-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильники
Завершена
923 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 619.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 619.25 UAH
Період оскарження:
31.10.2023 10:45 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність поданої тендерної пропозиції
Номер:
d516d3acf213408e96782ab479e09abc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-002647-a.b1
Назва:
Невідповідність поданої тендерної пропозиції
Вимога:
Я, ФОП "БІЛАН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", виступаючи учасником тендерної процедури по закупівлі Світильників (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-31-002647-a), хочу звернути вашу увагу на невідповідність поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД" (Код в ЄДРПОУ 44230991) (надалі – Учасник) встановленим вимогам тендерної документації.
1.У відповідності до вимог Додатку № 2 до тендерної документації, кожен учасник зобов'язаний надати документи передбачені Додатком № 3 до тендерної документації, що підтверджують встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики товару та інші. Відповідно до п. 12 Додатку № 2 до тендерної документації, запропонований учасниками товар має відповідати встановленим критеріям, які деталізовано у графі «технічні характеристики» таблиці. Крім того, Учасники мають самостійно зазначити у графі "Пропозиція Учасника" таблиці, технічні характеристики запропонованого товару.
На виконання вищезазначеної вимоги, Учасник завантажив файл під назвою "Інформація про відповідність.pdf.p7s". Проте у графі «Пропозиція учасника» по номенклатурним позиціям товару 10 та 11 Учасник не конкретизував технічні характеристики запропонованого товару. Використання фраз "від, не менше, не гірше" у контексті тендерних документів використовується перш за все Замовниками для опису мінімальних вимог до характеристик товару. Це означає, що товар, який є предметом закупівлі має бути не гіршим за вказані стандарти та може бути кращим. Важливо зазначити, що такий спосіб формулювання технічних вимог Замовники використовують у тендерній документації для того, щоб надати учасникам тендеру певний простір для гнучкості у виконанні технічних вимог.
Проте слід зазначити, що в контексті даної тендерної процедури, коли мова йде про необхідність вказування чітких технічних характеристик товару, це означає, що Учасник тендеру зобов'язаний надати детальну, конкретну та точну інформацію про товар, який він пропонує.
Невиконання вищеозначеної вимоги є суттєвим порушення, що ставить під сумнів прозорість та справедливість тендерного процесу. Відповідно до тендерних правил та принципів, такі дії учасника мають призвести до його дискваліфікації.
Таким чином, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в Додатку № 2 та Додатку № 3 до тендерної документації, що не передбачає можливість виправлення цієї невідповідності відповідно до п. 43 Особливостей.
На підставі вищевикладеного, просимо вас розглянути дане оскарження та вжити відповідних заходів щодо перевірки відповідності поданих ТОВ "ОФІС СІТІ ТРЕЙД" документів встановленим вимогам.
2. У відповідності до вимог Додатку № 2 до тендерної документації, кожен учасник зобов'язаний надати довідку у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості. До довідки мають додаватися копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або пролонгованими на строк його дії (про що надається відповідне документальне підтвердження).
На виконання вищезазначеної вимоги в частині наявності власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків , Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив наступні файли під: «Договір оренда склад 2023-2024рр. ТОВ.pdf.p7s», «Довідка наявність МТБ pdf.p7s».
Проте при детальному ознайомленні з умовами Договору оренди приміщень №08/23-24 від «01» серпня 2023 було виявлено, що об’єктом договору оренди є гараж.
Згідно із загальноприйнятим розумінням, гараж визначається як будівля або приміщення, призначене для зберігання транспортних засобів і не може бути еквівалентом складського приміщення або майданчика, як це вимагається тендерною документацією. Подальший аналіз файлу «Довідка наявність МТБ.pdf.p7s» підтвердив виявлені розбіжності. У цьому документі вказується наявність "Складу в м. Києві згідно Договору оренди", в той час як у файлі «Договір оренда склад 2023-2024рр. ТОВ.pdf.p7s» йдеться про оренду гаража, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, учасник тендерної процедури не надав достатніх доказів, які б підтверджували відповідність його кваліфікаційним вимогам, передбаченим у Додатку № 2 та Додатку № 3 до тендерної документації. Це становить суттєве порушення тендерних умов. Тому наявність таких розбіжностей та неповне виконання вимог тендерної документації з боку Учасника є безумовною підставою для його дискваліфікації.
На підставі вищевикладеного, ми наполягаємо на перегляді допустимості участі вказаного учасника в тендері, щоб забезпечити дотримання принципів чесної конкуренції та прозорості процедури закупівлі.
3. На підтвердження кваліфікаційних критерій, а саме документи передбачені Додатком 2 п1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файли для підтвердження Аналогічний договір.pdf.p7s, Видаткова.pdf.p7s , Довідка аналогічний договір.pdf.p7s, Відгук.pdf.p7s, проаналізувавши файли пропозиції учасника повідомляємо Вас про те, що у Видатковій накладній відсутня інформація про договір згідно якого вона відвантажена, а всі інші документи виключно стосуються Договору. Враховуючи вищезазначене Учасник не підтвердив та не надав документи, які ідентифікують фактичне відвантаження згідно даного договору.
4.Проаналізувавши файл Договір перевезення.pdf.p7s, а саме Розділ 6, Інші умови, п.6.2 в якому чітко визначено, що «Договір поновлюється кожні наступні 365 календарних днів на тих самих умовах, та нічого не вказано про автоматичну пролонгацію чи про автоматичне продовження терміну дії договору, учасник не підтвердив жодним документом, (в тендерній документації чітко зазначену тендерну вимогу «До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або пролонгованими на строк його дії (про що надається відповідне документальне підтвердження).» Вважаємо, що учасник мав оновити договір або підтвердити документом передбаченим договором дійсність пролонгації (будь яке відповідне документальне підтвердження .) Даний договір вважається протермінованим, та є таким, що втратив чинність 01.08.2023. Учасник в складі тендерної документації не підтвердив продовження співпраці з виконавцем, тим самим не підтвердив чинність даного договору. Користуючись пунктом 43 Особливостей Замовник надав Учаснику виправити невідповідності але не акцентував увагу на даній вимогі. Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що учасник не підтвердив кваліфікаційну критерію відповідно Додатку 2 п.1.1.
Шановний замовнику, просимо Вас звернути увагу на дані невідповідності та прийняти рішення відповідне до чинних норм та вимог Закону Про Публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.11.2023 10:33
Дата подачі:
21.11.2023 10:33
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та вжиті відповідні заходи щодо повторної перевірки відповідності поданих ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» документів встановленим вимогам. За результататми перевірки повідомляємо наступне.
1. Додатком № 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо заповнення таблиці учасниками відповідно до технічних характеристик запропонованого ними товару. Учасник ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» виконав встановлену вимогу, а також вказав назву товару та конкретну торгову марку виробника, що дає змогу ідентифікувати товар та перевірити його технічні характеристики, просто перейшовши на офіційний сайт виробника: https://ledtest.vestum.ua/uk/study/svitilniki-dlja-zhkg-tm-vestum/
Зважаючи на вищезазначене, запропонований ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» товар відповідає технічним характеристикам Замовника, а використання, як Вами зазначено, фраз "від, не менше, не гірше" в даному конкретному випадку може бути розцінено як технічна описка.
2. Щодо наявності в учасника ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» складських приміщень або майданчиків: в пункті 2.1. договору № 08/23-24 від 01 серпня 2023 року чітко зазначено, що об’єкт оренди використовується виключно для розміщення складського приміщення. Виходячи з зазначеного, порушення відсутні, учасник ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому в пункті 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації. Як саме іменується таке приміщення, та які є, як Ви їх називаєте, «загальноприйняті розуміння» такої назви, є Вашим суб’єктивним судженням, а Замовник має керуватись встановленими законами нормами.
3. Щодо аналогічного договору: на виконання вимог пункту 1.3. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації учасник ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» надав довідку із зазначенням виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, безпосередньо аналогічний договір, видаткову накладну, яка слугує підтвердженням відвантаження товару, а також позитивний лист-відгук до аналогічного договору. Прямої вимоги щодо зазначення номеру договору у видатковій накладній в співпраці між комерційними підприємствами законодавством України та Податковим кодексом України не встановлено. Зважаючи на вищезазначене, учасник ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому в пункті 1.3. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації.
4. Щодо договору перевезення: в пункті 6.2. договору № 01/08/2022-1п від 01 серпня 2022 року чітко зазначено, що договір поновлюється на кожні наступні 365 календарних днів на тих самих умовах. Зміст цього пункту і є підтвердженням пролонгації договору, а в Замовника відсутні підстави піддавати сумніву чинність зазначеного договору, враховуючи його наявність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» та те, що комерційні компанії та структури самостійно визначають умови співпраці при укладенні договорів. Зважаючи на вищезазначене, учасник ТОВ «ОФІС СІТІ ТРЕЙД» відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому в пункті 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено