-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ПВРЗ-23Т_171_ВО: Дріт зварювальний
Завершена
290 125.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450.63 UAH
Період оскарження:
31.10.2023 14:55 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Заміна умови оплати після дати поставки Товару замість після дати реєстрації податкової накладної
Номер:
ef16b443a05b4daf90dfb11c1e260148
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-007772-a.a2
Назва:
Заміна умови оплати після дати поставки Товару замість після дати реєстрації податкової накладної
Вимога:
Шановний Замовник!
Зараз, у тендерній документації у проекті договору вказані наступні вимоги оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Повідомляємо, що Державна Податкова Служба може автоматично призупиняти реєстрацію податкових накладних, та як показує практика, призупинення реєстрацій податкових накладних є помилковими та необґрунтованими.
Зараз платник податку ПДВ має реальну можливість лише оформити податкову накладну в електронній формі та направити її на реєстрацію до єдиного реєстру податкових накладних відповідно до вимог чинного законодавства. Бути впевненим у тому що Державна податкова служба автоматично не призупинить реєстрацію податкової накладної наразі не можливо.
Тому, просимо розглянути наші пропонуємі умови порядку здійснення оплати: «Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на ____ робочий день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури на цю партію».
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2023 09:47
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Ваше питання буде розглянуто та узгоджено в установленому порядку АТ "Укрзалізниця" та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Термін оплати 45 робочих днів це 63 календарних днів занадто великий термін
Номер:
6cca1ebbdd1d4040bd1f1f3751d1d555
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-007772-a.a1
Назва:
Термін оплати 45 робочих днів це 63 календарних днів занадто великий термін
Вимога:
Доброго здоров’я!
Шановний Замовник!
Запропонований Вами термін оплати 45 робочих днів з дати реєстрації податкової накладної з такою низькою ціною не є актуальною та сучасною пропозицією умов оплати з боку Покупця. Термін оплати 45 робочих днів це фактично 63 календарних днів – 2 місяці. Якісний дріт зварювальний зараз має хороший попит, Покупці зараз готові робити попередню оплату та самі чекати на виготовлення. У окремих випадках може існувати відтермінування платежу, але не більше 10 робочих днів. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Строк поставки ТОВАРУ Ви бажаєте бачити протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, а оплату за ТОВАР бажаєте здійснити фактично через 63 календарних днів, що не є рівнозначним, та це несправедливо по відношенню до Постачальника. Тому, просимо зробити зміни та замінити термін оплати з 45 робочих днів на 10 робочих днів.
З повагою, Потенційний Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2023 09:40
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Ваше питання буде розглянуто та узгоджено в установленому порядку АТ "Укрзалізниця". У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Відхилено