• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цукерки вагові в асортименті для новорічних дитячих подарунків.

Торги відмінено

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2023 09:51 - 08.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d9438207d3014040a1a0c7e84904074f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-03-001872-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Тел..(044)594-64-12 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" Код ЄДРПОУ 45122822 Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А. Електронна пошта: freeland2023@ukr.net Тел.. 0972324325 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 42887958 Адреса: 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 Телефон +380668405979 Електронна адреса: svit_lana2011@ukr.net ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки вагові в асортименті для новорічних дитячих подарунків). ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-11-03-001872-a СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИМ ВІДДІЛОМ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Цукерки вагові в асортименті для новорічних дитячих подарунків), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-001872-a (далі Закупівля). ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі Скаржник) є учасником даної Закупівлі. 13.11.2023 року відбувся аукціон пропозицій, в якому прийняло участь 3 учасники: - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", остаточна цінова пропозиція 237 774,00 грн з ПДВ; - ФОП Сергієнко Наталія Ігорівна, остаточна цінова пропозиція 237 777,00 грн з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРХІДЕЯ-СУМИ", остаточна цінова пропозиція 255 000,00 грн з ПДВ; Згідно положень ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерій вибору переможця – ціна 100%. Найнижчою ціновою пропозицією автоматично було визначено пропозицію учасника ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ». 20.11.2023 року ПРОТОКОЛОМ №20/11-1 щодо прийняття РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі: «тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним (якісним) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно Додатку 2». Скаржник Не погоджується з Рішенням Замовника з наступних підстав: Додаток №2 тендерної документації Замовника містить Технічні(якісні)вимоги до товару та способи їх підтвердження, зокрема: «Вимоги щодо якості: Смак і запах - характерний конкретній назві цукерок, без стороннього присмаку та запаху. Зовнішній вигляд - властивий конкретній назві цукерок. Цукерки, глазуровані шоколадною глазур’ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 01.12.2023 року включно. Цукерки вагові в асортименті торгової марки «Рошен», (або еквівалент) № з/п Найменування предмету закупівлі Одинці виміру Кількість 1 Ромашка кг 70 2 Червоний мак кг 70 3 Галаретка кг 70 4 Джонні крокер кг 60 5 Лоліпопс (канфет на паличці) кг 60 6 Молочна краплинка кг 60 7 Yummi’s кг 60 8 Мінкі-бінкі кг 70 9 Цукерки «ліщина» кг 70 10 Корівка кг 70 11 Цукерки «Сливки -ленивки» кг 70 12 Коко-шоко кг 70 13 Цукерки «Мон Блан» кг 70 14 Цукерки Ymmi Gummi пакетики по (70 гр.) кг 59,5 кг/850шт 15 Шоколадка Мілка молочна (80гр.) кг 68 кг/850шт 16 Цукерки «Krock» кг 60 17 Цукерки Nestle Nesquik вафельні кг 50 18 Цукерки Hola Granola кг 60 * Технічні характеристики товару учасника не повинні бути гірше зазначених. Термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% загального терміну придатності споживання. (надати гарантійний лист) Учасник гарантує проведення досліджень товару на першу вимогу замовника за власний рахунок учасника (надати гарантійний лист) Транспортні засоби, що використовуються для перевезення повинні відповідати вимогам ст. 44 ЗаконуУкраїни «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надати гарантійний лист) Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР, «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 06.09.2005 № 2809-15 зі змінами, іншим нормативно-правовим актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів. (надати гарантійний лист) Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Водії (експедитори) та всі працівники, які здійснюють поставку товару, обов’язково повинні мати особисту медичну книжку, з відмітками результатів медичного огляду, на підтвердження в складі пропозиції надаються копії книжок завірені учасником. В разі виявлення неякісного товару Постачальник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом 24 години. (надати гарантійний лист). Вимоги щодо якості товару, умов та термінів поставки: 1. Товари, що постачаються повинні мати документи, що засвідчують якість товару, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України. 5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. №1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" (додаток 4) щодо організації харчування вихованців шкіл-інтернатів, виконання денних натуральних продуктових норм на одну дитину (по віковим групам), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні та оздоровчі заклади товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ (Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/ 227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 року № 678, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР (зі змінами)), “Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах” від 17.04.2006 р. №298/227 постачальник гарантує якість товару, що постачається Покупцю за Договором та надати лист-гарантію дотримання цих вимог. Гарантія якості діє протягом встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання, Товар повинен надходити згідно поданих заявок і відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Кожна партія товару має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку згідно чинного законодавства) В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар. На недоброякісний товар складається акт і він повертається постачальнику. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 24 годин. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. Транспортування товару у заклади освіти здійснюється автотранспортом відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Також існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару. Свою згоду на виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом». На виконання вимог Додатку №2 ТД Замовника Учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» надає наступні документи: - Гарантійний лист щодо терміну придатності товару; - Гарантійний лист щодо проведення досліджень; - Гарантійний лист щодо транспортних засобів; - Гарантійний лист щодо відповідності показникам безпечності та якості; - Гарантійний лист щодо заміни неякісного товару протягом 24 годин; - Копії медичних книжок; - Копії документів, що посвідчують якість товару, що пропонується Учасником; - Гарантійний лист щодо постачання товару; - Гарантійний лист щодо виконання Постанови КМУ від 22 листопада 2004р. №1591; - Гарантійний лист щодо недоброякісного товару. Отже учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» надав усі документи, які вимагались Додатком №2 тендерної документації Замовника. Хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що в тендерній документації Замовника п.6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що: У разі якщо у цій тендерній документації (у тому числі у технічній специфікації) міститься посилання: • на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами – вважати, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент»; • на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація Замовника не містить опису чи складу самих цукерок, які є предметом даної закупівлі, вказано лише що «цукерки вагові в асортименті торгової марки «Рошен» (або еквівалент). Також Замовником не вимагалось надати порівняльну таблицю чи будь-який інший документ, в якому потрібно було порівнювати технічні та якісні характеристики визначеного товару до «еквівалента». Замовник у Протоколі щодо прийняття Рішення уповноваженою особою зазначає наступну інформацію: Просимо звернути увагу та той факт, що по-перше «Шоколадка Мілка молочна (80г), немає жодного відношення до торгової марки «Рошен», по-друге Замовник не надав опису чи складу даного товару у своїй тендерній документації, по-третє Замовник не вказав походження та підтвердження звідки він дістав інформацію про даний товар, яку він зазначив у Протоколі, та чи є така інформація офіційною позицією виробника товару, по-четверте Замовник також не надав інформації з якого джерела надано інформацію про шоколад молочний «Українська мрія» і чи звертався він до виробників вищезгаданих продуктів за підтвердженням інформації. Зі своєї сторони хочемо повідомити наступне: Оскільки чіткого визначення в законодавстві, що стосується публічних закупівель, терміну «еквівалент» не має, то звернемося до інших офіційних джерел: Ст.. 158 ч.2 «Митного кодексу» містить визначення «Під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України». Згідно характеристики товару визначеної в тендерній документації даний продукт за формою має бути шоколадкою, за видом - молочна, за масою – 80г. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає ідентичний за описовими, кількісними і технічними характеристиками «еквівалент» - молочний шоколад «Українська мрія», 80г. З інформації наданої Замовником випливає, що на підставі «власних домислів» Замовник вирішив, що цукерка «Ведмедик михасик» не є еквівалентом, незважаючи на те, що жодного офіційного підтвердження цьому немає, просто Замовнику так здалося. Також хочемо наголосити, що у Декларації виробника, наданої Скаржником у складі тендерної пропозиції, описано дану цукерку як вафельну в шоколадній глазурі, а Замовник у тендерній документації визначив «Цукерки Nestle Nesquik вафельні». До речі, дана цукерка також немає жодного відношення до тм «Рошен». Також Замовник у протоколі надає інформацію про цукерку «Ромашка», якої нагадаємо, не було у тендерній документації та невідомо з якого джерела надано в протоколі, тому, що назву джерела інформації Замовник не надав. На підставі вищезазначеного, вважаємо, що Замовник «необ’єктивно» розглянув тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» та порушив ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. ПРОСИМО, : - прийняти Скаргу до розгляду; - зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ»; - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» згідно чинного законодавства України, ДОДАТКИ: - ПРОТОКОЛ №20/11-1 щодо прийняття РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ; - Додаток №2 тендерної документації Замовника; - Гарантійний лист щодо терміну придатності товару; - Гарантійний лист щодо проведення досліджень; - Гарантійний лист щодо транспортних засобів; - Гарантійний лист щодо відповідності показникам безпечності та якості; - Гарантійний лист щодо заміни неякісного товару протягом 24 годин; - Копії медичних книжок; - Копії документів, що посвідчують якість товару, що пропонується Учасником; - Гарантійний лист щодо постачання товару; - Гарантійний лист щодо виконання Постанови КМУ від 22 листопада 2004р. №1591
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.11.2023 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2023 18:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Лист про виконання рішення 19460-р/пк-пз від 04.12.2023 року
Автор: ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", Руслан Набурович +380977834529 freeland2023@ukr.net