• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладлання» (Пересувний стрічковий конвеєр)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua ; З питань, які стосуються технічної специфікації - Швець Олена Анатоліївна, провідний інженер з комплектації устаткування й матеріалів ВМ, 83-48, o.shvets@imtp.ua 5 Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Пересувний стрічковий конвеєр зі збиранням металоконструкції та монтажем 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Підіймально-транспортувальне обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 (одна) одиниця 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Праці,6, територія ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, поставка товару, збирання металоконструкції та монтаж протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з моменту отрмання заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): - 30 % (протягом 5 банківських днів) оплата після початку робіт зі збирання металоконструкцій конвеєру; - 30 % (протягом 5 банківських днів) - оплата після закінчення робіт зі збирання металоконструкції конвеєру;- 40 % (протягом 30 банківських днів) - оплата після введення конвеєру в експлуатацію, надання технічної документації та проведення навчання персоналу підприємства 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 252 223,33 (три мільйони двісті п’ятдесят дві тисячі двісті двадцять три грн 33 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.11.2023 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Торги не відбулися

3 252 223.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 522.23 UAH
Період оскарження: 31.10.2023 14:44 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Прохання про внесення змін

Номер: 78180bf18e424d4d86b6dc6ef3047568
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-31-007503-a.c1
Назва: Прохання про внесення змін
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Ми уважно ознайомились з тендерною документацією та плануємо брати участь у цьому тендері. У зв’язку з високими витратами на закупівлю основних комплектуючих, заготівель на та металопрокату для виробництва даного обладнання просимо внести зміни до умов оплати (порядок здійснення розрахунків) наступним чином: - 30 % (протягом 5 банківських днів) - оплата після початку робіт зі збирання металоконструкцій конвеєру; - 30 % (протягом 5 банківських днів) - оплата після закінчення робіт зі збирання металоконструкції конвеєру; - 40 % (протягом 40 банківських днів) - оплата після введення Товару в експлуатацію, надання технічної документації та проведення навчання персоналу підприємства. Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено