-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридорів першого поверху в будівлі Одеського державного університету внутрішніх справ, розташованої за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Завершена
1 640 098.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 200.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 200.49 UAH
Період оскарження:
31.10.2023 18:08 - 24.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Незаконне рішення про визначення переможця
Номер:
e9c3f08551d842788cdc88d715d886ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-011128-a.b4
Назва:
Незаконне рішення про визначення переможця
Скарга:
Зважаючи на знаxний обсяг тексту скарги - скарга подаєтсья окремим файлом у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.07.2023 № 10583.pdf 09.12.2023 13:00
- Скарга АМКУ Універ. МВС - текстова частина.doc 09.12.2023 13:00
- Скарга АМКУ Універ. МВС.pdf 09.12.2023 13:00
- Кошторис ч. 2.pdf 09.12.2023 13:00
- Протокол № 285 УО про відхилення учасника (ТОВ Олександр 1й поверх).doc 09.12.2023 13:00
- Протокол № 287 УО про намір укласти договір (1й поверх Екострой).doc 09.12.2023 13:00
- рішення від 18.10.2023 № 16671.pdf 09.12.2023 13:00
- рішення від 16.08.2023 № 12887.pdf 09.12.2023 13:00
- рішення від 13.12.2023 № 20040.pdf 13.12.2023 18:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2023 № 20651.pdf 22.12.2023 13:10
- рішення від 21.12.2023 № 20651.pdf 26.12.2023 13:45
- Пояснення по суті скарги в форматі з можливістю копіювання.doc 15.12.2023 16:21
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.12.2023 16:21
- Протокол № 285 від 05.12.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Одеського державного університету внутрішніх справ.pdf 15.12.2023 16:21
- Лист від 19.07.2021 р 81514197-21 Щодо нормативно-правових актів стосовно розроблення проектної документації.pdf 15.12.2023 16:21
- Лист від ТОВ ОЦ Приморський.pdf 15.12.2023 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2023 09:21
Дата розгляду скарги:
21.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 18:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.12.2023 13:45
Вимога
Є відповідь
Незаконне рішення про визначення переможця
Номер:
0235a389be834f32bb7125d27b22c79b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-011128-a.b3
Назва:
Незаконне рішення про визначення переможця
Вимога:
Рішення Замовниа про визачення ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ» переможцем було прйиняте в порушення норм діючого законодавства повинно бути скасоване з наступних причн.
1. Замовони та Учасник - ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ» перебувають у змові між собою. Про це свідчить те, що Замовник передав Учаснику т.зв. інвесторський кошторис, для розрахунку ціни пропозоції, чим дискримінував інших Учасників закупівлі. Це видно із кошторису Учасника – шифри позцій Учасника (якщо він набирав би кошторис вручну) не можуть бути такими які він зазначив у своєму Кошторисі (ця інформація дуже легко перевіряється шляхом співставлення двох кошторисів – Замовника та Учасника , про що нами буде направлена відповідна скарга до антикорупційних органів)
2. Про змову Також свідчить швидкість визначення Переможцем ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ». Чомусь Замовник вирішив не звертатися із листами до всіх можливих органів та інстанцій з метою перевірки інформації, що надав (знаходження за адресою, наявність кримінальних проваджень, судимостей тощо)
3. І найголовніше - ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ» у своїй Договірній ціні у П. 10 – КОШТИ НА ПОКРИТТЯ ДОДАТКОВИХ ВИТРАТ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ІНФЛЯЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ЗАЗНАЧИВ ПРОЧЕРК «-» тобто не передбачив кошти на врахування таких ризиків, що є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ вимог Настанови та є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що зобов’язує Замовника відхилити таку Тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Така позиція – неодноразово підтверджувалася АМКУ в своїх рішеннях, що додаються нижче, згідно яких Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, в коштрися якого не передбачено коштів НА ПОКРИТТЯ ДОДАТКОВИХ ВИТРАТ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ІНФЛЯЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ, в тому числі за нашими скаргами.
У зв’язку зі викладеним вище
ВИМАГАЮ:
Скусати рішення від 06 грудня 2023 року про визнання ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ» переможцем закупівлі.
У іншому разі – ми звернемося до АМКУ і відповідною скаргою про скасування рішення про визначення переможця, а також до правоозоронниз органів із заявами пр злочин у сфері депжавних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 18.10.2023 № 16671.pdf 06.12.2023 12:25
- рішення від 16.08.2023 № 12887.pdf 06.12.2023 12:25
- рішення від 13.07.2023 № 10583.pdf 06.12.2023 12:25
Дата подачі:
06.12.2023 12:25
Вирішення:
Доброго дня, шановний Скаржник! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне:
По пункту першому слід зазначити, що в складі тендерної документації надається Додаток 2 (технічна частина тендерної документації), що розробляється в програмному комплексі «АВК-5» штатним кошторисником Замовника. При здійсненні публікації Замовник забув прибрати «Шифр ресурсу», який в подальшому був використаний Учасником. Нажаль Замовник не може контролювати дії Учасників та забороняти використовувати або не використовувати шифри, які використовувались для складання очікуваної вартості кошторисником Замовника. Стверджувати про змову Замовника і Учасника на підставі зазначеного - недоречно, тому що програмний комплекс «АВК-5» є єдиним для всіх і виходячи з того, що в Додатку 2 до тендерної документації були зазначені шифри, на схожість яких ви посилається, цими шифрами міг скористатись хто завгодно і ви в тому числі.
По пункту другому доповідаємо Вам, шановний Скаржник, що відповіді на звернення «із листами до всіх можливих органів та інстанцій з метою перевірки інформації, що надав (знаходження за адресою, наявність кримінальних проваджень, судимостей тощо)» публікуються лише у разі підтвердження факту надання недостовірної інформації Учасником і на підставі цього Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію. Також повідомляємо, що поки Замовник очікує відповідей на свої «звернення із листами до всіх можливих органів та інстанцій» у нього є багато часу та законне право розглянути всі тендерні пропозиції надані Учасниками, для того щоб не затягувати в подальшому з прийняттям рішень (це Законом не забороняється). Тож стверджувати про змову у зв’язку з швидкістю визначення переможця теж недоречно.
По пункту третьому повідомляємо, що за будь-якої закупівлі поточного ремонту у закупівельників виникає запитання, чи потрібно виготовляти проєктну документацію. Відповідь знаходимо у Листі Мінрегіону. До відома:
Будівництво — нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Таке тлумачення надають положення Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI, «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV, Державних будівельних нормах України ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», що затверджені наказом Мінрегіону від 04.06.2014 № 163.
З ОГЛЯДУ НА ПОЛОЖЕННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО БУДІВНИЦТВА. ОТЖЕ, НА НЬОГО НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ДІЮТЬ У БУДІВНИЦТВІ.
Додатково варте уваги уточнення Мінрегіону щодо проєктної документації на поточний ремонт. Мінрегіон наголошує, що Положенням про Міністерство розвитку громад та територій України, затвердженим постановою КМУ від 30.04.2014 № 197, не встановлені повноваження цього Міністерства розробляти нормативно-правові акти з визначення вартості поточного ремонту будь-яких будівель. Отже, проєктна документація для поточного ремонту взагалі не обов’язкова.
Якщо предмет закупівлі — роботи, замовник дотримує вимог до складання технічної специфікації, які передбачені у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженій наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова).
Як враховувати індекс інфляції в очікуваній вартості предмета закупівлі: Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Натомість для поточного ремонту жодний нормативно-правовий акт не визначає обов’язкової форми технічної специфікації.
У цьому випадку доречно керуватися роз’ясненням Мінрегіону, наведеним у Листі. А саме, що вартість поточного ремонту слід визначати на підставі обґрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої в поточному рівні цін.
В окремих обґрунтованих випадках замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обґрунтуванням може поширити дію положень Настанови з визначення кошторисної вартості робіт на поточний ремонт.
Важливо! ЗАМОВНИК ПІД ЧАС ЗАКУПІВЛІ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ МОЖЕ КЕРУВАТИСЯ ПРАВИЛАМИ СКЛАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, ПЕРЕДБАЧЕНИМИ ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ. ВІН САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ ПЕРЕЛІК БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ, ЯКИМИ ПОВИНЕН КЕРУВАТИСЯ УЧАСНИК. Для того щоб було зручніше як Учасникам так і Замовнику в складі тендерної документації надається Додаток 2, який складається штатним кошторисником при розрахунку очікуваної вартості закупівлі. П. 10 – кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в поточних ремонтах не є обов’язковим і може не враховуватись, виходячи з вищезазначеної інформації, тому що Замовником ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗАКУПІВЛЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, А НЕ РОБІТ! Також слід зазначити, що виходячи з Договірної ціни наданої Учасником ми бачимо, що вид договірної ціни визначено динамічним, що також прибирає необхідність передбачення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Виходячи з визначеного тендерна пропозиція ТОВ "Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничий центр «ЕКОСТРОЙ» відповідає вимогам тендерної документації (технічної специфікації) та не підлягає відхиленню.
Дякуємо за участь в нашій закупівлі!
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги в ТД
Номер:
bc18626bbe9c41c9a053dfaeefba1189
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-011128-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги в ТД
Скарга:
Зважаючи на знаний обсяг тексту скарги - скарга подаєтсья окремим файлом у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ коридор.pdf 01.11.2023 21:57
- Скарга АМКУ УМВС 2.pdf 01.11.2023 21:57
- Протокол № 249 УО про відхилення учасника (ТОВ Олександр 1й поверх).doc 01.11.2023 21:57
- Скарга АМКУ УМВС 2.doc 01.11.2023 21:57
- рішення від 07.11.2023 № 17795.pdf 07.11.2023 17:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2023 № 18289.pdf 15.11.2023 13:43
- рішення від 14.11.2023 № 18289.pdf 17.11.2023 13:44
- Відповідь на запит від 20.10.2023 № 602-188аз.pdf 09.11.2023 17:10
- Пояснення по суті скарги_09.11.2023.doc 09.11.2023 17:10
- Пояснення по суті скарги.pdf 09.11.2023 17:10
- Протокол № 249 УО про відхилення учасника.pdf 09.11.2023 17:10
- Рішення від 03.11.2023 № 17648.pdf 09.11.2023 17:10
- Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.jpeg 09.11.2023 17:12
- Тендерна документація 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (коридор 1-го поверху) (Нова редакція).docx 22.11.2023 12:48
- Додаток 3 до тендерної документації (Нова редакція).docx 22.11.2023 12:48
- Перелік змін до ТД.doc 22.11.2023 12:48
- Протокол № 277 УО про виконання прийнятого рішення за результатом розгляду скарги АМКУ (поточний ремонт 1-го поверху).pdf 22.11.2023 12:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2023 10:03
Дата розгляду скарги:
14.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2023 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.11.2023 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було подано скаргу на умови тендерної документації.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.11.2023 № 18289-р/пк-пз зобов’язано Одеський державний університет внутрішніх справ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Поточний ремонт коридорів першого поверху в будівлі Одеського державного університету внутрішніх справ, розташованої за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"; ДК 021:2015 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-31-011128-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Виконати Рішення органу оскарження шляхом виключення зі складу тендерної документації Підпункту 11 Пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації опубліковано 22.11.2023 року.
Вимога
Відхилено
незаконні дії щодо закупівлі
Номер:
c28d55266f7f4baf8766832e9f645b16
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-011128-a.a1
Назва:
незаконні дії щодо закупівлі
Вимога:
повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Порядок оскарження відкритих торгів встановлений пунктами 52-64 Особливостей та відбувається відповідно до статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 64 Особливостей замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Згідно з підпунктом 3 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей.
Згідно з частиною двадцять другою статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Тому в разі оскарження процедури закупівлі замовник завершує закупівлю з врахуванням рішення органу оскарження.
Крім цього, зазначаємо, що частиною першою статті 44 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
При цьому згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
у зв"язку із викладеним вище, вимагаємо зупинити вкзану процеуру закупівлі до розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скраги на незокнне ріення Заовника про відхилення пропозиції Учасника у закупівлі UA-2023-10-17-013265-a з атаким же предметом закупівлі «Поточний ремонт коридорів першого поверху в будівлі Одеського державного університету внутрішніх справ, розташованої за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ коридор.pdf 31.10.2023 21:58
Дата подачі:
31.10.2023 21:58
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! В першу чергу слід зазначити, що Ви посилаєтесь на пункти постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), які не відповідають актуальним змінам до Особливостей, тому що пункти 52-64 стосуються не лише порядку оскарження відкритих торгів.
Ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані Особливості не місять заборони щодо оприлюднення оголошення про здійснення нової закупівлі протягом періоду оскарження. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Тобто після того як невдалі відкриті торги відмінені, що відображається в електронній системі закупівель, замовник може відразу, у той самий день або наприклад на наступний день, оголосити нові відкриті торги на підставі наявної потреби. Тож Замовник не зобов’язані чекати завершення періоду оскарження.
Щодо того, що замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі та того, що згідно з підпунктом 3 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей. В межах проведення процедури закупівлі зареєстрованої за ідентифікатором UA-2023-10-17-013265-a Замовник не може вчинити дії зазначені автором вимоги так як всі Учасники процедури закупівлі були відхилені на етапі кваліфікації і взагалі зазначені норми не стосуються нової процедури закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного – Замовник не порушує Законодавства в сфері публічних закупівель і у зв’язку з цим скарга не підлягає задоволенню
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено