• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

автоматизоване робоче місце на базі ноутбуку

Завершена

1 620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 100.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2023 11:43 - 08.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9b14796d83f64666aff8e5bc46cc6c72
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-005193-a.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Добрий день! Просимо ознайомитися з інформацією в наведеному листі та прийняти відповідне справедливе рішення. З повагою, ТОВ "УЛІС Сістемс"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник ТОВ "Уліс Сістемс", уважно розглянувши подану Вами вимогу, мусимо повідомити наступне: 1. Замовником розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", якого в подальшому визначено переможцем закупівлі. Відповідно до Додатку 1 Оголошення Замовником встановлено наступну технічну вимогу до предмету закупівлі: «Порт LAN RG-45 – обов’язково». Згідно листу № 12/11 від 14.11.2023 року, наданого Учасником ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", в складі тендерної пропозиції, Учасник гарантує наявність такого порту. До того ж маємо зазначити, що відповідальними особами Замовника розглянуто технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що надані Учасником ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА», в результаті розгляду пропозиції невідповідності не виявлено. Наявність в товарі зазначеного мережевого порту або ж перехідника задовольняє наявні технічні потреби Замовника. 2. Відповідно до Додатку 1 Оголошення Замовником встановлено наступну технічну вимогу до предмету закупівлі: «Для належного захисту інтересів Покупця щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею, учасники закупівлі повинні надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва, або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..закупівлі в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого товару технічним вимогам Покупця». В складі тендерної пропозиції Учасником ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" надано необхідний документ, що підтверджує партнерський статус Учасника щодо предмету закупівлі. Вимоги щодо надання Учасником авторизаційного листа щодо операційної системи не було встановлено в Оголошенні. 3. Відповідно до п.13 Додатку 2 Оголошення Замовником встановлено вимогу до Учасників: «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Маємо зауважити, що вимоги щодо актуальності довідки на певну дату не встановлено. Учасником ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", в складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи № 1786/АП/26-15-58-06-06Е від 03.11.2023, легітимність якої перевірена Замовником та підтверджується Державною податковою службою України. Додатково висловлюємо вдячність за увагу до тендерних пропозицій інших Учасників закупівлі, зокрема тендерної пропозиції Учасника ФОП Борцов Віктор Миколайович. Але вдруге зазначаємо, що однією з підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Борцов Віктор Миколайович була ВІДСУТНІСТЬ в складі тендерної пропозиції Учасника довідки щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. 4. Відповідно до п.12 Додатку 2 Оголошення Замовником встановлено вимогу до Учасників: «Інформаційна довідка з Єдиного реєстру, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство». Учасником ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", в складі тендерної пропозиції надано Інформаційний лист № 27915/10-23/вх28497/10-23 від 01.06.2023, легітимність якого підтверджується. В своїй вимозі Ви зазначаєте, що термін дійсності інформаційного листа вже сплив. Законодавством не визначено терміну дії вказаного листу. Замовник самостійно вирішує, яку дату видачі відповідного документа прописувати у вимогах тендерної документації. Маємо зауважити, що вимоги щодо актуальності листа на певну дату Замовником не встановлено, з метою дотримання принципу публічних закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Якщо ж Вами у вимозі малось на увазі : «Дійсний з 26.10.2022 11:32:23 по 26.10.2023 11:32:23», то маємо зауважити, що вказана інформація в листі несе лише зміст щодо підписання через Сервіс електронного документообігу інформаційного листа відповідальною особою компетентного органу, що його видав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Замовник відкрито порушує принцип максимальної економії по торгам!

Номер: a92936c09a00418aa16fadddcc1cbef3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-005193-a.a1
Назва: Замовник відкрито порушує принцип максимальної економії по торгам!
Вимога:
Шановний Замовник, просимо підтвердити документально, зауважимо, саме документом виданим відповідним компетентним органом про те що, надана виписка з ЄДР є не дійсною станом на дату подання документу учасником та не видавалась відповідним на це органом. Адже замовник не може робити висновки перевіривши лише у мережі інтернет таку інформацію, яка не є постійною, і не може свідчити про наявність чи відсутність такої інформації станом саме на дату подання документів учасником (14.11.2023р.). Адже підтвердити дійсність документу може лише орган який її видав. Разом з тим, після дати подання документів учасник здійснив ряд реєстраційних дій у державного реєстратора в результаті яких отримав нову Виписку з ЄДР із новим (оновленим) номером та датою. Відповідно на момент розгляду Замовник шукав ті дані у реєстрах які є вже не актуальними та оновлені. Проте у реєстрах Замовнику чітко видно новий номер виписки з ЄДР і усі останні (оновлені) дані і ця інформація є публічною і доступна замовнику станом на дату розгляду, а не дату подання документів учасником. Учасник не здійснював будь-якого припинення діяльності щоб запис був у реєстрах про припинення, а лише оновлення даних в результаті якого було оновлено номер в ЄДР. Ви можете персвідчитись зробивши відповідний запит до органу реєстрації. Крім того, інформація зазначена у витягу та виписці є публічною та міститься у реєстрах із відкритим доступом на відповіднних сайтах. Ви знайшли там підтвердження що учасник не є зареєстрованим ФОП відповідно до Законодавства України або зареєстрований з порушенням або не має права на здійснення діяльності по даній закупівлі? Відтепер, згідно з частиною 5 статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною. Імперативна норма цієї статті має відношення до всіх типів переговорних/відкритих/ спрощених публічних торгів. Проте ви відхили за документ із неактуальними даними на дату рогляду пропозиції при цьому маючи повний доступ до реєстрів із оновленими номерами, датами, виписками, кведи і таке інше. Відхилення тендерної пропозиції через ненадання інформації, що є у відкритих реєстрах є порушенням з боку Замовника і буде кваліфіковано у разі подальшого ігнорування даного звернення публічними організаціями та розміщенням звернення до ДАСУ на сторінці даної закупівлі через функціонал Прозоро. Також нами буде направлено лист на скриньку міністерства оборони та вище стоящих над замовником організацій та у редакцію Dozorro для ініціювання розлідуванням по даній закупівлі в зв язку із відхиленням та не належною кваліфікацією уповноваженою особою найменшої пропозиції по даним торгам з метою економії. Другою причиною для відхилення є лист про відсутність заборгованості. Проте ми надали лист "заборгованість.pdf", де підтверджена учасником інформація що вимагалась замовником, а саме: "Фізична особа-підприємець Борцов Віктор Миколайович повідомляє про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи." Документ оформлено належним чином - містить підпис учасника, шапку із реквізитами, дату та вихідний номер. Вимога Замовника по даній довідці не містить окремих вимог, що даний документ повинен бути виданий будь-яким органом. Адже учасник несе повну відповідальність за надану інформацію і в законний спосіб підтвердив таку інформацію. Не більше! Якщо Замовник бажає бачити такий документ виданим певним органом, то прямо, не двузначно (!!!) вказує про це у документації як усі інші замовники. До прикладу: "Документ повинен бути виданий уповноваженим органом або контролюючим органом". Але ж ви констатували лише у даній вимозі уточнення по яким саме платежам надати підтвердження, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Тобто мова про певний вид окремих платежів що контролюються органами, а не довідка повинна бути видана такими контролюючими органами. Так вона може бути видана і контролюючими органами, а не учасником, проте має бути така конкретна вимога замовника. Ось ваша подібна вимога: "Інформаційна довідка з Єдиного реєстру, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство." Тут конкретно вказано - з Єдиного реєстру. Чому у іншому випадку не вказали бажаного видавача довідки про сплату платежів? Крім того до обов язкових платежів учасників відносяться - податки, плата за землю, платежі до казначейства, плата по єдиним внескам, акциз, адміністративні платежі по прилеглій території, за воду, електроенергію і таке інше. І в усіх цих випадках контролюючим органом є різні органи, що приймає такі платежі та здійснює контроль за вчасним надходженням коштів до такого органу. Контролер із енергозбуту є тим самим уповноваженим контолюючого органу із споживання електроенергії, у разі державної власності такої компанії, а не приватної. Тому у разі відсутності прямої вимоги про те, що лист повинен бути виданий не самим учасником - Замовник мав би про це зазначити. Адже у разі подання позову до суду - суд спитає де саме зазначено у тендерній документації, що документ повинен бути виданий саме тим чи іншим органом? У відповідь Замовник лише оголосить своє бачення, яке дає змогу лише маніпулювати баченням даної вимоги на свій розсуд, проте не містить однозначного тлумачення у тендерній документації. Укладений на той момент договір із іншим учасником буде розірвано. Просимо повторно переглянути нашу пропозицію із врахуванням інформації викладеної у даному зверненні щоб не стати публічним прикладом Міністерства оборони у момент закупівлі яєць по 17 грн. У випадку ігнорування, нажаль, у нас немає можливості звернутись до АМКУ по даній закупівлі, тому буде відправлено даний лист в ДАСУ, скриньку публічних звернень Департаменту Міністерства Оборони України та усі можливі публічні громадські організації та рубрику #зрадаперемога у системі Prozorro. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник закупівлі, розглянувши подану Вами вимогу, мусимо повідомити наступне: 1. Згідно п. 3 Додатку 2 Оголошення Замовником було встановлено, що Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (для фізичних осіб - підприємців, для юридичних осіб»). Період подання пропозицій був встановлений до 00:00 15.11.2023 року. 14.11.2023 року о 23.33 Вами оприлюднено тендерну пропозицію, в складі якої є файл «витяги_паспорт_виписки_банкрутство.рdf». Даний файл містить Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якій визначено: «Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 08.11.2023, 2010350000000446190». До того ж Вами надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованим станом на 13.11.2023 14:31:06, де зазначена аналогічна інформація: «Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 08.11.2023, 2010350000000446190». За результатами електронного аукціону, який завершився 15.11.2023 о 14:19, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція ФОП Борцов Віктор Миколайович. Відповідно до п.11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Борцов Віктор Миколайович Уповноваженою особою Замовника винесено протокольне рішення № 19/с від 17.11.2023, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Борцов Віктор Миколайович, оскільки виявлено невідповідності документів тендерної пропозиції. В ході вивчення вищезазначених Виписки та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розглянуто інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search/paid-extract) щодо Учасника ФОП Борцов Віктор Миколайович, безпосередньо на дату та час сформованого та наданого Учасником Витягу. Замовником надіслано Запит з метою отримання інформації «станом на 13.11.2023 14:31:06», за результатами отриманого Витягу виявлено, що на вказану дату та час існують документально підтверджені лише 2 записи щодо припинення Учасником підприємницької діяльності, в іншому запиті на дату розгляду вимоги, виявлено два записи щодо припинення Учасником підприємницької діяльності та один запис зареєстрованої діяльності - «Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 15.11.2023, 2010350000000449615» (https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search/paid-extract), тобто повністю суперечить інформації, що надана Учасником. Таким чином, інформація повністю не відповідає тій, що надано Учасником ФОП Борцов Віктор Миколайович в тендерній пропозиції. Замовником було додатково надіслано Запит щодо отримання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, щодо Учасника ФОП Борцов Віктор Миколайович, за результатами отриманої інформації, станом на подання Вами тендерної пропозиції, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься лише два записи щодо вказаної особи, обидва з яких мають статус «Актуальний стан на фактичну дату та час формування: припинено». Інформація щодо зареєстрованої підприємницької діяльності відсутня повністю. Отже, з огляду на вищевикладене, вбачається, що Учасником ФОП Борцов Віктор Миколайович надано не правдиву інформацію, таку, що суперечить офіційним джерелам та вводить Замовника в оману. Зважаючи на даний факт Замовник залишає за собою право звернення з цим питанням до компетентних державних органів. 2. Згідно п. 13 Додатку 2 Оголошення, Замовником було встановлено, що Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». 14.11.2023 року о 23.33 Вами оприлюднено тендерну пропозицію, в складі якої є файл «заборгованість.рdf». Вказаний документ є інформаційною довідкою (вих. 141/04 від 14.11.2023 р) довільної форми, підписаний безпосередньо самим Учасником ФОП Борцов Віктор Миколайович. Вказана довідка не містить юридично підтвердженого факту відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи щодо Учасника. Маємо зазначити, що період уточнень тривав до 00:00 08.11.2023 року. У період уточнення інформації, Учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Питань щодо отримання роз’яснень з вказаного питання від Учасників не надходило. Належний механізм отримання довідки щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи визначений Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» № 733 від 03.09.2018 р. Отже, відсутня правова підстава вважати надану Учасником інформаційну довідку (вих. 141/04 від 14.11.2023 р) належним документом щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Таким чином, з огляду на вищевикладене, враховуючи надану неправдиву, суперечливу інформацію Учасником ФОП Борцов Віктор Миколайович в своїй тендерній пропозиції, відсутність в складі пропозиції довідки, що вимагалась, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Борцов Віктор Миколайович.
Статус вимоги: Відхилено