• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з внутрішньої проточки бандажів трамвайних вагонів

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2023 14:49 - 11.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

тендер

Номер: b9e92d65af9e450cbee7ba8c5bffe6cd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-009711-a.a1
Назва: тендер
Вимога:
Ми маємо намір стати учасником закупівлі "Послуги з внутрішньої проточки бандажів трамвайних вагонів" очікуваною вартістю 540 000,00грн., що оголошений Львівським комунальним підприємством "Львівелектротранс" (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-02-009711-a. Просимо Замовника внести зміни до ТД (Додаток 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ), а саме: 1. Викласти пункт 3.2 договору в наступній редакції : «3.2. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків) – попередня оплата 30%, після оплата – 70% після надання Виконавцем повідомлення про готовність товару до відвантаження.» 2. Пункт 5.4 договору просимо викладсти в наступній редакції: 5.4. Строк надання послуг: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, яка подається Замовником електронною поштою на електронну адресу Виконавця ________________. Кількість бандажів в одній заявці не може бути більшою 8 (восьми) штук. Замовник надає наступну заявку після закінчення виконавцем виконання робіт по попередній заявці.» 3. Також просимо внести зміни до п. 10.1. та викласти його в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє по «31» березня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх невиконаних на момент завершення дії Договору зобов’язань за цим Договором (в частині завершення виконання заявки Замовника, оплати за фактично надані послуги Замовником, а також гарантійні зобов'язання Виконавця).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу частково та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено