-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у центрах, будинках відпочинку, позаміських дитячих закладах.
Торги не відбулися
1 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2018 12:02 - 03.05.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Категорійність закладу
Номер:
eb77433ea3444dcb86f78c811df2594a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-20-000599-b.a2
Назва:
Категорійність закладу
Вимога:
У Додатку 3 до ТД «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у центрах, будинках відпочинку, позаміських дитячих закладах», міститься вимога «Рівень державної атестації закладу має складати не нижче І категорії».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є некоректною, та такою що протирічить іншим положенням Тендерної документації, оскільки у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що:
«Кількість % відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі кожної тендерної пропозиції визначається сумою отриманих % за наступними критеріями (F1…F10), зокрема:
F3 Наявність документу щодо підтвердження якості послуг, які надаються дитячим закладом оздоровлення та відпочинку:
Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Вищої категорії 12%
Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Першої категорії 8%
Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Другої категорії 4%
Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Третьої категорії 2%
Свідоцтво про державу атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку відсутнє, але в наявності Довідка уповноваженого регіонального органу про визначену дату проведення ним державної атестації/переатестації відповідно до погодженого заступником Міністра соціальної політики України Плану державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області в 2016 – 2020 р.р. 1%
Підтвердження державної атестації дитячого закладу оздоровлення та відпочинку відсутнє 0%
Тобто, у разі якщо учасник надасть у складі своєї пропозиції Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння йому Другої категорії, його пропозицію має бути допущено до подальшої участі у торгах, як таку що відповідає вимогам Тендерної документації, та присвоєно оцінку критерію 4%.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що у Додатку 3 ТД містяться неоднозначні та протиречливі умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, у такому випадку, будуть суперечити законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушуватимуть права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Просимо усунути з умов Додатку 3 ТД некоректні вимоги щодо надання послуг закладом не нижче першої категорії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2018 14:14
Вирішення:
Погоджуємось щодо зауваження. Дане питання на розгляді тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Категорійність закладу
Номер:
e8ed36a8f5f74fa2844984a4e719529a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-20-000599-b.a1
Назва:
Категорійність закладу
Вимога:
У Додатку 3 до ТД «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у центрах, будинках відпочинку, позаміських дитячих закладах», міститься вимога «Рівень державної атестації закладу має складати не нижче І категорії».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою щодо учасників, які приймають участь в закупівлі послуги.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, не вказано чітких критеріїв до категорії яку повинен нести заклад оздоровлення та відпочинку, а лише несе роз’яснювання на які категорії можуть бути атестований заклад.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Просимо усунути з умов ТД дискримінаційні вимоги щодо надання послуг закладом не нижче першої категорії та вказати у ТД заклади, які мають державну атестацію не нижче Другої категорії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2018 12:56
Вирішення:
Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі товарів та послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування, а у вашому запитанні як може бути дискримінаційною вимога щодо вибору кращої послуги, а саме – дитячого закладу оздоровлення та відпочинку І категорії.
Категорія оздоровчого закладу, за наслідками державної атестації відповідно до наказу Міністерства соціальної політики від 15.09.2016 № 1029 «Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячого закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії», Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 року №426, визначає оцінку стану організації та здійснення оздоровчо-виховного процесу, матеріально-технічної бази закладу і забезпечення відповідними фахівцями. Тобто тендерний комітет визначив, що оздоровчий заклад має бути не нижче І категорії, тим більше, що відпочивати мають діти-сироти та діти учасників АТО, для яких хочемо підібрати найкращі умови відпочинку. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити характеристики предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено