• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)

Одеська область

Завершена

453 462 083.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 534 620.84 UAH
Період оскарження: 02.11.2023 13:16 - 08.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо проекту договору

Номер: 2b87bc945bea4101be4193312a1f3d30
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.b7
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
Зазначений в останньому абзаці пункту 2.3., а також в пунктах 4.3, 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6. проекту договору про закупівлю тендерної документації строк переміщення та заміни неякісного харчового продукту (24 години) визначено без урахування п. 4.1. розділу IV Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340, з наступними змінами і доповненнями. При забезпеченні потреб в продуктах харчування військових частин за віддаленими маршрутами необхідно, щоб строк заміни продуктів передбачав можливість перерв для відпочинку та харчування водіїв не менше 45 хв протягом кожних 4 год 30 хв керування. При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору. Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Включення до останнього абзацу пункту 2.3. та в пунктах 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування. Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо граничних цін в каталозі

Номер: 7a45e542b9714c009edde3e48826b350
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.a6
Назва: щодо граничних цін в каталозі
Вимога:
Вимагаємо переглянути Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування (Додаток 3) оскільки вони по окремих позиціях є нижчими за ринкові ціни в Україні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником визначено граничні ціни на товари зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування” та залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: f4fe1ff7663d40468f078a60a0f8202a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.a5
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору містить наступне положення "акт про порушення передається Представником Замовника Представнику Постачальника під підпис або надсилається на електронну адресу Постачальника та впродовж трьох діб Постачальник повинен підтвердити або спростувати факти порушень. У разі ненадання відповіді, порушення вказані в акті вважаються підтвердженими Постачальником". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк. З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання значної відстані між військовими частинами та постачальником не впливає на порядок відправлення документів шляхом використання електронної пошти. Оскільки, проект договору містить інші положення які передбачають відправлення документів електронною поштою (наприклад надання військовими частинами заявки на постачання продуктів харчування) та наявність яких в умовах договорів учасниками не заперечувалася. Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору. Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 952dfb037d4b491fb6c38c4c98ea5de3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.c4
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору містить положення про заміну продуктів харчування, які поставлені з порушеннями, протягом 24 годин. Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин. Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Включення до абзацу 1 пункту 4.3., абзацу 1 пункт 4.5., пункту 8.5.5., пункту 9.3.4. та пункт 9.3.6. проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування. Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин. Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: add0763f09d745829f1b1c9e36a27a30
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.a3
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
У пункті 3.2. проекту договору містить положення "заявка на постачання продуктів харчування терміном на 7 діб подається Постачальнику за 7 діб до поставки". Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проведеним опитуванням начальників продовольчих служб 117 військових частин під час аудиту процесу закупівлі Міністерством оборони України послуг з організації харчування, продуктів харчування, продовольчих наборів та води питної на 2023 рік встановлено, що мінімальний термін подачі Представником Замовника заявки на постачання харчових продуктів (на 7 днів) Постачальнику повинен складати 7 днів до початку тижня. Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: e2c5e71805cc49c7b830c5467221b928
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.a2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору містить положення щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробувань Представникам Замовника. У зв'язку з тим, що оригінал протоколу випробувань видається в одному екземплярі, а постачання продуктів здійснюється у військові частини, які знаходяться у різних областях України та постійно змінюють місця дислокації, виконання Постачальниками вищезазначеної вимоги щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробування є практично не можливим. Пропонуємо внести зміни у абзац 7 пункту 2.3. проекту договору, в частині можливості надання Постачальниками Представникам Замовника оригіналів та/або копій протоколів випробувань, завірених належним чином Постачальником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Абзацом 5 пункту 2.3. розділу II проєкту Договору визначено: “Про час та місце відбору харчових продуктів для проведення випробувань, Постачальник повідомляє Установу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів, зазначаючи у листі-запрошенні загальний об’єм (розмір) партії, повне найменування харчових продуктів, перелік військових частин (установ, закладів) із зазначенням кількості харчових продуктів, що планується до постачання”. Довідково: Відповідно до отриманої інформації щодо кількості харчових продуктів, а також переліку військових частин (установ, закладів) до яких планується їх постачання, Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини буде видано відповідну кількість оригіналів протоколів випробувань, що забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів. Видача копій протоколів випробувань не забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів та дозволить недобросовісним Постачальникам безконтрольно їх використовувати, постачаючи протягом терміну реалізації харчові продукти з такою ж датою виготовлення. Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Ціна

Номер: 3e18c2ce01e841a2ac338a63e9d2632c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007267-a.c1
Назва: Ціна
Вимога:
Вимагаємо збільшити граничні ціни на наступні товари у зв’язку з підвищенням їх вартості, так як ціна у постачальників вища, ніж очікувана вартість предмету закупівлі: Буряк столовий свіжий Картопля свіжа Оливки без кісточки Часник свіжий Капуста червоноголова свіжа Вишня заморожена Картопля фрі заморожена Кукурудза заморожена Полуниця заморожена Крупа кукурудзяна Хрін Сода харчова Куряча тушка заморожена Свинина, лопатка без кістки заморожена Свинина, печінка заморожена Яловичина, лопатка заморожена без кістки Телятина, задня частина заморожена без кістки Варення з малини індивідуального пакування Варення з полуниці індивідуального пакування Варення плодово-ягідне індивідуального пакування Повидло яблучне індивідуального пакування Йогурт з добавками від 1,5 % Йогурт натуральний від 1,5 % Апельсин Авокадо Сухарі Хліб тривалого зберігання Свинина, стегно заморожене Свинина, стегно охолоджене
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником визначено граничні ціни на товари зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування” та залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено