• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження)

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2018 17:41 - 18.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо суміжних послуг

Номер: 238013ac098a4acea4467ee3b951b9d5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000827-a.b3
Назва: вимога щодо суміжних послуг
Вимога:
Предметом закупівлі згідно тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету ЛКП «Муніципальна дружина» від 06.03.2018 року визначено Товар, а саме Система відеоспостереження у кількості 1 комплект. В складі системи відеоспостереження, що визначена розділом 2 Додатку №2 тендерної документації (надалі ТД) виокремлено монтажний комплекс у кількості 6 шт.. П.3.2.5 розділу 3 «Вимоги до обладнання» Додатку №2 ТД передбачено що монтажний комплект складається з 7 частин без зазначення хоча б приблизних кількісних характеристик (кількість/обсяг). Тому не зрозуміло що таке кількісний показник «6 шт.» П. 3.3. розділу 1 «Загальні положення» передбачено місце поставки товарів за адресою Замовника, яка згідно п.2.2. цього ж розділу є м. Львів, вул.. Зелена, 9, а згідно реквізитів сторін встановлених в Додатку 3 ТД «Проект договору» м. Львів, пр.. Свободи, 24. Тому не зрозуміло за якою адресою повинна відбутися поставка товару. П. 5.2. розділу 5 «Вимоги до послуг» Додатку №2 ТД передбачено транспортування обладнання (а саме серверу) до Центру безпеки міста за адресою: м. Львів, вул.. Зелена, 9 Розділом 4 Додатку №2 ТД передбачено вимоги до побудови каналів звязку та мережі електроживлення, а саме: п. 1 «необхідність організувати волоконно-оптичний канал звязку від місця встановлення відеокамер до серверу, що знаходиться за адресою м. Львів, вул.. Зелена, 9». Проте ніде в ТД не зазначено місця встановлення відеокамер та надання послуг з монтажу. Окрім того п. 5.2. розділу 5 «Вимоги до послуг» Додатку №2 ТД передбачено одним з пунктів послуг з розгортання серверу: підключення робочих місць Центру безпеки міста. Проте не вказано, яка саме кількість робочих місць. Також не визначено яка кількість користувачів потребує інструкцій з користування Системою відповідно до вимоги п. 5.3. розділу 5 «Вимоги до послуг» Додатку №2 ТД. П. 3.2.5. розділу 3 «Вимоги до обладнання» Додатку №2ТД передбачено, що вид та розмір монтажного комплексу уточняється на етапі обстеження об’єкту встановлення відеокамер. Та розділом 5 «Вимоги до послуг» Додатку №2 ТД передбачено «Для створення системи передбачається основний перелік супутніх монтажних та пусконалагоджувальних супутніх послуг, що буде конкретизовано на етапі обстеження». Відсутність інформації про предмет закупівлі, в тому числі суміжні послуги, не лише прямо суперечить ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.2 якої передбачено, що Тендерна документація повинна містити: п. 3 інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. п. 4 кількість товару та місце його поставки п. 5 місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. А й порушує основні принципи закупівель встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки не дає можливості вирахувати хоча б приблизні витрати на надання послуг та їх складність. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 3.2.5 Додатку №2 Технічне завдання тендерної документації на закупівлю (код ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) визначено: «Вид та розмірність монтажного комплекту уточняється на етапі обстеження об’єкту встановлення відеокамер, та попередньо складається з наступних частин: - кабель волоконно-оптичний одномодовий; - кабель типу «вита пара» для зовнішнього застосування; - кабель електричний 2х1,5 мм2 для зовнішнього застосування; - комплект роз’ємів та з’єднальних проводів - 1 комплект. - комплект витратних матеріалів (гвинти, болти, саморізи, дюбелі, свердла та ін.); - кронштейни для встановлення відеокамер; - кріплення на стовпи.». Розділом 4 Додатку №2 Технічне завдання тендерної документації на закупівлю (код ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) визначено: «4. Вимоги до побудови каналів зв’язку та мережі електроживлення 1. Необхідно організувати волоконно-оптичний канал зв’язку від місця встановлення відеокамер до серверу, що знаходиться за адресою м. Львів, вул. Зелена, 9 2. Забезпечити з'єднання за допомогою волоконно-оптичного кабелю між комутаторами, та кабелем типу «вита пара» між комутатором та відеокамерою. 3. Кожна відеокамера та комутатор повинні бути забезпечені цілодобовим електроживленням. Облік споживання електроенергії повинен здійснюватися за розрахунковим методом споживання.». Розділом 2 Додатку №2 Технічне завдання тендерної документації на закупівлю (код ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження) визначено: «2.2. Система відеоспостереження об’єкту. 2.2.1. Відеокамера тип 1 з блоком живлення – 2 шт. 2.2.2. Відеокамера тип 2 з блоком живлення – 4 шт. 2.2.3. Комутатор з SFP модулем – 6 шт. 2.2.4 Бокс для встановлення комутатора – 6 шт. 2.2.5. Монтажний комплект – 6 шт.». Таким чином, Технічне завдання тендерної документації чітко визначає кількісні показники, а саме 6 монтажних комплектів для встановлення та підключення 6-ти відеокамер, склад кожного комплекту визначено пунктом 3.2.5 Технічного завдання, призначення монтажного комплекту визначено пунктами 1-2 розділу 4 та пунктом 5.1 розділу 5 Технічного завдання, кількісні показники комплекту, а саме довжина відповідних кабелів, повинні визначатися за результатами обстеження об’єкту встановлення відеокамер, враховуючи особливості монтажу та проходження ліній зв’язку та електроживлення. Конкретизація типів роз’ємів та з’єднальних проводів, витратних матеріалів (гвинти, болти, саморізи, дюбелі, свердла та ін.), кронштейнів для встановлення відеокамер, кріплень на стовпи неможлива через особливості кріплення відеокамер різних виробників і залежить від конкретної моделі, що буде запропонована Учасником. Щодо адреси поставки товару та місця встановлення відеокамер та надання послуг з монтажу повідомляємо наступне: Місце поставки товару - фактична адреса розташування офісу ЛКП "Муніципальна варта" та Центру безпеки міста - м. Львів, вул. Зелена, 9 м. Львів, пр. Свободи, 24 - юридична адреса ЛКП "Муніципальна варта" місце встановлення відеокамер та надання послуг з монтажу - м. Львів, пл. Св. Юра (по периметру) Щодо п. 5.2 розділу 5 «Вимоги до послуг» Додатку № 2 ТД передбачено одним з пунктів послуг з розгортання серверу: підключення робочих місць Центру безпеки міста. Ця вимога визначена в множині, тому передбачається налаштування не менш ніж 2 робочих місця. Кількість інструкцій чітко визначена пунктом 5.3, а саме для наступних категорій: оператори, старші оператори, адміністратори. Щодо переліку супутніх монтажних та пусконалагоджувальних супутніх послуг, зазначаємо, що зазначений перелік чітко визначений у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктами 5.1-5.3 Додатку №2 Технічне завдання тендерної документації на закупівлю (код ДК 021-2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (система відеоспостереження)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору

Номер: 276a361c9dad4ce3b5fba05d402486db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000827-a.b2
Назва: Вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору
Вимога:
Критерієм 3 п. 5.1. розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі ТД) передбачено одним із способів підтвердження виконання аналогічного договору надання позитивних відгуків замовника про виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці про наявність укладених договорів, про те, що договір був виконаний на професійному рівні (відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не раніше лютого 2018 року)). Зазначена вимога є протиправною та дискримінаційною, так як Законодавством України в частині цивільно-правових відносин між суб’єктами господарювання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, а належне (професійне) виконання умов договору посвідчується підписанням актів виконаних робіт (наданих послуг)/видатковими накладними. Окрім того встановлення періоду за який повинен бути наданий відгук (не раніше лютого 2018 року) не аргументований і не може свідчити про надійність обладнання та професіоналізм організації. Так як зобов’язання могли бути виконанні до лютого 2018 року, а термін експлуатації обладнання складати лише 1 місяць, що не дає змоги Замовнику надати обґрунтовані висновки. Таким чином ця вимога Замовника суперечить ст. 16 Закону та є невмотивована. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити зазначену вимогу критерію 3 п. 5.1. розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Варто зазначити, що даною нормою не передбачено конкретного порядку документального підтвердження, а отже Замовник має право на власний розсуд визначити яким чином Учасник має підтвердити виконання аналогічного договору. Тендерною документацією було передбачено надання позитивних відгуків замовника про виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці про наявність укладених договорів, про те, що договір був виконаний на професійному рівні (відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не раніше лютого 2018 року). Дану вимогу не можна вважати дискримінаційною, оскільки Замовник має на меті переконатись, що зобов’язання, що були взяті учасником за аналогічним договором, були виконані добросовісно, якісно та вчасно, а цю інформацію можливо отримати лише безпосередньо від контрагента по договору. Щодо дати листа-відгуку (не раніше лютого 2018 року), звертаємо Вашу увагу: що лютим 2018 року датується видача власне листа – відгуку, а не підписання договору. Даний термін був встановлений для отримання актуальної на сьогоднішній день інформації. Також зазначаємо, що відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Спираючись на вищенаведене, вважаємо, що Ваша вимога є необґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо місця росташування сервісних центрів

Номер: d30f5152c2904e708a9a8497af1c9da2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000827-a.b4
Назва: Вимога щодо місця росташування сервісних центрів
Вимога:
Критерієм 1 п. 5.1. розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі ТД) передбачено надання довідки у довільній формі яка підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням відомостей про місце розташування сервісного центру у межах м. Львова та/або Львівської області. Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в м. Львові та/або Львівській області сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити вимогу стосовно розміщення сервісного центру в м. Львові та/або Львівській області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога буде врахована тендерним комітетом.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога про виключення з переліку документів Учасників надання додаткових гарантій

Номер: 8b614e8951fd4feb9fbbf6590809f650
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000827-a.b1
Назва: Вимога про виключення з переліку документів Учасників надання додаткових гарантій
Вимога:
П. 5.10. розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник у випадку ненадання у складі пропозиції документів про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або служба (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться (довідка з реєстру МВС України) та довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (довідка ДФС України), повинен надати довідку в довільній формі про те, що у випадку визнання його переможцем тендеру, гарантує надання усіх необхідних документів, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Звертаємо Вашу увагу, що аб.2 ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) передбачено «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених п.2,3,5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Ч.3 ст. 32 Закону передбачено «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Оскільки дана норма і відповідальність за її порушення чітко врегульовані Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права вимагати від Учасників надання додаткових гарантій щодо їх виконання. Вимагаємо дотримувати норм чинного законодавства та виключити речення 3 п.5.10 розділу 3 «Підготовка тендерної документації» з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога буде врахована тендерним комітетом.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так