• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по збиранню, зберіганню та знешкодженню відходів медичних (Код ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

156 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 783.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2023 15:48 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Паковання

Номер: 46ba7aefba994d158f8167611bac7ab6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-008999-a.c2
Назва: Паковання
Вимога:
Шановний Замовнику! Удодатку 2 до тендерної документації ви вимагаєте: «Учасник повинен забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм)» що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати: - гарантійний лист у довільній формі; - сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; - висновок держсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові; - декларацію про відповідність та/або сертифікат якості від виробника. Ви послаєтесь на Наказ МОЗу України №325, згідгно цього Наказу : III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами 9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. 12. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил. V. Вимоги до відходів категорії В 1 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). 17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Отже, згідно Наказу №325 МОЗ України ВІДСУТНЄ чітке визначення розмірів до поковання! Вимагаємо видалити вимогу щодо конкретних розмірів поковання, адже це звужує коло учасників та порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! Замовник має право безпосередньо вимагати у майбутнього надавача послуг відповідну тару яка відповідає вимогам Додатку 3 до Державних санітарно-протиепіемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункт 22 розділу V) та Додатку 2 до тендерної документації. 3 метою екологічно безпечного зберігання та нівелювання небезпеки небезпечних медичних відходів - фізичних, хімічних, біологічних та інших властивостей відходів, що створюють або можуть створити небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини, що призвело б до негативних екологічних, санітарно-епідемічних наслідків або завдало матеріальної чи моральної шкоди, задля того, щоб полегшувати переміщення і транспортування певної кількості одиниць товару чи групових паковань, щоб запобігати фізичному пошкодженню під час переміщення і транспортування, Замовником встановлено саме такі вимоги. Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, вимоги, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації та вище викладену інформацію, дана вимога лишається без задоволення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2023 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

Ліцензія

Номер: d2d511a48f6c4a509613e9b3a959c1eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-008999-a.b1
Назва: Ліцензія
Вимога:
У додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: Ліцензію, видана безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, утилізація, знешкодження на клінічні та подібні їм відходи. В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг» 31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення. Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Утилізація» не застосовується. Згідно Наказу №1602 від 06.09.2022року: Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1 «До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження) Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження) 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження) 6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження) Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів. Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»: -Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1» - Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів; - Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки; Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються. Наказ МОЗУ №1602 дає чітке визначення, що саме необхідно робити з відповідним видом відходів. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 3, операція "утилізація" не застосовується до відходів предмету закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника на клінічні на подібні їм відходи адже до клінічних відходів операція «утилізація» не застосовується, (а застосовується до на акумулятори та люмінісцентні лампи), і виставити дану вимогу у наступній редакції: Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видану Міністерством екології та природних ресурсів України, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, а також наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, в якому вказується перелік необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до п. 28 Порядок проведення відкритих торгів Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Оскільки предметом закупівлі є ДК 021:2015:90520000-8:(Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), то вимога щодо наявності ліцензій на відповідні операції з відходами визначено Замовником як обов’язкову. Також звертаємо Вашу увагу, що Замовник замовляє послуги, а Учасник, в залежності від вимог тендерної документації та специфіки предмету закупівлі, сам визначає операцію по поводженню з медичними відходами відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ( зі змінами затвердженими наказом МОЗ №1602 від 06.09.2022 р.), Закону України «про управління відходами» від 09.07.2023 р. № 2849-IX, Постанови КМУ від 13.07.2016 № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом. Зауважуємо, що у разі відсутності в учасника певного виду діяльності серед дозволених, тендерна документація не містить жодних обмежень щодо залучення учасниками інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищенаведене та неможливість поділу предмету закупівлі, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2023 10:02