• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)

Чернігівська область

Завершена

491 061 288.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 910 612.88 UAH
Період оскарження: 01.11.2023 21:48 - 07.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 0e12481d7f664db18537139e9e73cc0a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.c12
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
У пункті 3.2. проекту Договору зазначено, що заявка на постачання продуктів харчування терміном на 7 діб подається Постачальнику за 7 діб до поставки. Така вимога є дискримінаційною, у зв`язку з тим, що продукти мають бути своєчасно придбані. А без заявки таке не можливо, також продукти харчування мають запаковані відповідно до вимог та а також доставлені у точки, які стають відомими лише із заявок. Також необхідно приготувати відповідну супровідну та бухгалтерську документацію. Таким чином вимагаємо внести зміни до проекту договору та передбачити своєчасне отримання Постачальником заявок від представника Замовника. А саме отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Аналізом виконання попередніх договорів на закупівлю продуктів харчування встановлено, що учасники відповідних процедур закупівель та в подальшому постачальники за укладеними договорами не були безпосередніми виробниками продуктів харчування. Вжиття контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів є характерним елементом діяльності безпосереднього виробника продуктів харчування. В зв’язку з чим посилання учасників на такі обставини як необхідність вжиття контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів не є обґрунтованим, оскільки учасники (постачальники) здійснювали поставку продуктів харчування до військових частин вже з наявним сертифікатом якості товарів, виданих саме виробниками. При цьому умова щодо надання заявки за 15 днів унеможливлює здійснити розрахунки щодо фактичної кількості військовослужбовців, які харчуватимуться впродовж наступних 22 днів (надання заявки за 15 днів + 7 днів харчування). Зазначене твердження ґрунтується на проведеному аналізі стану виконання договорів, проблемних питань щодо їх виконання (у тому числі шляхом проведення опитування посадових осіб військових частин відповідальних за організацію продовольчого забезпечення). Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: b8fa4c066d8c4b9bad34867401ff0c11
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.a11
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Відповідно до вимог оголошення, щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме просимо роз`яснити чи вірно відповідно до вимог підтвердження довідкою у довільній формі складських приміщень, без надання підтверджуючих документів до довідки, а лише на автотранспорт надати підтвердження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У складі пропозиції учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування вантажним автотранспортом (копію документа про право власності або користування). Документи, які учасник буде надавати (завантажувати) у складі пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій рекомендується позначати як конфіденційні. Крім того, учасник повинен надати документи у складі пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: fca4d19b2e8d45e8bbf1488b8bc46009
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.b10
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Серед найменування харчових продуктів, зазначених у вказаному Каталозі продуктів, значиться продукт з назвою про приналежність одного із сирів, а саме «Сир російський» (№ з/п 3116) (що затверджений 15 листопада 2019 року). Необхідно зазначити, що 22 травня 2022 року Верховна Рада України визнала російську федерацію державою-терористом із тоталітарним неонацистським режимом та заборонила його пропаганду, а також пропаганду акту агресії Росії проти України (Закон України «Про заборону пропаганди російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації як держави-терориста проти України, символіки воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну»). Також, у зв’язку з військовою агресією російської федерації щодо України та відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність” Кабінет Міністрів України постановив від 9 квітня 2022 р. № 426 заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації. Товари, переміщення яких територією російської федерації здійснено транзитом, та товари, ввезені з російської федерації, у тому числі товари походженням з третіх країн, можуть бути поміщені в митний режим імпорту, якщо їх ввезення в Україну здійснено до 24 лютого 2022 р. включно. Таким чином жодна компанія не може здійснити імпорт такого сиру до нашої країни. Отже, на теперішній час, оскільки назва цього продукту містить в собі слово «російський», існуючі виробники продукту з такою назвою не здійснюють виготовлення та розповсюдження такого сиру, відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал – соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в України та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII, а саме абз.3 п.2 ст.7 Перехідних положень даного закону, частини 2 статті 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», Закону України № 7253 від 21.03.2023 «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», який визнає злочинною і засуджує російську імперську політику, забороняє її пропаганду та символи, а також визначає, що належить до цих символів, хто, як і в які строки видаляє їх з публічного простору. Також враховуючи історичне походження такого продукту як «Сир російський», просимо врахувати, що це окремий продукт, так як для нього існує окремий Державний стандарт, відмінний від Державного стандарту на всі інші тверді сири (ДСТУ 6003:2008). Разом з тим, пунктом 2 розділу 12 оголошення передбачено вимогу, що учасник повинен надати довідку про те, що він НЕ є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з російської федерації/республіки білорусь. Отже, просимо внести зміни в оголошення, прибрати та визначити, що даний продукт не може бути Замовлений Представником Замовника, а ціну по цьому продукту можна розраховувати не більше ніж 0,01 копійку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Назва продукту, зазначеного в Каталозі “сир російський”, не являється торговою маркою, тому дія Закону України від 21 березня 2023 року № 3005-IX “Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії” не поширюється на назву зазначеного продукту. В той же час у вимогах (описах) до згаданого продукту відсутні посилання на ГОСТ 11041-88 “Сыр российский”, тому будь-який твердий сир із високою температурою другого нагрівання, якість якого відповідає вимогам, зазначеним в описах, враховуючи, що технології виготовлення не змінилися, може бути замовлений до постачання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 173cf7017d4f49a09868780943805b38
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.a9
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Пунктом 6.1. проекту Договору передбачено, що розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені Постачальником та прийняті Представником Замовника комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження до Замовника належним чином оформлених наступних документів: - зведених актів на оплату (додаток № 15.7.1. та/або додаток № 15.7.2.), які складаються на підставі Зведених(ого) актів(у) приймання-передачі комплектів продуктів для особового складу та/або штатних тварин військових частин, які є їх(його) невід’ємною частиною. Зведений акт на оплату складається Постачальником у двох примірниках: перший примірник – Замовнику, другий примірник – Постачальнику; - рахунків-фактур до Зведених актів на оплату, які Постачальник надає Замовнику на підставі Зведених(ого) актів(у) приймання-передачі комплектів продуктів для особового складу та/або штатних тварин військових частин; Така умова договору є дискримінаційною по відношенню до Постачальника, так як у пункті 4.4. зазначено, що саме Представник Замовника надає Зведений акт приймання-передачі. Тобто, у разу не надання такого Зведеного акту від представника Замовника Постачальнику, відповідно і не можливо надати документи Замовнику і відповідно не здійснюється оплата за фактично отримані продукти харчування. Вимагаємо внести зміни до цього пункту, та визначити, що 30 днів відліковуються від дати постачання Постачальником та приймання представником замовника продуктів харчування у кожному тижні періоду. Також, в абзаці 1 пункту 4.4. проекту Договору визначено, що Зведений акт приймання-передачі забезпечення комплектами продуктів для особового складу та/або штатних тварин військових частин (Додаток 15.6.) (далі – Зведений акт), складається Представником Замовника щотижнево. Необхідно зазначити, що даним проектом Договору передбачено для Постачальника умови у вигляді конкретних термінів, причому дуже стислі терміни, а Представнику Замовника не визначено терміни, коли повинен він має віддати Постачальнику такий Зведений акт, хоча Зведений акт є підставою для сплати за поставлені комплекти продуктів. У зв`язку з чим, просимо внести зміни до проекту Договору задля уникнення маніпуляцій під час реалізації договору, та зазначити, що представник Замовника оформлює та віддає примірник Постачальнику протягом 5 днів після тижня, в якому були поставлені продукти харчування, до подання заявки. У разі несвоєчасного оформлення та передачі Зведеного акту Представником Замовника до Постачальника, Постачальник самостійно складає Зведений акт за своїм підписом та печаткою та передає Замовнику разом із Зведеним Актом на оплату для отримання оплати за поставлені комплекти продуктів (відповідно внести зміни та скорегувати пункт 6.1 проекту Договору), причому строки виконання поставки заявки не вважається порушеними, якщо Представник Постачальник не відав оформлений Зведений акт, а подав наступну заявку на наступний тиждень періоду. У випадку не надання Зведеного акту Представником Замовника в терміни 5 днів після тижня, в якому були поставлені продукти харчування, вимагаємо передбачити санкції дзеркально санкціям до Постачальника, а саме пункту 9.3.2.: - У разі невиконання та/або відмови від виконання умови Договору щодо надання Постачальнику Зведеного акту Представником Змовника протягом 5 днів, після тижня, в якому поставлені продути харчування, Замовник сплачує штрафні санкції: протягом перших 24 годин після закінчення 5 – дневного терміну, яким передує тиждень постачання харчових продуктів - у розмірі 20% від вартості поставлених харчових продуктів згідно Каталогу продуктів та мали бути відображені у Зведеному акті; ненадання Зведеного атку більше ніж 24 години після закінчення 5 – дневного терміну, яким передує тиждень постачання харчових продуктів - Замовник сплачує штраф у розмірі 100 % вартості поставлених харчових продуктів згідно Каталогу продуктів та мали бути відображені у Зведеному акті. Така вимога направлена для уникнення штучної затримки оплати від Замовника за поставлений фактично товар, що в свою чергу призводить до не передбачених витрат Постачальником щодо фінансування, і відповідно збільшенням ціни продуктів харчування під час надання пропозиції у зв`язку із відсутністю конкретики щодо надання документів Представником замовника і відповідно здійснення оплати, а також унеможливлює здійснити розрахунки щодо надання ціни пропозиції на зазначений тендер
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку із збройною агресією російської федерації проти України обмежувати в часі щодо оформлення первинних документів військові частини, які задіяні в обороні нашої країни, є не можливим та не доцільним. Включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Пункт 6.1. проекту договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: fe8a83bb254341c887e9377ed3cc3a99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.a8
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзацем 4 пункту 3.2. проекту Договору визначено, що у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів в розрізі харчових продуктів та/або місць постачання, а також у разі зміни асортименту (відповідно до специфіки виконання завдань) - за 5 (п’ять) днів до поставки, визначеною у заявці. Просимо надати роз`яснення, чи вірно, що мова йде про уточнення заявки чи про нову заявку, а також чи вірно, що така заявка не може змінювати асортимент, а також просимо уточнити, яким саме документом буде підтверджено специфіку виконання завдань представником Замовника, що має бути наданий з такою заявкою (накази, рішення, витяги чи інше)? І відповідно зазначити в проекту Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 4 пункту 3.2. Договору у п’ятиденний термін у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів в розрізі харчових продуктів та/або місць постачання, а також у разі зміни асортименту (відповідно до специфіки виконання завдань) - за 5 (п’ять) днів до поставки, визначеною у заявці, тобто відбувається уточнення обумовлені особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Абзац 4 пункту 3.2. Договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: cec77e23a01b4e9586ff6eb49431a657
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.b7
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
ВИМОГА 3 Зазначені в підпункті 9.3.5. пункту 9.3. Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору про закупівлю розміри штрафних санкцій при порушенні умов договору щодо термінів (строків) постачання харчових продуктів, постачання не в повному обсязі замовленої кількості продуктів харчування визначених заявками: • штраф у розмірі 100 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів; • пеня у розмірі 0,1% від вартості недопоставлених харчових продуктів; • штраф у розмірі 7 % від вартості непоставлених понад 30 днів продуктів харчування, – з урахуванням розміру штрафних санкцій, що покладаються на замовника згідно Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору, є порушенням балансу інтересів сторін договору та вимог ч.2 ст. 5 Господарського кодексу України, що визначає рівність усіх суб'єктів права власності рівними перед законом в якості однієї з конституційних основ правового господарського порядку в Україні. Враховуючи вказане, просимо усунути зазначене порушення та змінити розмір відповідних штрафних санкцій з урахуванням зазначених нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні: • штраф у розмірі 20 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів. ВИМОГА 4 Щодо дискримінаційних вимог проекту договору У відповідності з першим абзацом пункту 9.4. проекту договору про закупівлю, сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків, передбачених законодавством України та Договором. Вважаємо, що вказане положення пункту 9.4. проекту договору про закупівлю не відображає закладений в договорі механізм забезпечення військових частин комплектами продуктів харчування з урахуванням положень статті 193 Господарського кодексу України з огляду на наступне. При порушенні постачальником строків поставки харчових продуктів, представник замовника включає недопоставлені у попередньому періоді продукти харчування до актуалізованих заявок на постачання продуктів харчування на наступний період. Таким чином, довезення постачальником недопоставленої кількості продуктів харчування, в тому числі швидкопсувних, призведе до подвійної поставки аналогічного товару у наступному безперервному періоді харчування в межах строку договору, та їх подвійної оплати замовником. Стаття 193 Господарського кодексу України передбачає, що застосування господарських санкцій до суб'єкта, який порушив зобов'язання, не звільняє цього суб'єкта від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, коли інше передбачено законом або договором, або управнена сторона відмовилася від прийняття виконання зобов'язання. Враховуючи вищевказане, просимо усунути зазначене порушення та забезпечити внесення відповідних змін до першого абзацу п.9.4. проекту договору про закупівлю: «9.4. Сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків: - включення представником Замовника недопоставлених продуктів харчування до Заявки на постачання продуктів харчування на період харчування, що є наступним за періодом, у якому Постачальник допустив порушення щодо кількості поставлених продуктів харчування, або - надання представником Замовника листа Постачальнику про відсутність необхідності довезення продуктів харчування у наступних періодах харчування з урахуванням фактичних потреб представника Замовника.» ВИМОГА 5 Щодо дискримінаційних вимог проекту договору Пункт 8.5.7. проекту договору передбачає можливість заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів одночасно за наявності трьох умов: 1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника; 2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості; 3) заміни не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів. Оскільки різниця в ціні, як і ризики щодо неотримання згоди представника Замовника на відповідну заміну, вже покладені на Постачальника, вважаємо, що третя умова щодо здійснення узгодженої із представником Замовника заміни харчових продуктів (не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою), носить необґрунтовано обмежувальний та дискримінаційний характер. Дискримінаційний характер зазначеного обмеження підтверджується також тим, що в діючій редакції проекту договору на закупівлю представник Замовника не обмежений в кількості позицій, які можуть бути уточнені (змінені) представником Заявника за поданою заявкою із Каталогу продуктів у відповідності з п.3.2. проекту договору. З огляду на вказане, просимо усунути зазначене порушення та виключити з проекту договору дискримінаційне обмеження щодо обсягу заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів, у разі: 1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника; 2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Включення Замовником умов до проєктів договорів щодо розміру штрафних санкцій у розмірі 100% від непоставлених продуктів харчування обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Застосування вказаних штрафних санкцій обумовлено необхідністю забезпечення неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців. Підпункт 9.3.5. договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо проекту договору

Номер: 06ed2c7dafd94c11968534a49c07f3d7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.b6
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
ВИМОГА 1 Зазначений в останньому абзаці пункту 2.3., а також в пунктах 4.3, 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6. проекту договору про закупівлю тендерної документації строк переміщення та заміни неякісного харчового продукту (24 години) визначено без урахування п. 4.1. розділу IV Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340, з наступними змінами і доповненнями. При забезпеченні потреб в продуктах харчування військових частин за віддаленими маршрутами необхідно, щоб строк заміни продуктів передбачав можливість перерв для відпочинку та харчування водіїв не менше 45 хв протягом кожних 4 год 30 хв керування. При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору. Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин. ВИМОГА 2 Зазначені в п.3.2. проекту договору про закупівлю тендерної документації строки подання Постачальнику представником Замовника заявки на постачання продуктів харчування: • за 7 діб до поставки, • за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання, а також у разі зміни асортименту, – передбачають можливість вчинення постачальником дій з формування комплекту продуктів згідно заявки і підготовки супровідних документів на товар та його транспортування до військових частин. Проте зазначені строки очевидно не передбачають достатнього часу на вжиття постачальником контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», включаючи відповідність харчових продуктів чинним стандартам та вимогам Описів харчових продуктів, безпечністю, придатністю та якістю харчових продуктів (у тому числі правил маркування та етикетування), особливо у разі зміни асортименту замовленої продукції за 5 днів до дати поставки. Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строки подання представником замовника заявок на постачання продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні: • за п'ятнадцять діб до поставки. • за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання (без зміни асортименту продукції)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Включення до останнього абзацу пункту 2.3. та в пунктах 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування. Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України. Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: d833bb7c9ca74c4ea37260af0ea70605
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.b5
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору містить наступне положення "акт про порушення передається Представником Замовника Представнику Постачальника під підпис або надсилається на електронну адресу Постачальника та впродовж трьох діб Постачальник повинен підтвердити або спростувати факти порушень. У разі ненадання відповіді, порушення вказані в акті вважаються підтвердженими Постачальником". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк. З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання значної відстані між військовими частинами та постачальником не впливає на порядок відправлення документів шляхом використання електронної пошти. Оскільки, проект договору містить інші положення які передбачають відправлення документів електронною поштою (наприклад надання військовими частинами заявки на постачання продуктів харчування) та наявність яких в умовах договорів учасниками не заперечувалася. Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору. Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 28725bf5fdef4bf1a3de5620b60deddc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.c4
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору містить положення про заміну продуктів харчування, які поставлені з порушеннями, протягом 24 годин. Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин. Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Включення до абзацу 1 пункту 4.3., абзацу 1 пункт 4.5., пункту 8.5.5., пункту 9.3.4. та пункт 9.3.6. проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування. Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин. Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог проекту договору

Номер: 1b04a57073c44893b2d608965497412f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-013959-a.c3
Назва: Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Вимога:
У пункті 3.2. проекту договору містить положення "заявка на постачання продуктів харчування терміном на 7 діб подається Постачальнику за 7 діб до поставки". Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проведеним опитуванням начальників продовольчих служб 117 військових частин під час аудиту процесу закупівлі Міністерством оборони України послуг з організації харчування, продуктів харчування, продовольчих наборів та води питної на 2023 рік встановлено, що мінімальний термін подачі Представником Замовника заявки на постачання харчових продуктів (на 7 днів) Постачальнику повинен складати 7 днів до початку тижня. Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено