• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) в закладах освіти Дніпровського району м. Києва

Завершена

1 759 365.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 796.83 UAH
Період оскарження: 31.10.2023 20:13 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: eb990622affe476eb9e35ea74188e9a4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-011442-a.c1
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Протоколом №12/1022 ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ АУКЦІОНУ ТА НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 01.12.2023 року (далі – Протокол від 01.12.2023 року) уповноважена особа Замовника прийняла рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі 3) ПП "ЛИТВИНЮК". ТОВ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ЛИТВИНЮК" з огляду на наступне. 1.Відповідно до п.2.5. Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати чинний акт або чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця маляра/штукатура). У складі тендерної пропозиції Переможця завантажено файл «атестація робочих місць.pdf», де міститься інформація в довільній формі про робочі місця працівників, яка сформована та видана самим Учасником ПП "ЛИТВИНЮК", а не управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Таким чином, у складі пропозиції Переможця відсутній чинний акт або чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця маляра/штукатура). Отже, пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Просимо Вас ознайомитися з Рішенням АМКУ з подібного питання № 12782-р/пк-пз від 15.08.2023 (пункт №5), де АМКУ визнав неправомірним надання Учасником Акту щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника НЕ управлінням Держпраці. 2. Відповідно до п.1.4. Додатку №2, для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого органу сертифікації (оцінки відповідності); Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи; Регламент робіт з вогнезахисту; Протокол випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності; Протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я по поверхні деревини; Протокол випробувань на відповідність вимогам п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини; Протокол випробувань з токсичності продуктів горіння (зазначені вище Протоколи мають бути видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025). У складі тендерної пропозиції Переможця завантажено файл «протокол корозія.pdf», де міститься інформація за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини – згідно ГОСТ 30219 п.4.8. Отже, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. 3. Відповідно до п. 1.7. Додатку №2, строк придатності вогнезахисної речовини має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу (ів) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, із застосуванням методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261. Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства), зазначений протокол має містити відомості щодо втрати маси зразка після випробувань до піддавання прискореному старінню не більше 5% (відповідно ГОСТ 16363-98). У складі тендерної пропозиції Переможця завантажено файл «протокол строк експлуатації Пожзабезпечення Л-1.pdf», в якому відсутня інформація про застосування методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261, в тому числі, відсутня інформація про втрати маси зразка після випробувань до піддавання прискореному старінню не більше 5%. Отже, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. 5. Відповідно до п. 1.6. Додатку №2, для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші, яка планується учасником до застосування, не повинна перевищувати двох (механізованим спосіб нанесення) або трьох (при ручному нанесенні), що має бути підтверджено у складі пропозиції Протоколами випробувань, наданими Учасником згідно п. 1.4. та 1.5 цього Додатку. Відповідно до п. 1.4 - Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого органу сертифікації (оцінки відповідності); Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи; Регламент робіт з вогнезахисту; Протокол випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності; Протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я по поверхні деревини; Протокол випробувань на відповідність вимогам п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини; Протокол випробувань з токсичності продуктів горіння (зазначені вище Протоколи мають бути видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025). У складі тендерної пропозиції Переможця завантажено файли «протокол корозія.pdf», «протокол токсичність.pdf», які не містять інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші, яка планується учасником до застосування, не повинна перевищувати двох (механізованим спосіб нанесення) або трьох (при ручному нанесенні). Отже, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця торгів ПП "ЛИТВИНЮК", в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник скасував своє рішення щодо визначення переможця ПП «ЛИТВИНЮК»
Статус вимоги: Задоволено