-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо (Бензин А-95 Euro)
Бензин А-95 Euro. Заправка автомобілів виконується на АЗС в м. Маріуполі (Лівобережний, Кальміуський, Приморський та Центральний райони) та м. Краматорську
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2018 13:52 - 31.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
d71dec1dd55448cf99696ba26c4b5c06
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-19-001411-c.a1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Донецького НДЕКЦ МВС України щодо закупівлі Бензину А-95 (UA-2018-03-19-001411-c) від 11.04.2018 року, що був розміщений у загальному доступі електронної системи закупівель PROZORRO, Учасника ТОВ «МАРГАЗ» було дискваліфіковано у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям Замовника. Вважаємо висновки наведені у протоколі необґрунтованими та упередженими, такими, що порушують права Учасника через недотримання Замовником принципів державних закупівель, визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та надаємо спростування по кожному зауваженню:
1 зауваження – щодо відсутності інформації про обслуговуючий банк.
Інформація про обслуговуючий банк міститься в Відомостях про підприємство, інших особливих вимог щодо підтвердження цієї інформації не було вказано у тендерній документації Замовника.
2 зауваження щодо відсутності інформації про наявність необхідного обладнання та відомостей про кваліфікацію й досвід спеціалістів.
Згідно п. 5.2. та 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно подати документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Учасником ТОВ «МАРГАЗ» у складі пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про виконання аналогічних договорів. Жодних інших документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ( відомості про кваліфікацію й досвід основних спеціалістів) у вимогах Замовника зазначено не було.
3 зауваження – щодо порівняння паспортів якості Учасників.
Згідно ч.2 п. 6.3. Тендерної документації Учасник повинен надати Сертифікати, декларації та інші документи, що підтверджують відповідність вимогам ДСТУ. Учасником ТОВ «МАРГАЗ» надано сертифікат відповідності та паспорт якості на запропонований продукт. Жодної інформації щодо порівняння паспортів якості та можливості дискваліфікації у разі різниці в якісних показниках Учасників в тендерній документації не зафіксовано та порушує ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
4 зауваження – щодо відсутності в партнерському договорі назв АЗС.
Згідно п. 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учаснику необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності учасника на автозаправні станції та /або оренди АЗС та / або копію (копії) договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) наявність партнерських відносин між учасником процедури закупівлі та власником мережі АЗС, у разі наявності автозаправних станцій партнера (партнерів) мережі АЗС; на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника. Учасником на підтвердження надано договір оренди з ПАТ «МАРІУПОЛЬГАЗ» та партнерський договір з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», у п. 5.2.1. якого вказано, що повний перелік АЗС знаходиться на сайті www.avias.ua. Для зручності Замовнику було надано довідку з переліком АЗС, які знаходяться на вищевказаному сайті. Договір з партнером є типовим і містить всю необхідну інформацію щодо партнерських відносин. Підтвердження права власності ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» як партнера тендерною документацією не вимагалося.
Таким чином, оскільки підстави дискваліфікації ТОВ «МАРГАЗ», як Учасника закупівлі UA-2018-03-19-001411-c, визначені безпідставно і з порушенням принципів здійснення публічних закупівель стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, вважаємо, що рішення Замовника прийняте з порушенням засад та положень Закону України “Про публічні закупівлі” та пропонуємо його переглянути з огляду на вищевказане.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.PDF 13.04.2018 11:45
- Протокол скарга.pdf 17.04.2018 11:17
Дата подачі:
13.04.2018 11:45
Вирішення:
Голова тендерного комітету Донецького НДЕКЦ МВС України доповів, що з метою законного вирішення питання, щодо дискваліфікації Учасника (ТОВ «МАРГАЗ») підчас закупівлі Бензину А-95 Euro заправка автомобілів виконується на АЗС в м. Маріуполі (Лівобережний, Кальміуський, Приморський та Центральний райони) та м. Краматорську (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (UA-2018-03-19-001411-c) Протоколом тендерного комітету Донецького НДЕКЦ МВС України від 11.04.2018 року розміщеного у загальному доступі електронної системи закупівель PROZORRO.
Доповідач повідомив, що відповідно до тендерної документації Замовника в розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5.3. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, пп.1. передбачено, що «для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі.
До цієї довідки повинні бути надані копії документів, які підтверджують право власності учасника на автозаправні станції та /або оренди АЗС та / або копію (копії) договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) наявність партнерських відносин між учасником процедури закупівлі та власником мережі АЗС, у разі наявності автозаправних станцій партнера (партнерів) мережі АЗС; на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника…»
Учасником (ТОВ «МАРГАЗ») було надано в своїй тендерній пропозиції Догові поставки № 38-0097 від 24.01.2018 року між ПАТ «МАРІУПОЛЬГАЗ» та з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», згідно предмету Договору «Постачальник» (ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ») приймає на себе зобов’язання передати Покупцю (ТОВ «МАРГАЗ») у власність Товар, а Покупець зобов’язується сплатити і прийняти вказаний Товар.
Відповідно до чинного законодавства України, а саме ст. 1130 Цивільного Кодексу України партнерські/спільні відносини регулюються Договором про партнерську/спільну діяльність. За договором про партнерську/спільну діяльність сторони (учасники) зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законові.
Ч.1 ст. 1131 Цивільного Кодексу України передбачено, що договір про спільну діяльність укладається у письмовій формі.
Предметам цього договору є спільна діяльність сторін для досягнення певної мети без створення юридичної особи.
Згідно з ч. 2 ст. 1131 ЦК України умови договору про спільну діяльність, у тому числі координація спільних дій учасників або ведення їх спільних справ, правовий статус виділеного для спільної діяльності майна, покриття витрат та збитків учасників, їх участь у результатах спільних дій та інші умови, визначаються за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом про окремі види спільної діяльності.
Таким чином, можна дійти висновку, що в цьому договорі насамперед мають визначатися аспекти щодо його предмета і мети. Крім того, доцільно передбачити взаємні обов'язки сторін, а також обов'язки кожної зі сторін щодо спільної діяльності.
У договорі про партнерську/спільну діяльність необхідно звернути увагу на таке важливе питання, як порядок ведення спільних справ, зокрема порядок прийняття рішень. Потрібно також визначити, на кого має бути покладене керівництво спільною діяльністю, встановити порядок проведення фінансових операцій. Доцільно, крім того, передбачити порядок здійснення контролю за спільною діяльністю.
Не менш важливими аспектами є також визначення розміру вкладів і часток учасників, порядок розподілу між ними результатів партнерської/спільної діяльності.
Особливої уваги заслуговують такі питання, як порядок розподілу витрат і збитків, термін дії договору, відповідальність сторін, порядок розв'язання спорів тощо.
На підставі викладеного вважаємо, що розглядати Договір поставки № 38-0097 від 24.01.2018 року між ПАТ «МАРІУПОЛЬГАЗ» та з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», як Договір про партнерську/спільну діяльність між вище зазначеними сторонами недоцільно, та таким, що суперечить вимогам чинного Законодавства України, а саме гл.77 Цивільного Кодексу України.
Згідно зі статтею 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно зі статтею 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі наявності підстав, зокрема якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону чи тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
З огляду на вищевказане, вважаємо, що рішення Замовника прийняте без порушенням засад та положень Закону України “Про публічні закупівлі”, голова тендерного комітету запропонував винести повторно на голосування питання щодо обґрунтованого відхилення тендерної пропозиції ООО "МАРГАЗ" щодо закупівлі за предметом: Бензин А-95 Заправка автомобілів виконується на АЗС в м. Маріуполі (Лівобережний, Кальміуський, Приморський та Центральний райони) та м. Краматорську (ДК 021:2015: 09130000-9 нафта і дистиляти)
Статус вимоги:
Відхилено