• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)

Львівська область

Завершена

349 028 022.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 490 280.23 UAH
Період оскарження: 02.11.2023 12:53 - 08.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

З метою оскарження рішення засідання колегіального органу Міністерства оборони Україхни з питань оборонних закупівель, ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" просить надати повну версію протоколу №2/156/6 від 24.11.2023 р

Номер: 7e9a39ccc5e349f4aa327a0d9d73107f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.b13
Назва: З метою оскарження рішення засідання колегіального органу Міністерства оборони Україхни з питань оборонних закупівель, ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" просить надати повну версію протоколу №2/156/6 від 24.11.2023 р
Вимога:
отримання повної версіі протоколу засідання колегіального органу Міністерства оборони Україхни з питань оборонних закупівель
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.14 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до зазначеного надається інформація щодо причин дискваліфікації ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА", а саме: ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" у складі пропозиції надано документи в електронному вигляді, що були визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, проте: разом з тим, у порушення вимог підпункту 1 та підпункту 6 пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також відповідно до положень ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (або інших значних правочинів), приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства, разом з тим, необхідно зазначити, що в статуті учасника не зазначена інформація щодо можливих рішень про надання згоди на такі правочини, а також відсутні будь які рішення (протоколи) загальних зборів учасників даного суб’єкта господарської діяльності. Крім цього, під час розгляду завантажених ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" в зазначений строк Замовником документів згідно пункту 12.4 Оголошення а саме: заповненої форми “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) та розціненого Каталогу продуктів харчування з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення, встановлено, що по деяким найменуванням харчових продуктів запропоновані ціни у зазначеному Каталозі вищі, ніж граничні ціни, що зазначені у додатку № 3 до оголошення, а саме: № Найменування продукту Гранична ціна харчового продукту, що зазначені в додатку № 3 до оголошення Ціна, запропонована ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" з/п 1012 Капуста білоголова свіжа 14,54 15,30 1018 Картопля свіжа 10,35 11,30 1063 Картопля пізня 10,35 11,30 Умовами оголошення передбачено, що пропозиція буде відхилена у разі подання учасником розціненого Каталогу продуктів харчування (додаток до проекту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, що буде перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до оголошення»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 9c5d23b2c7344fa29fddfdec245dbd4d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.b7
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
ВИМОГА 3 Зазначені в підпункті 9.3.5. пункту 9.3. Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору про закупівлю розміри штрафних санкцій при порушенні умов договору щодо термінів (строків) постачання харчових продуктів, постачання не в повному обсязі замовленої кількості продуктів харчування визначених заявками: • штраф у розмірі 100 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів; • пеня у розмірі 0,1% від вартості недопоставлених харчових продуктів; • штраф у розмірі 7 % від вартості непоставлених понад 30 днів продуктів харчування, – з урахуванням розміру штрафних санкцій, що покладаються на замовника згідно Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору, є порушенням балансу інтересів сторін договору та вимог ч.2 ст. 5 Господарського кодексу України, що визначає рівність усіх суб'єктів права власності рівними перед законом в якості однієї з конституційних основ правового господарського порядку в Україні. Враховуючи вказане, просимо усунути зазначене порушення та змінити розмір відповідних штрафних санкцій з урахуванням зазначених нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні: • штраф у розмірі 20 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів. ВИМОГА 4 Щодо дискримінаційних вимог проекту договору У відповідності з першим абзацом пункту 9.4. проекту договору про закупівлю, сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків, передбачених законодавством України та Договором. Вважаємо, що вказане положення пункту 9.4. проекту договору про закупівлю не відображає закладений в договорі механізм забезпечення військових частин комплектами продуктів харчування з урахуванням положень статті 193 Господарського кодексу України з огляду на наступне. При порушенні постачальником строків поставки харчових продуктів, представник замовника включає недопоставлені у попередньому періоді продукти харчування до актуалізованих заявок на постачання продуктів харчування на наступний період. Таким чином, довезення постачальником недопоставленої кількості продуктів харчування, в тому числі швидкопсувних, призведе до подвійної поставки аналогічного товару у наступному безперервному періоді харчування в межах строку договору, та їх подвійної оплати замовником. Стаття 193 Господарського кодексу України передбачає, що застосування господарських санкцій до суб'єкта, який порушив зобов'язання, не звільняє цього суб'єкта від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, коли інше передбачено законом або договором, або управнена сторона відмовилася від прийняття виконання зобов'язання. Враховуючи вищевказане, просимо усунути зазначене порушення та забезпечити внесення відповідних змін до першого абзацу п.9.4. проекту договору про закупівлю: «9.4. Сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків: - включення представником Замовника недопоставлених продуктів харчування до Заявки на постачання продуктів харчування на період харчування, що є наступним за періодом, у якому Постачальник допустив порушення щодо кількості поставлених продуктів харчування, або - надання представником Замовника листа Постачальнику про відсутність необхідності довезення продуктів харчування у наступних періодах харчування з урахуванням фактичних потреб представника Замовника.» ВИМОГА 5 Щодо дискримінаційних вимог проекту договору Пункт 8.5.7. проекту договору передбачає можливість заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів одночасно за наявності трьох умов: 1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника; 2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості; 3) заміни не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів. Оскільки різниця в ціні, як і ризики щодо неотримання згоди представника Замовника на відповідну заміну, вже покладені на Постачальника, вважаємо, що третя умова щодо здійснення узгодженої із представником Замовника заміни харчових продуктів (не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою), носить необґрунтовано обмежувальний та дискримінаційний характер. Дискримінаційний характер зазначеного обмеження підтверджується також тим, що в діючій редакції проекту договору на закупівлю представник Замовника не обмежений в кількості позицій, які можуть бути уточнені (змінені) представником Заявника за поданою заявкою із Каталогу продуктів у відповідності з п.3.2. проекту договору. З огляду на вказане, просимо усунути зазначене порушення та виключити з проекту договору дискримінаційне обмеження щодо обсягу заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів, у разі: 1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника; 2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вимоги 3: Включення Замовником умов до проєктів договорів щодо розміру штрафних санкцій у розмірі 100% від непоставлених продуктів харчування обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Застосування вказаних штрафних санкцій обумовлено необхідністю забезпечення неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців. Підпункт 9.3.5. договору залишається без змін. Щодо Вимоги 4: Під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України та для неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців абзац перший пункту 9.4. договору залишається без змін. Щодо Вимоги 5: Пункт 8.5.7 проєкту договору викладений з метою попередження ризиків безпідставної заміни продуктів харчування Постачальником без повідомлення Представника Замовника, а також з метою зобов’язання Постачальника, у випадку заміни харчових продуктів дешевшої вартості на дорожчі, відшкодувати різницю у їх вартості відповідно до вимог п.3.3 проєкту договору. Пункт 8.5.7. проекту договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо проекту договору

Номер: 84f97a19198d41ac81c003da824cfadb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.b6
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
ВИМОГА 1 Зазначений в останньому абзаці пункту 2.3., а також в пунктах 4.3, 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6. проекту договору про закупівлю тендерної документації строк переміщення та заміни неякісного харчового продукту (24 години) визначено без урахування п. 4.1. розділу IV Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340, з наступними змінами і доповненнями. При забезпеченні потреб в продуктах харчування військових частин за віддаленими маршрутами необхідно, щоб строк заміни продуктів передбачав можливість перерв для відпочинку та харчування водіїв не менше 45 хв протягом кожних 4 год 30 хв керування. При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору. Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин. ВИМОГА 2 Зазначені в п.3.2. проекту договору про закупівлю тендерної документації строки подання Постачальнику представником Замовника заявки на постачання продуктів харчування: • за 7 діб до поставки, • за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання, а також у разі зміни асортименту, – передбачають можливість вчинення постачальником дій з формування комплекту продуктів згідно заявки і підготовки супровідних документів на товар та його транспортування до військових частин. Проте зазначені строки очевидно не передбачають достатнього часу на вжиття постачальником контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», включаючи відповідність харчових продуктів чинним стандартам та вимогам Описів харчових продуктів, безпечністю, придатністю та якістю харчових продуктів (у тому числі правил маркування та етикетування), особливо у разі зміни асортименту замовленої продукції за 5 днів до дати поставки. Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строки подання представником замовника заявок на постачання продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні: • за п'ятнадцять діб до поставки. • за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання (без зміни асортименту продукції)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вимоги 1: Включення до останнього абзацу пункту 2.3. та в пунктах 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування. Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін. Щодо Вимоги 2: Аналізом виконання попередніх договорів на закупівлю продуктів харчування встановлено, що учасники відповідних процедур закупівель та в подальшому постачальники за укладеними договорами не були безпосередніми виробниками продуктів харчування. Вжиття контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів є характерним елементом діяльності безпосереднього виробника продуктів харчування. В зв’язку з чим посилання учасників на такі обставини як необхідність вжиття контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів не є обґрунтованим, оскільки учасники (постачальники) здійснювали поставку продуктів харчування до військових частин вже з наявним сертифікатом якості товарів, виданих саме виробниками. При цьому умова щодо надання заявки за 15 днів унеможливлює здійснити розрахунки щодо фактичної кількості військовослужбовців, які харчуватимуться впродовж наступних 22 днів (надання заявки за 15 днів + 7 днів харчування). Зазначене твердження ґрунтується на проведеному аналізі стану виконання договорів, проблемних питань щодо їх виконання (у тому числі шляхом проведення опитування посадових осіб військових частин відповідальних за організацію продовольчого забезпечення). Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: f91a1daba30a467f8e9d2a7e05885e02
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.a5
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору містить наступне положення "акт про порушення передається Представником Замовника Представнику Постачальника під підпис або надсилається на електронну адресу Постачальника та впродовж трьох діб Постачальник повинен підтвердити або спростувати факти порушень. У разі ненадання відповіді, порушення вказані в акті вважаються підтвердженими Постачальником". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк. З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання значної відстані між військовими частинами та постачальником не впливає на порядок відправлення документів шляхом використання електронної пошти. Оскільки, проект договору містить інші положення які передбачають відправлення документів електронною поштою (наприклад надання військовими частинами заявки на постачання продуктів харчування) та наявність яких в умовах договорів учасниками не заперечувалася. Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору. Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 14f22abe287f4f18b54f4ea4339abc1a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.b4
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору містить положення про заміну продуктів харчування, які поставлені з порушеннями, протягом 24 годин. Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин. Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Включення до абзацу 1 пункту 4.3., абзацу 1 пункт 4.5., пункту 8.5.5., пункту 9.3.4. та пункт 9.3.6. проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування. Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин. Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 1bdb7307f79b46548b0709f92e4c6339
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.b3
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
У пункті 3.2. проекту договору містить положення "заявка на постачання продуктів харчування терміном на 7 діб подається Постачальнику за 7 діб до поставки". Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проведеним опитуванням начальників продовольчих служб 117 військових частин під час аудиту процесу закупівлі Міністерством оборони України послуг з організації харчування, продуктів харчування, продовольчих наборів та води питної на 2023 рік встановлено, що мінімальний термін подачі Представником Замовника заявки на постачання харчових продуктів (на 7 днів) Постачальнику повинен складати 7 днів до початку тижня. Пункт 3.2. договору залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 163229cf2fb94c7880df83c3e0a14cd4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.c2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору містить положення щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробувань Представникам Замовника. У зв'язку з тим, що оригінал протоколу випробувань видається в одному екземплярі, а постачання продуктів здійснюється у військові частини, які знаходяться у різних областях України та постійно змінюють місця дислокації, виконання Постачальниками вищезазначеної вимоги щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробування є практично не можливим. Пропонуємо внести зміни у абзац 7 пункту 2.3. проекту договору, в частині можливості надання Постачальниками Представникам Замовника оригіналів та/або копій протоколів випробувань, завірених належним чином Постачальником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Абзацом 5 пункту 2.3. розділу II проєкту Договору визначено: “Про час та місце відбору харчових продуктів для проведення випробувань, Постачальник повідомляє Установу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів, зазначаючи у листі-запрошенні загальний об’єм (розмір) партії, повне найменування харчових продуктів, перелік військових частин (установ, закладів) із зазначенням кількості харчових продуктів, що планується до постачання”. Довідково: Відповідно до отриманої інформації щодо кількості харчових продуктів, а також переліку військових частин (установ, закладів) до яких планується їх постачання, Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини буде видано відповідну кількість оригіналів протоколів випробувань, що забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів. Видача копій протоколів випробувань не забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів та дозволить недобросовісним Постачальникам безконтрольно їх використовувати, постачаючи протягом терміну реалізації харчові продукти з такою ж датою виготовлення. Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Ціна

Номер: 7f36935d71d843619720d5519b0b486f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-006824-a.b1
Назва: Ціна
Вимога:
Вимагаємо збільшити граничні ціни на наступні товари у зв’язку з підвищенням їх вартості, так як ціна у постачальників вища, ніж очікувана вартість предмету закупівлі: Буряк столовий свіжий Картопля свіжа Оливки без кісточки Часник свіжий Капуста червоноголова свіжа Вишня заморожена Картопля фрі заморожена Кукурудза заморожена Полуниця заморожена Крупа кукурудзяна Хрін Сода харчова Куряча тушка заморожена Свинина, лопатка без кістки заморожена Свинина, печінка заморожена Яловичина, лопатка заморожена без кістки Телятина, задня частина заморожена без кістки Варення з малини індивідуального пакування Варення з полуниці індивідуального пакування Варення плодово-ягідне індивідуального пакування Повидло яблучне індивідуального пакування Йогурт з добавками від 1,5 % Йогурт натуральний від 1,5 % Апельсин Авокадо Сухарі Хліб тривалого зберігання Свинина, стегно заморожене Свинина, стегно охолоджене
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником визначено граничні ціни на товари зазначені в додатку № 3 до Оголошення «Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування» та залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено