-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для КЗПО "ДМЦ "ЛІДЕР" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Киргизька, 3 (найпростіше укриття)
Завершена
95 313.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 953.14 UAH
мін. крок: 1% або 953.14 UAH
Період оскарження:
30.10.2023 18:10 - 04.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
2a9a5cb778774ad5ba0214dab4cd102c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-012525-a.a4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_КЗПО_вул._Киргизька,3.pdf 20.11.2023 15:51
- д6.2.3 Додаток до свідоцтва.pdf 28.11.2023 17:53
- Доповнення до скарги.pdf 28.11.2023 17:53
- Доповнення до скарги word.docx 28.11.2023 17:53
- Рішення від 22.11.2023 №18734.pdf 22.11.2023 17:40
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 29.11.2023 №1819.pdf 30.11.2023 09:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2023 №19827.pdf 11.12.2023 10:50
- Рішення від 08.12.2023 №19827.pdf 13.12.2023 15:34
- 03 Лист КЗПО Лідер до ПРОФІ СИСТЕМА.pdf 24.11.2023 18:10
- 02 Лист від 23.11.2023 №531.pdf 24.11.2023 18:10
- 01 Лист №536 від 24.11.2023 (Відповідь).docx 24.11.2023 18:10
- 01 Лист №536 від 24.11.2023 (Відповідь).pdf 24.11.2023 18:10
- 03 Лист на_Запит 527 від 22.11.2023_про дійсність серт. ISO 14001, ДСТУ CENTS 54-14_ТОВ ДСПП.pdf 24.11.2023 18:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2023 15:59
Дата розгляду скарги:
29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.11.2023 17:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.12.2023 15:34
Вимога
Є відповідь
про скасування незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ «ДСПП»
Номер:
9b221f3c4856450fb850ea392cbb45e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-012525-a.b3
Назва:
про скасування незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ «ДСПП»
Вимога:
Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-Особливості):
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами аукціону, електронною системою закупівель пропозицію ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 08.11.2023р. було визначено найбільш економічно вигідною, яку Замовник мав розглянути на відповідність вимогам тендерної документації.
15 листопада 2023 року Замовник було опубліковано у електронній системі рішення про визначення ТОВ «ДСПП» переможцем (Протокол №1115/1-Л від 15.11.2023р.), яке є протиправним та незаконним через наявність у пропозиції ТОВ «ДСПП» невідповідностей вимогам тендерної документації, на підставі чого підлягає скасуванню.
1. Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Відповідно до р. ІІ Додатку 4 до ТД:
Учасник обов’язково повинен відповідати одному з наступних критеріїв:
1) У учасника наявна електротехнічна лабораторія (або договір з лабораторією), яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (на підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає копію Свідоцтва або копію договору разом зі свідоцтвом);
2) Учасник має протокол, виданий лабораторією про вимірювання опору та ізоляції й випробування електрообладнання та Свідоцтво що засвідчує технічну компетентність та відповідність вимогам ДСТУ (на підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає протокол та Свідоцтво).
У складі пропозиції ТОВ «ДСПП» було надано Свідоцтво №ПЧ 06-2/870-2021 від 30.09.2021р. на засвідчення компетентності вимірювальної електролабораторії ТОВ «ДСПП» на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, однак, пропозиція ТОВ «ДСПП» НЕ містить Свідоцтва про технічну компетентність саме ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОЇ лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, що не відповідає вимогам ТД в цій частині.
2. Невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відповідно до Додатку 5 (Технічні вимоги) встановлено наступне:
На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати діючі сертифікати, видані органом сертифікації на Учасника:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки»;
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування;
- ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
У складі пропозиції ТОВ «ДСПП» було надано Сертифікат №PS06082106.01СE від 06.08.2021р. на ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування та Сертифікат №PS06082119ЕS від 06.08.2021р. на ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», видані органом з сертифікації «Профі система», у яких зазначено: «Чинність сертифіката можна перевірити в Реєстрі: тeл: +38(066)-615-06-05 е-mail: info@iso-profi-haccp.com; http://www.iso-profi-haccp.com».
За результатами перевірки чинності наданих сертифікатів в Реєстрі органу з сертифікації «Профі система» за посиланням http://www.iso-profi-haccp.com, зазначеним у сертифікатах, виявлено, що Сертифікати із номерами №PS06082106.01СE та №PS06082119ЕS не є чинними та відсутні у Реєстрі органу з сертифікації:
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «ДСПП» НЕ було надано діючі сертифікати, видані органом сертифікації на Учасника на ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування та ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чим не підтверджено якість виконання вимог предмету закупівлі.
Отже, пропозиція ТОВ «ДСПП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також учасником було зазначено у тендерній пропозиції недостовірну інформацію щодо чинності сертифікатів, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, на підставі чого пропозиція підлягала відхиленню.
3. Невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 ч.3 статті 22 Закону
Відповідно до ч. 1 р.3 ТД вимагалося надання:
1.1.12. Гарантійний лист у довільній формі стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація та документація є достовірною.
У складі пропозиції ТОВ «ДСПП» було надано Гарантійний лист №Т-219/5 від 06.11.2023р., яким гарантується «що вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною», однак Учасником не підтверджено саме, що вся надана у складі тендерної пропозиції документація є достовірною.
Крім того, з наданої ТОВ «ДСПП» Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що учасник не здійснює діяльність за КВЕД «43.39 Інші роботи із завершення будівництва», який саме передбачає надання послуг за предметом закупівлі «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для КЗПО "ДМЦ "ЛІДЕР" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Тополина, 15 (найпростіше укриття)» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Таким чином, пропозиції ТОВ «ДСПП» не відповідає вимогам ТД в цій частині та підлягала відхиленню на підставі не відповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Неправомірно визначивши переможця з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги статей 5, 31 Закону та п. 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції ТОВ «ДСПП», а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та рівне ставлення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями,
ВИМАГАЄМО:
1. Незаконний Протокол №1115/1-Л від 15.11.2023р. про визначення Переможцем ТОВ «ДСПП» скасувати;
2. Пропозицію ТОВ «ДСПП» відхилити з підстав, передбачених п. 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист КЗПО Лідер до ПРОФІ СИСТЕМА.pdf 22.11.2023 19:44
- Лист на_Запит 527 від 22.11.2023_про дійсність серт. ISO 14001, ДСТУ CENTS 54-14_ТОВ ДСПП.pdf 22.11.2023 19:44
- 1122 2-Л.pdf 22.11.2023 19:44
Дата подачі:
19.11.2023 17:26
Вирішення:
Шановний учаснику!
Стосовно першої частини вимоги повідомляємо.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (далі – ТОВ «ДСПП») в складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво №ПЧ 06-2/870-2021 від 30.09.2021р., чинне до 30.09.2024 року видане Державним підприємством «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «ДНІПРОСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» Міністерства економіки України, ЄДРПОУ 04725941). Вищезазначене свідоцтво засвідчує технічну компетентність вимірювальної електролабораторії ТОВ «ДСПП», код ЄРДПОУ 35269494, адреса: 49000, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул. Хандоги, 11, на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювань та вимірювального обладнання», щодо процесів вимірювань, які наведені в додатку до цього свідоцтва і є його невід’ємною частиною на 2 аркушах.
Статтею 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначені наступні значення термінів:
випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування;
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
В наданому ТОВ «ДСПП» свідоцтві засвідчена компетентність щодо процесів вимірювань параметрів наступних об’єктів: електроустановок, апаратів, вторинних кіл, електропроводок напругою до 1000 В та заземлювальних пристроїв. Зазначені вимірювальні можливості в повній мірі відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим в Додатку 5 ТД: «Змонтовані електричні проводки піддаються зовнішньому огляду, вимірюється опір їхньої ізоляції та перевіряється наявність заземлюючих пристроїв». Термін «електролабораторія» є скороченням від «електротехнічна лабораторія» та вжито у відповідному значенні в Свідоцтві №ПЧ 06-2/870-2021 від 30.09.2021р. Таким чином, ТОВ «ДСПП» підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію (наявність електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію) та спроможність виконати вимоги технічного завдання.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ДСПП» було надано Свідоцтво, яке засвідчує технічну компетентність та відповідність лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 видане державною установою ДП «ДНІПРОСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», яке відповідає критеріям вимог тендерної документації.
Стосовно другої частини вимоги повідомляємо.
З метою перевірки твердження автора вимоги ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» про те, що діючі сертифікати №PS06082106.01СE від 06.08.2021р. на ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування та №PS06082119ЕS від 06.08.2021р. на ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», видані органом з сертифікації «Профі система» не є чинними, Комунальним закладом позашкільної освіти «ДИТЯЧО-МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР «ЛІДЕР» Дніпровської міської ради було надіслано запит від 22.11.2023 року № 527 (додається) щодо підтвердження чинності сертифікатів, виданих органом з сертифікації «ПРОФІ СИСТЕМА».
У відповідь на вищезазначений запит, Орган з сертифікації ТОВ «ПРОФІ СИСТЕМА» своїм листом від 22.11.2023 № 222Т-2023 (додається) повідомив що сертифікат No PS06082119ES є чинним від 06.08.2021 р. до 05.08.2024 р (електронне посилання, що дає змогу перевірити чинність сертифікату: https://iso-profi-haccp.com/product/ps06082119еs/), а сертифікат No PS06082106.01CE є чинним від 06.08.2021 р. до 05.08.2024 р (електронне посилання, що дає змогу перевірити чинність сертифікату: https://iso-profi-haccp.com/product/ps06082106-01сe/).
Враховуючи вищезазначене, твердження автора вимоги ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» про те, що сертифікати №PS06082106.01СE від 06.08.2021р. та №PS06082119ЕS від 06.08.2021р. не отримало підтвердження.
Стосовно третьої частини вимоги повідомляємо.
В гарантійному листі за вих.№Т-219/5 від 06.11.2023 наданому ТОВ «ДСПП» у складі тендерної пропозиції зазначено, що вказана у тендерній пропозиції інформація є достовірною. Оскільки будь-який документ тендерної пропозиції відображає інформацію та є частиною тендерною пропозиції, то гарантія щодо достовірності інформації тендерної пропозиції відноситься в тому числі до документації тендерної пропозиції.
Стосовно четвертої частини вимоги повідомляємо.
Автор вимоги ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» не зазначив яким саме вимогам тендерної документації не відповідає пропозиція ТОВ «ДСПП». Разом з тим, тендерна документація не містила вимоги, що учасник повинен здійснювати діяльність за КВЕД «43.39 Інші роботи із завершення будівництва». Крім того, тендерною документацією взагалі не було встановлено вимог щодо будь-яких зареєстрованих КВЕД учасників.
Таким чином уповноважена особа вважає, що:
- Вимога про скасування Протоколу уповноваженої особи від 15.11.2023р. № 1115/1-Л про визначення переможцем ТОВ «ДСПП» є безпідставною, оскільки вищезазначений протокол не має відношення до закупівлі за предметом «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для КЗПО "ДМЦ "ЛІДЕР" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Киргизька, 3 (найпростіше укриття)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-30-012525-a);
- Вимога про відхилення пропозиції ТОВ «ДСПП» є необґрунтованою.
Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа
ВИРІШИВ:
1. Відхилити вимогу (UA-2023-10-30-012525-a.b3).
2. Рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, передбаченому Особливостями
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
АВК-5
Номер:
45e9a13a5cca45e0a0ac285ac9e80c71
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-012525-a.b2
Назва:
АВК-5
Вимога:
Приберіть необхідність надання кошторисної документації, розробленої у програмному комплексі АВК-5! Пдірядники можуть користуватися іншими кошторисними програмами!
Внесіть зміни до ТД, про аналогічні кошторисні комплекси.
Пов'язані документи:
Замовник
- 1101 1-Л.pdf 01.11.2023 19:50
Дата подачі:
31.10.2023 09:01
Вирішення:
Замовником будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога: На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору. Також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам та зазначати перелік накладних/актів прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій та виконання договору якісно, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою та інформацією, яку вимагаєте ви, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з іншою інформацією, яка підтверджує якісне виконання договору? То Ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Номер:
1baf495422db46d085455c5d81ab867b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-012525-a.c1
Назва:
Вимога: На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору. Також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам та зазначати перелік накладних/актів прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій та виконання договору якісно, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою та інформацією, яку вимагаєте ви, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з іншою інформацією, яка підтверджує якісне виконання договору? То Ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Вимога:
Позитивний лист відгук
Пов'язані документи:
Замовник
- 1101 1-Л.pdf 01.11.2023 19:51
Дата подачі:
31.10.2023 08:14
Вирішення:
Замовником будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено