• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 90520000-8 "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами"

Завершена

294 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 474.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2023 11:08 - 06.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірні та дискримінаційни умови тендерної документації

Номер: 70620b16f28a4158af05fc7556a79da2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003390-a.c5
Назва: Неправомірні та дискримінаційни умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, Вами вимагається: «- надати копії підтверджуючих документів про право власності, а у разі оренди надати копію діючого договору оренди, що підтверджує право Учасника на використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами (зберігання, знешкодження, утилізація), у разі суборенди також надається договір між орендодавцем та орендарем / суборендодавцем.» Шановний Замовнику, даною вимогою Ви звужуєте коло потенційних учасників, щодо надання копію діючого договору оренди, що підтверджує право Учасника на використання об’єкту з метою поводження з небезпечними відходами зберігання, знешкодження, утилізація). А ні ПКМУ № 466 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами від 13 липня 2016 р., а ні ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» не передбачено, що в ліцензіата повинен бути укладений договір оренди складських приміщень в якому повинно бути зазначено, що він використовується саме для поводження з небезпечними відходами. Також, підприємства що отримали ліцензію на право поводження з небезпечними відходами, для отримання ліцензії підтвердили можливість провадити господарську діяльність щодо поводження з небезпечними відходами відповідно вимог ПКМУ № 466 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами від 13 липня 2016 р. та ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності». ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ВИ БЕРЕТЕ НА СЕБЕ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПРАВА ОРГАНІВ ЛІЦЕНЗУВАННЯ? ТОДІ ХТО ВАМ НАДАВ ТАКІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ? ПРИПИНІТЬ ПРОПИСУВАТИ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПІД ПЕВНОГО УЧАСНИКА. Вимагаємо дану вимогу викласти в наступній редакції: «- надати копії підтверджуючих документів про право власності, а у разі оренди, надати копію діючого договору оренди, у разі суборенди також надається договір між орендодавцем та орендарем / суборендодавцем що підтверджує право на використання об’єкту з метою провадження господарської діяльності.» У випадку незадоволення нашої вимоги ми звернемось в Анотимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно відповіді на вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 9446cf45df1c444cab491adbdb00a268
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003390-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, Вами вимагається: «Надати чинний сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації (НААУ) - відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III ; Надати чинний сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації (НААУ) відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» № 2407-III» Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифікату з такою назвою, а також, щоб був виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA . Можливо в учасника є інший сертифікат ISO. Також процедура отримання сертифікату міжнародної організації не є обов’язковою. Вона проводиться у добровільному порядку. Відповідно до Закону України 'Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно відповіді на вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

невідповідність вимог ТД предмету закупівлі

Номер: b1abf9e86f4b4e44b0e66afec09f8fbb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003390-a.c3
Назва: невідповідність вимог ТД предмету закупівлі
Вимога:
2. Шановний Замовник, Вами оголошено процедуру 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до додатку № 3 Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Найменування - Медичні відходи категорії B (гострі предмети), Медичні відходи категорії B, які не пройшли оброблення/знешкодження. В свою чергу Ви вимагаєте надання: «- Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; - відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів.» Як вбачається із наймування відходів, відходи – такі як - відходи одержання і застосування фармацевтичних препараті в технічній специфікації відсутні. Отже, вимагаємо вилучити з умов тендерної документації вимогу, щодо надання ліцензії на відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів. У випадку незадоволення нашої вимоги ми звернемось в Анотимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно відповіді на вимогу 3
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога ТД

Номер: e962ec676d0e4c49860a11095f0f99c9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003390-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога ТД
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, Вами вигається: Надати - сертифікат відповідності пакування (тари) виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Згідно Наказу №325 МОЗ України ВІДСУТНЄ розуміння "компетентність якого підтверджена шляхом акредитації". Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо компетентності органу з оціники відповідності, адже це звужує коло учасників та порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно відповіді на вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

тара

Номер: 21a2cbe77c754b1b8f4c7546d0313c99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003390-a.a1
Назва: тара
Вимога:
Шановний Замовнику, п.2 Додатку 3 ТД визначено характеристики до пакувальної тари,а саме: "Первинне пакування (тара) згідно вимог тендерної документації, це - ємність / контейнер (за винятком скляних) для збирання медичних відходів (категорії B) об’ємом 5л та 10л;" Цим же додатком зазначена кількість контейнерів "Медичні відходи категорії B (гострі предмети) - Контейнер, шт. - 80. Просимо уточнити конкретну кількість контейнерів об’ємом 5л та конкретну кількість контейнерів об’ємом 10л. Оскількі це суттєво впливає на розрахункову вартість пропозиції Учасників. Відповідно уточненої інформації, просимо внести зміни до Додатку 1 щодо конкретної кількості контейнерів об’ємом 5л та 10л. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно відповіді на вимогу 1
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2023 08:00