-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 30 "Чебурашка" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Романа Атаманюка, 13А
Торги не відбулися
4 469 509.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 695.09 UAH
мін. крок: 1% або 44 695.09 UAH
Період оскарження:
31.10.2023 11:34 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікат ІСО
Номер:
593d588cd7414fa3bf210a7e0f083d27
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-003807-a.b1
Назва:
Сертифікат ІСО
Вимога:
Шановний замовник.
В додатку 3 тендерної документації вимгається подання:
"8) сертифікат (-ти) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності на ім’я виробника(-ків) товару(-рів), який(які) пропонується(-ються) учасником та який(які) при виконанні робіт передбачає(-ють) набуття Замовником його(їх) у власність та який(які) включено до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». ".
Даний сертифікат відповідності систем управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 повинен отримати виробник обладнання, яке має бути поставлене за результатами даної закупівлі. Крім того в технічному завданні прописані виробники та марки обладнання, що мають бути придбані переможцем торгів.
У зазначених виробників відсутні сертифікати ISO 9001. Отже вимоги однії умови тендерної документації суперечать іншій умові. Підібрати обладнання з аналогічними параметрами не можливо.
Вимагаємо скасувати вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2023 14:28
Вирішення:
Добрий день! На Ваше запитання повідомляємо наступне!
«Відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються особливості здійснення закупівель товарів, які включені до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, у випадку якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень,у тому числі у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність таких товарів.
Таким чином, вимоги щодо локалізації стосуються як закупівлі товарів, так і робіт і послуг.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків (у 2023 році).
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Даною закупівлею передбачено набуття Замовником у власність устаткування, щодо якого застосовується вимоги щодо локалізації.
Щодо зазначення в технічному завданні виробників та марки обладнання, що мають бути придбані переможцем торгів, то таке посилання обґрунтоване тим, що технічне завдання сформовано з відомостей об’ємів та відомостей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена експертним звітом.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації у технічному завданні зазначено, що « * У місцях, де в технічному завданні містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження
чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Таким чином Замовник не вимагає під час виконання робіт поставити товар саме тих марок/торгових марок/виробників, які зазначено у відомостях.
Учасник тендеру може запропонувати еквівалент такого товару (устаткування), проте за умови постачання локалізованого в Україні товару замовникові.
Щодо вимоги надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), то дана вимога передбачена Порядком підтвердження локалізації виробництва товарів, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Звертаємо увагу, що саме вищезазначений нормативно-правовий акт визначає
які умови щодо ступеня локалізації та його підтвердження повинна містити тендерна документація, а також на якому етапі закупівлі та яким чином такий ступінь повинен бути підтверджений.
У свою чергу зазначена вимога тендерної документації може бути задоволена шляхом надання будь-яким потенційним учасником закупівлі копій документів щодо фактичного виробника, чию локалізовану в Україні продукцію такий учасник пропонує замовнику.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимога щодо скасування вимоги надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не може бути задовільнена.»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2023 10:00