-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Подарунок дитячий новорічний код 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
3 049 956.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 499.56 UAH
мін. крок: 1% або 30 499.56 UAH
Період оскарження:
31.10.2023 10:29 - 05.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6e00d58aa97947748b50a7db650ab091
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-31-002292-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо внести зміни у Додаток 3 ТД відповідно до законодавства України та дотримання Замовником принципу недискримінації всіх учасників та рівного ставлення до них, а саме: додати абзац зі змістом: "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачають, що мається на увазі «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими або погіршувати технічні, якісні характеристики).
Під виразом «або еквівалент» розуміти технічні характеристики товару, які не погіршують якісні та технічні характеристики товару".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2023 09:46
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. ПАТ «Укрнафта» під час здійснення закупівель керується принципами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями). Таким чином, вимога, зазначена в Додатку №3 до тендерної документації, щодо конкретних торгівельних марок цілком відповідає принципам здійснення публічних закупівель відповідно до положень частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників – ґрунтується на положенні Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 № 236/96-ВР, який визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність – ґрунтується на здійснені закупівель з мінімально можливими витратами для досягнення максимального кінцевого результату проведення процедур. Свідченням ефективності закупівель, зрештою, є забезпечення повною мірою потреб замовника і раціональне використання коштів. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – згідно з частиною 6 статті 10 Закону, доступ до інформації, що опублікована в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них – ґрунтується на забороні необґрунтованого відмінного ставлення до учасників, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – ґрунтується на ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель з дотриманням вимог законодавства. 6) запобігання корупційним діям і зловживанням – ґрунтується на обмеженні можливості участі в процедурах закупівель юридичних осіб, відомості про яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців, а також службових чи посадових учасників, уповноважених представляти інтереси цих учасників під час проведення процедури закупівлі, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Крім того, визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень. Також забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Тобто, встановивши вимоги до предмету закупівлі в частині визначення конкретних торгівельних марок, замовник дотримався принципу добросовісної конкуренції та недискримінації серед учасників, так як відповідні ТМ можуть пропонувати постачальники які зацікавлені в прозорій, ефективній співпраці з дотриманням вимог чинного законодавства. Метою встановлення вищевказаної вимоги є отримання якісного товару який оптимально задовольнить потреби Замовника, а також запобігання даремному витрачанню коштів на товар неналежної якості, який можуть запропонувати недобросовісні учасники, при цьому забезпечуючи досить широку конкуренцію серед учасників з дотриманням пропорційності в частині ціна-якість.
Статус вимоги:
Відхилено