• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15330000-0 Оброблені овочі та фрукти.

Огірки консервовані (3л), томатна паста (0,500гр.), повидло фруктове.

Завершена

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 960.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2023 16:00 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація учасника

Номер: 1e2a41c07ecc4f7e870a1add542db5fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-009353-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, Я, Фізична особа-підприємець Гусєв Анатолій Олександрович (ІПН 2708509339) повідомляємо, що за результатами аукціону наша пропозиція була визначена як найбільш економічно вигідна та аномально низька. Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено конкретних вимог щодо оформлення обґрунтування стосовно аномально низької ціни: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції». Оскільки тендерна пропозиція також не містить окремих вимог щодо обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, нами було надано інформацію в довільній формі, файл «лист повідомлення.pdf»,» від 10 листопада 15:11 «Документи, що подаються, як обґрунтування аномально низької ціни». Також, згідно Закону України “Про публічні закупівлі”: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» В листі були вкладені номер телефону постачальника, отже Замовник мав змогу скористатися своїм правом та звернутися за роз’ясненням, в тому числі і щодо ціни. Щодо п.ІІ дикваліфікації : В ціновій пропозиції надано Декларацію виробника без жодного підпису та печатки від виробника чи отримувача, навіть учасника Гусєва А.О. для підтвердження співпраці з даним виробником чи постачальником. Тим більше: Декларація надана на прострочену продукцію (виготовлена у 2020 році). В тендерній документації вимагалося надати: документи, що посвідчують якість предмета закупівлі (копія якісного посвідчення/декларації виробника, протокол лабораторних досліджень). Чітких вимог того , що декларація повинна бути дійсною на момент розкриття не було. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, ми будемо звертатися до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Аномально низька ціна була визначена електронною системою закупівель автоматично та надано Вам конкретний термін для її обргунтування. Саме обгрунтування, яке передбачає надання чіткого пояснення, чи документів, чи гарантійних листів, чи інших підтверджень на Ваш розсуд, які б переконали Замовника прийняти їх. Ви ж надали лист-повідомлення про виробника ФОП Червєнкова Г.Д., який не має ніякого відношення до процедури закупівлі. На розгляд Замовника, для постачання заявлених продуктів Ви запропонували продукцію інших виробників. Така інформація не може бути прийнята до розгляду та вважатись обгрунтуванням. Відповідно до умов додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі», п.16. зазначено, що… Необґрунтоване заниження цін буде розцінено як поставка неякісного товару. Пропозиція учасника з необґрунтованим заниженням цін буде відхилена. Стосовно пункту ІІ дискваліфікації, розгляд якого вже не впливає на прийняте рішення Замовника, додатково пояснюємо наступне: по-перше, надана Вами Декларація виробника на повидло яблучне за №0000000338 від 30 серпня 2023 року не містить жодного підпису чи печатки: а ні виробника ПП «Віліс», а ні отримувача ФОП Бузнік В.І., а ні Вашої, як Постачальника. По-друге цей документ несе в собі сумнівну інформацію, а саме: в ньому серпнем місяцем 2023 року посвідчена якість продукції, яка втратила цю якість ще у червні 2021 року. До того ж, за номером телефону, зазначеному на декларації виробника, нам повідомили, що ФОП Бузнік В.І. з ПП «Віліс» у 2023 році НЕ СПІВПРАЦЮВАЛА та подібний документ НЕ НАДАВАЛА. Тому ми хочемо нагадати, що за підроблення документів Учасник несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального кодексу України. Тому наші дії щодо дискваліфікації ФОП Гусєва А.О. є законними та обгрунтованими.
Статус вимоги: Задоволено