• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Цифрова портативна радіостанція

Торги відмінено

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2023 17:31 - 04.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

дискримінаційні вимоги ТД

Номер: d29d9377490e461dbe1f4db1265aa422
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-30-012303-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Звертаємось до Замовника з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги ТД Додатка 2, п.5 стосовно обов'язку учасника подати лист від представника виробника, а саме: Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість Товару (декларацію відповідності або сертифікат відповідності), а також лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності обладнання. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які у складі Пропозиції нададуть письмове підтвердження від представника компанії виробника в Україні ( тобто третьої особи, яка на власний розсуд вирішує чи надавати такий лист чи ні, тим самим обираючи "потрібного" учасника). Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей (в редакції, яка діє на момент оголошення Процедури закупівлі) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Подібні вимоги ТД про надання документів (підтверджень/повноважень) від сторонніх осіб, законно визнані дискримінаційними, наприклад, рішенням АМКУ №13781-р/пк-пз від 30.08.2023 Враховуючи вищевикладене, відповідно до норм Закону вимагаємо усунути наведену вище невідповідність шляхом виключення даної вимоги та внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на важливий факт, який передбачений Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Статтею 5 Закону «Неправомірне використання товару іншого виробника» визначено, що «неправомірним використанням товару іншого виробника є введення у господарський обіг під своїм позначенням товару іншого виробника шляхом змін чи зняття позначень виробника без дозволу уповноваженої на те особи», статтею 6 Закону «Копіювання зовнішнього вигляду виробу» визначено: «копіюванням зовнішнього вигляду виробу є відтворення зовнішнього вигляду виробу іншого суб'єкта господарювання і введення його у господарський обіг без однозначного зазначення виробника копії, що може призвести до змішування з діяльністю іншого суб'єкта господарювання». Тобто, лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності обладнання є гарантією підтвердження факту добросовісної конкуренції, факту представництва Учасника від виробника або офіційного представника, попередження поставки фальсифікатів (неякісного товару) та підтвердження гарантійних зобов’язань на товар, який є предметом даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами Замовника не обмежено надання авторизаційного листа лише виробником, авторизаційний лист може бути наданий будь-яким офіційним представником. В кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах (зазначене можливо перевірити на офіційних сайтах виробників). Наразі отримання авторизаційного листа-підтвердження від представника в Україні є цілком можливим для Учасника з урахуванням договірних відносин, якщо останній планує постачати якісний товар від виробника, або його офіційного представника, що неодноразово підтверджено у закупівлях Замовника, де приймали участь більше двох учасників з наявними у складі тендерних пропозицій авторизаційними листами. Разом з цим, Замовник має «гіркий» досвід проведення закупівлі високовартісного обладнання, а саме радіостанцій, без вимоги підтвердження повноваження Учасника на розповсюдження на території України офіційних товарів, які були предметом закупівлі, де було здійснено поставку неоригінального товару. Як наслідок, Замовник залишився без необхідного обладнання та витратив безліч часу на оформлення претензій, повернення товару та розірвання договору. Враховуючи вищезазначене, з метою попередження фактів поставки товару неналежної якості, фальсифікатів (неякісного товару), однією з вимог Замовника до Учасників є надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують якість Товару (декларацію відповідності або сертифікат відповідності), а також лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності обладнання.
Статус вимоги: Відхилено