• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відеореєстратор персональний нагрудний

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2023 15:40 - 05.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e0af1bcffea84c3b9286d9ddeb1938c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-008889-a.a2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ (надалі Замовник), яке оформлено протоколом б/н від 10.11.2023, про визнання переможцем закупівлі ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ». Замовником 31.10.2023 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: товари. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу в якому прийняли участь 2 (два) учасника: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" - ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ Уповноваженою особою Замовника 10.11.2023 року було прийнято рішення, яке оформлене протоколом б/н, відповідно до якого переможцем закупівлі визнано учасника ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ". Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 44 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” . 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостями в силу наступних обставин. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6 : вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Згідно до Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначена : Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (32333000-6 Апаратура для відеозапису та відеовідтворення) Відеореєстратор персональний нагрудний Модель DS-20* Матриця OS05A20 5Mп Роздільна здатність матриці 5 Мп Процесор Ambarella H22 Інтерфейс користувача Графічний Діагональний кут огляду 140 ° Екран 2.0" LCD 960*240 Pixel, кольоровий Максимальна роздільна здатність 2560*1440 60fps (чіпсет підтримує 4K) Основний потік 432*240 30fps,848*480 30fps,1280*720 30fps Формат відео MOV/AVI/MPEG4/4к Відеокомпресія H.264/H.265 Роздільна здатність фотознімків 40 Mп Формат фото JPEG Підтримка серійної зйомки 1/3/5/10/15/20/30/ Можливість швидкого перемотування відео 2Х, 4Х, 8Х, 16Х, 32Х, 64Х Світодіодний індикатор запису Червоний Супутникове позиціонування Вбудований GPS модуль Bluetooth Вбудований Bluetooth модуль Пульт дистанційного керування Наявний у комплекті та підключений по Bluetooth Бездротові системи передачі даних Вбудований Wi-Fi, 802.11b/g/n, 2.4G&5G, AP/STA/P2P,Wi-Fi Протоколи TCP/IP, RTSP, RTMP, GB/28181/JSON Порти USB Наявність цифрового затвору в наявності Режим «день/ніч» ІЧ-фільтр, до 10 метрів, з автоматичним та ручним режимом переключення Можливістю максимальної дальності бачення вночі Людського об’єкту 10 метрів Автоматичний баланс білого в наявності Наявність функції ліхтарика в наявності Наявність вбудованого мікрофона в наявності, можливість роботи в режимі рації Підтримка функції лазерного покажчика в наявності Обсяг вбудованої пам'яті 128 Гб, можливість розширення до 256 Гб Наявність кнопок (в тому числі, але не виключно) Кнопка включення, початку запису, кнопка тегів, кнопка запису аудіо, кнопка SOS Ударостійкість 1,8 метра Вологостійкість IP 67 Наявність інтерфейсу USB 2.0 Можливість зарядки через USB / зарядну станцію/ повербанк в наявності Наявність батареї ємністю не менше 4000 мАг Час активності батареї (акумулятору) в режимі очікування 100 годин З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним та якісним вимогам, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції наступні документи: - сертифікат на нагрудний відеореєстратор, який повинен відповідати вимогам Технічного Регламенту радіообладнання (ТР Р) (постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355), із зазначенням в ньому п.6 ДСТУ EN 62368-1:2017, п.6 ДСТУ EN 62479:2015, ДСТУ EN 55035:2019, ДСТУ EN 61000-3-3:207, п.7 ДСТУ ETSI EN 303 413:2018, даний сертифікат повинен бути чинними на момент подачі тендерної пропозиції Учасником, та виданий акредетованим органом; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності запропонованого обладнання санітарного законодавства України; - таблицю з порівняльною характеристикою параметрів запропонованого товару по відношенню до параметрів, що визначені замовником. - копію сертифікату (паспорту) якості та (або) відповідності на Товар, та (або) інший документ що підтверджує якість Товару До тендерної документації у складі своєї пропозиції компанією ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" код: 33345054 надано : 1. Сертифікат експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 на товар нагрудний відеореєстратор DS20. Отримувачем сертифікату є компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757. Виробником продукту є компанія Advanced Plus Group Limited, що зареєстрована в Гонконзі (Hong Kong). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності запропонованого обладнання санітарного законодавства України № 12-2-18-3/22373 від 29.09.2020 на нагрудний відеореєстратор моделі DS20. Заявник експертизи є компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757. Виробником продукту є компанія Advanced Plus Group Limited, (Китай). 3. Паспорт якості на товар нагрудний відеореєстратор DS20. Виробником продукту є компанія Advanced Plus Group Limited, (Китай) від 07.11.2023, який виданий ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ". Звертаю увагу комісії АМКУ що за ідентифікатором закупівлі UA-2023-05-16-000157-a, (інформація про яку наявна в загальному доступі) компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757 до своєї тендерної пропозиції надано паспорт на нагрудний відеореєстратор моделі DS20, в якому зазначено наявність батареї ємністю 3200 мАг: Крім того, за ідентифікатором закупівлі UA-2021-09-27-011577-b, компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757 до своєї тендерної пропозиції надано Інструкцію користувача до нагрудного відереєстратру DS20 та довідку з інформацією про відповідність технічних характеристик (назва документу «1.3. Довідка відповідальності тех.характерист 1.pdf»), яким також зазначено наявність батареї 3200 мАг, Крім того, за ідентифікатором закупівлі UA-2023-02-01-016024-a, компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757 до своєї тендерної пропозиції надано та довідку про підтвердження необхідних технічних характеристик, (назва документу «8 підтведження дод 3.pdf») яким також зазначено наявність батареї 3200 мАг. Отже, згідно до технічних характеристик, які підтверджені отримувачем сертифікату та висновку експертизи - представником виробника - компанією ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757, зазначено, що на нагрудному відеореєстраторі моделі DS20 виробником якого є Advanced Plus Group Limited, ємність акумуляторної батареї встановлює - 3200 мАг. Натомість учасник закупівлі - ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" у складі тендерної пропозиції у файлах : 10. Підтвердження додатку 4.pdf та 10.7 Паспорт якості.pdf зазначає що ємність акумуляторної батареї - 4000 мАг. Також Скаржник зазначає, що ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" код: 33345054 під різні тендерні пропозиціє пропонує один і той же товар (нагрудний відеореєстратор моделі DS20 виробником якого є Advanced Plus Group Limited) з різними технічними характеристиками, в тому числі різні ємності акумуляторної батареї, а саме: 1. За ідентифікатором закупівлі UA-2023-10-18-008773-a компанією ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" код 33345054 до своєї тендерної пропозиції надано документи сертифікат експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 на товар нагрудний відеореєстратор DS20. Отримувачем сертифікату є компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757. Виробником продукту є компанія Advanced Plus Group Limited, що зареєстрована в Гонконзі (Hong Kong). А також надано порівняльною таблицю, (назва документу «5.1 порівняльна.pdf») яким також зазначено наявність акумулятору 4200 мАг на такому ж віідеореєстраторі моделі DS20 та такого ж самого виробника Advanced Plus Group Limited. 2. За ідентифікатором закупівлі UA-2023-10-31-008889-a компанією ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" код. 33345054 до своєї тендерної пропозиції надано документи сертифікат експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 на товар нагрудний відеореєстратор DS20. Отримувачем сертифікату є компанія ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757. Виробником продукту є компанія Advanced Plus Group Limited, що зареєстрована в Гонконзі (Hong Kong). А також надано паспорт якості, (назва документу «10.7 Паспорт якості.pdf») яким також зазначено наявність батареї ємністю 4000 мАг на такому ж відеореєстратори моделі DS20 та того ж самого виробника Advanced Plus Group Limited. Тобто учасник ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" код 33345054 свідомо та навмисно подає недостовірну інформацію щодо технічних характеристик товару та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Щодо Сертифікату на продукцію Учасником ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" код 33345054 до своєї тендерної пропозиції надано документи - сертифікат експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності запропонованого обладнання санітарного законодавства України № 12-2-18-3/22373 від 29.09.2020 на товар нагрудний відеореєстратор DS20. Отримувачем сертифікату та висновку - є компанія, представник виробника ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757. Виробником продукту є компанія Advanced Plus Group Limited, що зареєстрована в Гонконзі (Hong Kong). Слід зазначити, що по перше даний сертифікат та висновок виданий представнику виробника - ТОВ "ТД "РЕДУТ" код: 38133757, а не Учаснику ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ». По друге сертифікат та висновок видані на відеореєстратори, які не відносяться до запропонованої ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" моделі, оскільки запропонований учасником ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" товар - нагрудний відеореєстратор DS20 відрізняється по технічним характеристикам з тим, на якій виданий цей сертифікат представнику виробника - ТОВ "ТД "РЕДУТ". Процедури оцінки відповідності регулюється Технічним регламентом радіообладнання, затвердженного постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 (Далі – Постанова КМУ № 355). Примітка: відповідно до підпункт 6 пункту 5 Постанови КМУ № 355 виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє радіообладнання або доручає його розроблення чи виготовлення та реалізує таке радіообладнання під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг). Відповідно до пункту 50 Постанови КМУ № 355 зазначено, що виробник повинен провести оцінку відповідності радіообладнання з метою підтвердження відповідності суттєвим вимогам. Оцінка відповідності повинна враховувати усі передбачені умови експлуатації, а для вимог, що зазначені в абзаці другому пункту 6 цього Технічного регламенту, оцінка відповідності повинна також враховувати обґрунтовано прогнозовані умови експлуатації. Якщо радіообладнання здатне приймати різні конфігурації, оцінка відповідності повинна підтвердити відповідність радіообладнання суттєвим вимогам за всіма можливими конфігураціями. Пунктом 51 Постанови КМУ № 355 встановлено, що виробник повинен продемонструвати відповідність радіообладнання суттєвим вимогам, визначеним у пункті 6 цього Технічного регламенту, застосовуючи будь-яку з таких процедур оцінки відповідності: внутрішній контроль виробництва згідно з додатком 1; експертиза типу в поєднанні з відповідністю типові на основі внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 2; Для отримання сертифікату відповідності представник виробника повинен зібрати необхідні документи, зразки продукції для випробувань та звернутися у відповідний уповноважений орган з сертифікації, що і зробило ТОВ "ТД "РЕДУТ" для отримання сертифікату експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 на товар нагрудний відеореєстратор DS20. Яке відношення має Учасник ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" до сертифікації зразків продукції, відповідність яких підтверджена сертифікатом експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 та чим підтверджена ідентифікація та тотожність продукції та право реалізації, яка пропонується Учасником ТОВ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" з продукцією на яку було видано сертифікат – не зрозуміло. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо визначення учасника ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» переможцем Закупівлі - є необґрунтованим та підлягає скасуванню. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, Прошу: 1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-10-31-008889-a. 2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № б/н від 10.11.2023, про визначення учасника ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір.
Дата розгляду скарги: 22.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2023 18:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.12.2023 16:43
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна та некоректна вимога

Номер: 4c0c479e24d24b28ac269a1a13b77be0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-008889-a.b1
Назва: Дискримінаційна та некоректна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додаток № 4 до Тендерної документації д зазначено наступне: З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним та якісним вимогам, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції наступні документи: зокрема - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності запропонованого обладнання санітарного законодавства України". Слід звернути увагу, що Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" яким було визначено отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи втратив чинність від 01.10.2023 на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022. Отже з 01.10.2023 не вимагається отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, неможливо отримати зазначений висновок, оскільки законодавством це вже не передбачено. Тобто якість товару, визначаеться лише декларацію про відповідність або сертифікат відповідності (якості на товар). На підставі викладеного прошу усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до додатку 4 Тендерної документації, яким придбати надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що ВИМОГА щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності запропонованого обладнання санітарного законодавства України НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ, що підтверджується наступними положеннями: «Санітарно-епідеміологічний висновок України - документ, що підтверджує відповідність готової продукції, виду діяльності або технічних умов (ТУ), за якими виробляється продукція, встановленим вимогам, гігієнічним нормам та санітарним правилам, а також служить офіційним підтвердженням безпеки продукції для здоров'я людини. У зв’язку із втратою чинності Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” документ 4004-ХІІ та введенням в дію Закону України “Про систему громадського здоров’я” документ 2573-ІХ від 01.10.2023 р. видача висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи припинена від 01.10.2023 р. Однак, на заміну висновкам державної санітарно-епідеміологічної експертизи будуть видаватись протоколи лабораторних випробувань. Дані протоколи лабораторних випробувань являлись підтвердженням певних вимог щодо продукції та в подальшому як результат давали змогу отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні є документом, який містить офіційну думку експертів щодо відповідності продукції санітарним та епідеміологічним вимогам. Цей висновок має велике значення, оскільки передбачається, що перед використанням або реалізацією будь-якої продукції їй необхідно пройти державну санітарно-епідеміологічну експертизу. Якщо продукція не відповідає санітарним та епідеміологічним вимогам, то її використання або реалізація може бути заборонена. Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є важливим інструментом забезпечення безпеки та якості продукції в Україні. Необхідність отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", "Про відходи", "Про дитяче харчування", "Про пестициди та агрохімікати", «Про питну воду та питне водопостачання», «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів», «Про вилучення з обороту, переробку, утилізації, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про виноград і виноградному вині», тощо. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають (ст. 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"): • продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; • проекти нормативно-технічної, інструктивно-методичної документації щодо здоров'я та життєдіяльності людини; • документація на техніку, технології, обладнання, інструменти тощо; • проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих та галузевих програм соціально-економічного розвитку; • інвестиційні проекти та програми у випадках та порядку, встановлених законодавством; • схеми, передпроектна документація щодо районного планування та забудови населених пунктів, курортів; • діючі об'єкти, зокрема військового та оборонного призначення. Таким чином, в Україні державна санітарно-епідеміологічна експертиза на продукцію є обов’язковою перед початком її використання або реалізації. Для цього існують відповідні законодавчі акти, які регулюють проведення таких експертиз. Після проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію видається висновок, в якому зазначається, чи відповідає продукція санітарним та епідеміологічним вимогам. Зазначена вимога сформована Замовником з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар і такий, що відповідає вимогам тендерної документації. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників».
Статус вимоги: Відхилено