• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92 , Дизельне паливо

Бензин А-92 , Дизельне паливо

Завершена

486 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2018 12:07 - 26.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Фірми „Світал” у формі приватного підприємства

Номер: e96e325a0f68487ab997d69eb47abb55
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-14-001225-c.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Фірми „Світал” у формі приватного підприємства
Скарга:
Комунальним закладом „Центр первинної медико-санітарної допомоги” Лиманської районної ради Одеської області (далі - Замовник), через авторизований електронний майданчик, 14.02.2018 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2018-02-14-001225-c про проведення відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо) (далі – Процедура закупівлі). 12.03.2018 Замовник своїми діями спотворив направленість ЗУ „Про публічні закупівлі”, та з грубим порушенням законодавства України відхилив тендерну пропозицію Фірми „Світал” у формі приватного підприємства (далі – Учасник, Суб’єкт оскарження, Фірма «Світал» у формі ПП) згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.03.2018 № 9. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Фірми „Світал” у формі ПП є найбільш економічно-вигідною на 38 784,00 грн. (тридцять вісім тисяч сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.) в порівнянні з наступною тендерною пропозицією запропонованою ТОВ „КАТРАН” з переліку учасників аукціону. 12.03.2018 Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ „КАТРАН” пропозиція якого вища за ціною, шляхом підвантаження Замовником документів. Так, Замовник незаконно відхилено пропозицію Фірми „Світал” у формі ПП згідно з пунктом 1 частини 1 статті 30 Закону України „Про публічні закупівлі” через невідповідність вимогам статті 16 Закону України „Про публічні закупівлі”. 1. Заперечення щодо невідповідності вимогам тендерної документації з приводу наявності працівників. Підпунктом 29 пункту 1 статті 1 ЗУ „Про публічні закупівлі” тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 „Про затвердження примірної тендерної документації” встановлено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається Замовником. Враховуючи викладене: 1. Пунктом 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ „Інструкція з підготовки тендерної документації” тендерної документації, встановлено вимогу про надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, щодо виконання умов договору на закупівлю товару згідно предмету закупівлі. Дана вимога є чіткою та беззаперечно повністю зрозумілою що підтверджується наданою Фірмою „Світал” у формі ПП у складі тендерної пропозиції довідкою від 26.02.2018 № 18/54 „Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору на закупівлю товару згідно предмету закупівлі” (копія додається) та підтверджується відсутністю у складі тендерної документації окремих вимог щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції відповідних документів та інформації щодо цього пункту. Отже, Тендерною документацією вимагається подання саме працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору на закупівлю товару згідно предмету закупівлі. Тендерною документацією не вимагалось надання інформації про працівників відповідальних за відпуск товару на АЗС. Тендерною документацією не вимагалось надання інформації про операторів АЗС, касирів, технічних фахівців відповідно до штатного розпису, водіїв, менеджерів, „тощо”. Належним працівником Фірми „Світал” у формі ПП є саме Директор, оскільки Директор є підписантом по договору, та тим самим приймає на себе зобов’язання по виконанню умов договору, та забезпечує його фактичне виконання через забезпечення функціонування АЗС (наявність палива, наявність операторів та касирів, та вчиняє інші необхідні дії). Фірмою „Світал” у формі ПП також надана інформація про працівників, що займають посади заступника директора та керуючого, в зв’язку з тим, що вони залучені для виконання умов договору, оскільки в процесі роботи(видачі талонів, оформлення видаткових накладних та ін. дії) використовують укладений договір у роботі та ознайомлюються з його умовами які необхідно виконати Фірмі „Світал” у формі ПП. Також, доказом прийнятого Замовником незаконного рішення по відхиленню тендерної пропозиції Фірми „Світал” у формі ПП, є незаконна зміна Замовником вимоги про підтвердження працівників, на всіх стадіях закупівель, що підтверджується наступним: 1. Тендерною документацією встановлено вимогу: про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, щодо виконання умов договору на закупівлю товару згідно предмету закупівлі, що підтверджується самою тендерною документацією (наявна на веб-порталі Уповноваженого органу); 2. Тендерну пропозицію Фірми «Світал» у формі ПП відхилено Замовником через відсутність у відповідній довідки інформації про операторів на АЗС, технічних фахівців відповідно штатного розпису, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 12.03.2018 № 9 (наявна на веб-порталі Уповноваженого органу). Однак, у довідці про працівників зазначення операторів на АЗС та технічних фахівців тендерною документацією – не вимагалось; 3. У відповіді Замовника від 15.03.2018 № 01-16/229 (наявна на веб-порталі Уповноваженого органу) Замовником встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції ще додатково необхідно було надати: • копію Штатного розпису Учасника; • інформації про кількість працівників Учасника; • інформації про всіх працівників Учасника; • Копії трудових договорів між працівником Учасника та Учасником; • інформацією про наявність працівників, які працюють за конкретною посадою (Операторів АЗС, касирів, водіїв, інших технічних фахівців, менеджерів, працівників які забезпечують цілодобову безперебійну роботу АЗС, тощо); Однак, зазначення у відповіді Замовника від 15.03.2018 № 01-16/229 вимог про підтвердження працівників, тендерною документацією – не вимагалось; В свою чергу зазначаємо, що у учасника ТОВ „КАТРАН” якого замовником 16.03.2018 визнано переможцем торгів, також у складі тендерної пропозиції відсутній перелік працівників за посадами: оператор АЗС, технічний фахівець відповідно до штатного розпису, водій, „тощо”. Отже, Замовник для відхилення тендерної пропозиції Учасника на власний розсуд встановлює вимоги, що не передбачені тендерною документацією для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Заперечення щодо позиції Замовника про невідповідність адреси Фірми „Світал” у формі приватного підприємства. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.03.2018 № 9 Замовником зазначено, що згідно Статуту ПП „Фірма Світал” має адресу: „Україна, 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, 5, однак при перевірці вказаного підприємства через офіційний сайт Міністерства Юстиції України „Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” встановлено, що ПП „Фірма Світал”, код ЄДРПОУ 24772440 зареєстровано за адресою 65009, Одеська обл., м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, офіс 405”. Так, Замовником незаконно відхилено тендерну пропозицію Фірми „Світал” у формі ПП на підставі п.1 ч. 1 ст. 30 ЗУ „Про публічні закупівлі”. Пунктом 1 частини 1 статті 30 ЗУ „Про публічні закупівлі” встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Тендерною документацією надання учасником забезпечення – не вимагалось. Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям встановлена вимогами тендерної документації, а саме: „Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: 5.1. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.1.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, щодо виконання умов договору на закупівлю товару згідно предмету закупівлі; Документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Копія аналогічного договору. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (бензин А-92, бензин А-95, Дизельне паливо”)”. Серед зазначених кваліфікаційних критеріїв відсутня вимога про зазначення повного переліку інформації в частині місцезнаходження офісу Учасника. В зв’язку з цим, Замовником незаконно відхилено тендерну пропозицію Фірми „Світал” у формі ПП на підставі п.1 ч. 1 ст. 30 ЗУ „Про публічні закупівлі”. Звертаємо Вашу увагу, якщо Замовником так конче необхідно відповідність адреси Фірми „Світал” у формі ПП за адресою: 65009, Одеська обл., м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, офіс 405, то чому Замовник, відповідь на вимогу адресував за адресою: 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, офіс 405, без зазначення будинку за номером 5? В свою чергу пояснюємо, що офіс Фірми „Світал” у формі ПП дійсно знаходиться за адресою: 65009, Одеська обл., м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5. На даний час розміщується у офісному приміщенні № 405. Але, будинок за номером 5 це бізнес центр з охоронною пропускною системою по електронним перепусткам, та обмеженим доступом для третіх осіб. Кореспонденція, що надходить на адресу будь якого офісу розкладується у поштову шухляду розмічену по поверхам без права доставки безпосередньо в офісне приміщення. Таким чином, зазначення номеру офісного приміщення не є істотною умовою для відпуску товару на АЗС Учасника, АЗС якого є стаціонарними та постійно знаходяться за визначеними адресами.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2018 20:50
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2018 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним Комітетом Комунального закладу "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Лиманської районної ради Одеської області, протоколом № 17 від 19.04.2018 року, виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітетут України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3239-р/пк-пз від 06.04.2018 року, за процедурою відкриті торги по предмету закупівлі : Бензин А-92, дизельне паливо (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдинийзакупівельний словник"- 09130000-9 -Нафта і дистиляти" .
Автор: ЧП "ФІРМА "СВІТАЛ"", Світлана Анатоліївна Кулішова +380503169903 svitalodesa@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 65ec91d1b5194ed6a5c982d578e1abbc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-14-001225-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вих.№18/71 від 12.03.2018 р. Тендерному комітету КЗ "ЦЕНТР ПМСД" код ЄДРПОУ 38534407 ВИМОГА Тендерним комітетом КЗ „ЦЕНТР ПМСД”, код ЄДРПОУ 38534407, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 12.03.2018 оприлюдненого у системі Prozorro до закупівлі згідно оголошення № UA-2018-02-14-001225-c, - відхилено тендерну пропозицію Фірми „Світал” у формі приватного підприємства, код ЄДРПОУ 24772440. Фірма „Світал” у формі приватного підприємства має багаторічний досвід роботи та працює на ринку відпуску паливно-мастильних матеріалів з 1997 року. Фірмою „Світал” у формі приватного підприємства в процесі здійснення господарської діяльності укладались договори з бюджетними організаціями, у тому числі в результаті проведення тендерних процедур закупівель, у тому числі укладались договори з суб’єктом господарювання за кодом ЄДРПОУ 38534407. Так, Фірма „Світал” у формі приватного підприємства, за результатами напрацьованого та здобутого багаторічного досвіду роботи, визначила беззаперечні головні критерії для забезпечення належного виконання договору укладеного з бюджетними організаціями, серед яких: наявність діючої АЗС, наявність палива яке відповідає державним стандартам якості та економічно-вигідна ціна. В зв’язку з цим, та прийнятим тендерним комітетом рішенням по відхиленню тендерної пропозиції Фірми „Світал” у формі приватного підприємства згідно протоколу засідання тендерного комітету від 12.03.2018 оприлюдненого у системі Prozorro до закупівлі згідно оголошення № UA-2018-02-14-001225-c виникає обґрунтоване питання щодо об’єктивності та неупередженості прийнятого Замовником рішення. Так, уважно розглянувши зазначений протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2018 та проаналізувавши діючі норми ЗУ „Про публічні закупівлі” які Законодавцем покладені в основу Закону та закріплені в його принципах, серед яких: максимальна економія та ефективність при здійсненні закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, не вбачається надання Законодавцем права спотворення норм та саму направленість ЗУ „Про публічні закупівлі”, що фактично в даному випадку вбачається завдання державному бюджету України прямого збитку на суму у розмірі 38 784,00 грн. з незрозумілих підстав відхиляючи тендерну пропозицію Фірми „Світал” у формі приватного підприємства. Тому, враховуючи вищевикладене, та недостатню обізнаність Фірми „Світал” у формі приватного підприємства у питаннях відхилення тендерних пропозицій просимо Замовника надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності вимогам п.п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації, ст.16 Закону та відхилення на підставі п.1 ч.1 ст. 30 Закону України „Про публічні закупівлі”, для вирішення питання щодо подання скарги до органу оскарження, оскільки підписантом та виконавцем за договором є Фірма „Світал” у формі приватного підприємства в особі директора, та заявлені діючі АЗС на яких буде здійснюватись відпуск пального є стаціонарними та знаходяться постійно за тими ж самими адресами у Лиманському районі Одеської області та місті Одеса у повній відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Додатки: 1. Копія договору № 43 від 01.04.2015 на 4-х арк. 2. Копія договору № 10 від 24.02.2014 на 3-х арк. 3. Копія договору № 2 від 15.10.2013 на 3-х арк. 4. Копія договору № 25 від 23.007.2013 на 2-х арк. Директор фірми “Світал” у формі приватного підприємства С.А. Кулішова
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу та, на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2018 14:32
Підтвердження вирішення: Тендерна документація за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 – Нафта і дистиляти) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон). Відповідно до ч.4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ст.16 Закону у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати такі документи: Довідка складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, щодо виконання умов договору на закупівлю товару згідно предмету закупівлі (пп. 5.1.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації). Проведеним аналізом наданих документів Учасником фірма «Світал» у формі приватного підприємства (далі – фірма «Світал» у формі ПП) встановлено, що Учасник надав довідку про наявність тільки трьох працівників, а саме директора Кулішової Світлани Анатоліївни, заступника директора Кулішова Олега Миколайовича, керуючої Кустової Надії Андріївни. Тобто Учасник не надав інформацію про наявність інших працівників, які перебувають у трудових відносинах з Учасником згідно штатного розпису (операторів АЗС, касирів, водіїв, інших технічних фахівців, менеджерів тощо) та, які забезпечують цілодобову безперебійну роботу АЗС, мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід щодо виконання умов договору. Товар (бензин, дизельне паливо) видається на АЗС Учасника, що є найближчим до місця розташування Центру, операторами АЗС або іншими обслуговуючими працівниками. Всі працівники АЗС повинні бути ознайомлені та працювати у відповідності до вимог «Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв’язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 року № 281/171/578/155, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 02.09.2008 року № 805/15496. Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб – підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України. Згідно з абзацом третім підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового Кодексу України, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це, зокрема, фізичний відпуск з автозаправної станції оператором АЗС товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, незалежно від форми розрахунків. Відповідно до пункту 1.2 Розділу І Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.12.2005 №376, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 20 березня 2006 року № 291/12165, автозаправна станція – це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту). Відповідно до пунктів 34 та 35 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 року № 1442, заправка автомобілів та інших транспортних засобів провадиться оператором АЗС (за допомогою оператора АЗС або водієм самостійно під наглядом оператора) через паливорозподільчі колонки (далі — ПРК). Дозволяється також відпускати нафтопродукти (крім скрапленого вуглеводневого газу) в тару споживача (металеві каністри). Крім того, для дистанційного керування ПРК мають використовуватись технічні засоби, що належать до складу спеціалізованих електронних контрольно-касових апаратів, унесених до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів і комп'ютерних систем України для сфери застосування на АЗС. Зазначені засоби мають відповідати Технічним вимогам до спеціалізованих електронних контрольно-касових апаратів для сфери застосування на АЗС, затверджених протокольним рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним та грошовим обігом від 27.06.2002 р. № 13 та забезпечувати реєстрацію грошових коштів і надання розрахункових документів у єдиному технологічному циклі з відпусканням нафтопродуктів . Замовник під час заправки транспортних засобів на АЗС повинен бути впевнений, що оператори АЗС (технічний персонал) мають необхідні знання та досвід роботи щодо не допущення порушень правил з пожежної безпеки та інші порушення, що можуть призвести до нанесення шкоди автотранспорту Замовника чи інших тяжких наслідків. Висновки у Вимозі щодо не об’єктивності та упередженості Замовника відносно Вашого підприємства, завдання державному бюджету України прямого збитку на суму 38784,00 грн. у разі невизнання Вас переможцем, є безпідставними та не об’єктивними. Нами не ставиться під сумнів Вашу ділову репутацію на ринці збуту нафтопродуктів, а зроблено висновки лише за результатами розгляду поданих Учасниками тендерних пропозицій на відповідність їх вимогам тендерної документації за предметом закупівлі «Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 – Нафта і дистиляти), яка розроблена відповідно до вимог Закону. Таким чином, тендерний комітет при розгляді тендерної пропозиції Учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, прийняв рішення, що Учасник фірма «Світал» у вигляді ПП надав не повну (що є важливим) інформацію щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору на закупівлю товару (операторів АЗС, касирів, інших технічних працівників, менеджерів тощо), що є порушенням вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників…» та, керуючись п.1 ст.30 Закону, прийнято рішення про відхилення такої тендерної пропозиції. Крім того, у наданій Вами до розгляду тендерній пропозиції, а саме в Статуті, вказано юридичну адресу: 65009, м.Одеса, вул. Сонячна 5. Проте, при перевірці Вашого підприємства через офіційний сайт Міністерства юстиції України «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань» встановлено, що фірма «Світал» у вигляді ПП зареєстрована за адресою: 65009, м.Одеса, вул. Сонячна 5, офіс 405. Ця невідповідність нами розглядається, як допущення помилки під час оформлення документації для участі у відкритих торгах.