• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Матеріали мастильні спеціальні та засоби для автомобілів

Торги не відбулися

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2016 17:50 - 01.09.2016 18:30
Вимога
Відхилено

WD-40

Номер: c1dab89be7b44696a5e3a9c23d63a150
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-29-000821-c.b3
Назва: WD-40
Вимога:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488} {Цей Закон вводиться в дію: з 1 квітня 2016 року - для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників - див. пункт 1 розділу IX цього Закону} Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 22. 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Силання на процедуру "Прозоро" не е законом тому вимогаем в пункті № 9 Додаток №1 змінити на "Рідина WD-40 або еквівалент"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922-VIII (надалі –Закон) застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Харківський РСП Украероруху відноситься до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Тому, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, Харківський РСП Украероруху проводить відкриті торги (або іншу процедуру відповідно до Закону) відповідно до Закону. Дана закупівля є допороговою закупівлею (сума даної закупівлі 75 000,00 грн., що не перевищує вартісні межі, встановлені в абзаці 3 частини 1 статті 2 Закону), яку Замовник проводить відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35. Відповідно до п.6.4 цього Наказу, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може (тобто не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквівалент прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже позиція №9 переліку товару – рідина WD -40 .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

" Рідина WD-40 або аналог"

Номер: bb1cf213906d4e94848f586af29c36d3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-29-000821-c.c1
Назва: " Рідина WD-40 або аналог"
Вимога:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначає Закон України «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон) від 10.04.2014р. № 1197-VII, із змінами. Метою цього Закону є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій. Тому в пункті №8 повинно бути " Рідина WD-40 або аналог"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана закупівля є допороговою закупівлею, яку Замовник проводить відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35. Відповідно до п.6.4 цього Наказу, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може (тобто не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквівалент прийматимуться у пропозиціях Учасників. Замовник не може встановити конкретні фізичні або хімічні параметри даного товару Рідина WD-40 для порівняння з іншим товаром, тому не має можливості встановити аналог рідини WD-40, отже позиція №9 переліку товару повинна бути тільки рідина WD -40 . Звертаємо Вашу увагу на те, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, із змінами, на який Ви посилаєтесь у запитанні-вимозі, на даний час втратив чинність.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

WD-40

Номер: 5e4d615432df407ea68812d878d3b775
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-29-000821-c.a2
Назва: WD-40
Вимога:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488} {Цей Закон вводиться в дію: з 1 квітня 2016 року - для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників - див. пункт 1 розділу IX цього Закону} Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 22. 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не полное требование.
Дата скасування: 01.09.2016 16:07