-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
картриджи для принтерів, картриджи для ксероксів
Торги відмінено
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2018 15:51 - 24.04.2018 15:56
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація ФОП Білозерський О.М,
Номер:
8cc183f445a340d9b805f67a2d5d5cea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000558-b.c2
Назва:
Дискваліфікація ФОП Білозерський О.М,
Вимога:
У звязку з підтверженням Вами помилок при проведенні моєї кваліфікації, і підтверженням упередженості при розгляді моєї пропозиції вимагаю перевести тендер в стадію моєї кваліфікації. Повторно кваліфікувати з вилученням у підставах для кваліфікації раніше допущені помилок. І, у випадку наявності підстав для дискваліфікації, винести рішення з чітким вказанням на порушення, які саме закони при цьому мною порушені. А не просто словеса, що Ви не знаєте ціну одиниці товару.
1. Рекомендую анулювати тендер у звязку з численними помилками у тендерній документації, і допущеними помилками при моїй кваліфікації.
2. Для розгляду ходу тендеру Вам бажано підключити юриста.
2, У випадку не визнання своїх помилок, інформація про тендер буде направленв громадським організаціям, які контролюють тендери. Крім того залишаю за собою право на подальше оскарження згідно законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення Замовника про результати розгляду Вимоги на кваліфікацію 07.05.2018 11:26
Дата подачі:
06.05.2018 18:21
Вирішення:
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 однією із виключних підстав дискваліфікації є: 1) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, що не відповідає умовам закупівлі.
За результатами розгляду повторного оскарження дискваліфікації ФОП Білозерським Олегом Миколайовичем, зазначаємо, що в тендерній документації, а саме в Додатку № 1 до оголошення зазначається два строки усунення та заміни товару: при постачанні товару (3 робочих дня) та при дії гарантійного строку (10 днів). Вами в ціновій пропозиції вказано тільки строк заміни дефектного (неякісного) товару з моменту одержання поставщиком (тобто при постачанні) та складає 5 робочих днів, що суперечить вимогам Замовника.
Щодо Ваших рекомендацій звернемо увагу та приймемо відповідне рішення.
Таким чином, пропозиція ФОП Білозерського Олега Миколайовича не відповідає вимогам встановленим замовником, і тому відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
2ddafc1cf4b34d0a89a25e56edb087fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000558-b.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вами наведена недостовірна інформація про підстави до дискваліфікації. По пунктам:
1. В Додатку 2 ніде не сказано про необхідність подачі документу який містить цінову пропозицію. Відповідно яка може бути подача на протязі 1 доби документа про необхідність подачі якого нічого не сказано.
2. Якщо подивитися уважно подані мною документи, то важко не помітити файл Інформаційна довідк про наявність досвіду виконання аналогічного договору.odt.zip який містить копії вісьми договорів.
3. В документі Додаток №1 містяться дві вимоги щодо заміни картріджів. Одна це заміна протягом 3 днів, друга протягом 10. Мною запропонований середній срок 5 днів. Недоліки у тендерній документації не можуть бути підставою для дискваліфікації. Тим паче це в подальшому регулюється договором. Мною ніде не вказану про незгоду з вимогами проекту договору.
4. Вважаю свою дискваліфікацію безпідставною, і вимагаю повернути тенлер на стадію моєї кваліфікації, або відмінити його у звязку з допущеними недоліками у підготовці тендерної документації.
Основні помилки помічені в документації:
1. Весь товар, який Учасник пропонує до постачання повинен бути оригінальним, від виробника відповідних друкуючих/копіювальних апаратів для яких він призначений або еквівалент. Тут потрібно уточнити, що таке єквівалент. Мабуть все таки виходячи з суми тендеру не еквівадент, а сумісний.
2. Допускається до поставки товар, використання якого не порушує дію сертифікатів відповідності, виданими на техніку, для якої проводиться закупівля та перелік якої наведено в переліку витратних матеріалів які закуповуються. - набір слів. Потрібно уточнити, що мається на увазі.
3. У разі виявлення недоліків стосовно якості товару Учасник повинен усунути їх за власний рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів після подачі усної або письмової заявки Замовником. Явне порушення закконодавства про гарантійне обслуговування. Для заміни товару потрібна єкспертиза, яка повинна довести, що даний випадок стався з вини виготовника, а не з вини Замовника, який неправильно експлуатував техніку.
Цей список може бути розширений.
Прошу обєктивно розглянути мою вимогу, і не діяти на користь інших учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення Замовника про результати розгляду Вимоги на кваліфікацію 05.05.2018 17:38
Дата подачі:
04.05.2018 07:19
Вирішення:
За результатами розгляду оскарження дискваліфікації ФОП Білозерським Олегом Миколайовичем встановлене наступне.
1. Згідно з частиною першою статті 28 Закону “ Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Розглянувши цінову пропозицію ФОП Білозерського Олега Миколайовича встановлено, що учасником не завантажено остаточну пропозицію після закінчення аукціону в систему, що унеможливлює змогу дізнатися ціну за одиницю товара.
2. Що стосується, копії аналогічних договорів у сканованому форматі pdf, то ми погоджуємося, що Ви їх надали, оскільки у зв'язку з технічними причинами, не було змоги їх відкрити.
3. В тендерній документації, а саме в Додатку № 1 до оголошення зазначається два строки усунення та заміни товару: при постачанні товару (3 робочих дня) та при дії гарантійного строку (10 днів). Вами в ціновій пропозиції вказано тільки строк заміни дефектного (неякісного) товару з моменту одержання поставщиком (тобто при постачанні) та складає 5 робочих днів, що суперечить вимогам Замовника.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 виключними підставами дискваліфікації є: 1) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, що не відповідає умовам закупівлі; 2) учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Зауваження щодо помилок у документації залишаємо без розгляду, оскільки усі зміни до документації можливо зробити до початку прийому пропозицій (п. 7.1 вищезазначеного Порядку). Звертаємо Вашу увагу, що жодним Учасником закупівлі не було висунуто вимогу, щодо внесення змін до умов закупівлі. Отже, всі умови вважаються узгодженими.
Статус вимоги:
Не задоволено