порушення закону

Номер: b866c2e7778943bfa24ae68e27d70ef3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-03-006427-a.c2
Назва: порушення закону
Вимога:
неправомірне визнання переможця, порушення Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника «Аква-Холдинг» Замовником здійснюються згідно п.41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) відповідно до статті 29 Закону України про публічні закупівлі (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) (далі – Закон) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Додатком 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який пропонується заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. У разі надання еквіваленту товару учасник надає документи, які підтверджують повну відповідність товару. Так, зокрема додатком 2 передбачено що, антимікробні властивості засобу повинні відповідати Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704. На розгляд в складі тендерної пропозиції Учасник надав весь необхідний пакет документів, в тому числі Методичні вказівки щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват 9» з метою дезінфекції, що містять повний опис запропонованого засобу та порівняльну таблицю відповідності. Під час розгляду Замовником було виявлено невідповідність в інформації Учасника, а саме: зазначено, що запропонований засіб має певний спектр антимікробної дії, але не вказано, що антимікробні властивості засобу відповідають зазначеним стандартам. В з´вязку з тим, що надана інформація була неповною, то Замовник згідно п.43 Особливостей був зобов’язаний надати 24 години на усунення невідповідностей. На вимогу про усунення невідповідностей Учасник надав додатковий документ: інструкцію із застосування дезінфікуючого засобу, де в 1.6 був зазначений перелік мікроорганізмів, проти яких є дієвим запропонований дезінфекційний засіб, та зазначено, що антимікробні властивості відповідають Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704. Виправлення цієї невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, якісних характеристик товару тощо. Від Учасника вимагалося показати в складі тендерної документації, що антимікробні властивості засобу відповідають зазначеним стандартам, але підтвердження відповідності саме звітом чи іншим будь-яким документом не вимагалося. Тобто вимоги Замовника були виконані і підстав для відхилення пропозиції не було. У випадку, якщо б у технічний опис запропонованого дезінфекційного засобу не містив зовсім ніякої інформації щодо антимікробній активності засобу, то згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей тендерну пропозицію Учасника було б відхилено, як не відповідаючу умовам технічної специфікації. Перевірити справжність документу на виправлення невідповідності, що надав Учасник в електронному вигляді, у Замовника немає можливості. Замовник може власноруч перевірити документи, інформація стосовно яких міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. За підтвердженням інформації, наданої Учасником, виконуючи вимоги п.42 Особливостей, Замовник звернувся до виробника дезінфекційного засобу «Дезакват 9» на електронну адресу ТОВ «Сучасні екологічні технології», вказану на офіційному сайті, з проханням надати скан-копії офіційної Інструкції та Методичні вказівки щодо застосування засобу дезінфекційного «Дезакват 9» з метою дезінфекції. Документи, надіслані Виробником на вимогу Замовника, виявилися ідентичними документам, що надав Учасник в складі тендерної пропозиції (скан-копії додаються). Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника «Аква-Холдинг» Замовник діяв згідно Закону України Про публічні закупівлі та дотримуючись умов Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: aa02cb3e51ae47a599a33fbc150ac3fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-03-006427-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, документація передбачає надання сертифікату ISO 22000 виданого на виробника запропонованого товару. Дана вимога в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, тому що згідно положень комітету ISO орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження носить добровільний характер. Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. На офіційному сайті Національного агентства за акредитації України зазначена наступна інформація: «Основними принципами діяльності НААУ є: - забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх зацікавлених сторін; - загальнодоступність та неупередженість проведення робіт з акредитації; - прозорість діяльності з акредитації; - професійна компетентність виконавців робіт; - добровільність акредитації; - забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі; - застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації; - дотримання суспільних інтересів; - конфіденційність інформації, отриманої в процесі акредитації.» Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019. В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але, даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Сертифікація систем менеджменту носить добровільний характер та не входить в законодавчорегульовану сферу. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту. Також, в документації передбачено сферу застосування товару «для дезінфекції, генеральних прибирань та очищення», однак ISO 22000 — це міжнародний стандарт управління безпечністю харчових продуктів до яких не віднесено товар по закупівлі. Просимо видалити дану вимогу документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ваше звернення прийнято до уваги, вимога буде задоволена.
Статус вимоги: Задоволено