• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт підлоги Львівського академічного духовного театру «Воскресіння» у м. Львів на площі Генерала Григоренка, 5

Торги відмінено

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 15:40 - 27.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога

Номер: e6b0ac070d1e4cc1af80281c74fe1812
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-002395-a.b2
Назва: Повторна вимога
Вимога:
Доброго дня! Повторно надсилаємо Вам вимогу на яку нажаль ми не отримали жодної конкретної відповіді на наші запитання (особливо це стосується будівлі, що є культурною спадщиною). Це наводить нас на думку, що тендер проводився НЕПРОЗОРО. Потрудіться надати нам відповідь, або в іншому випадку ми змушені будемо подати Скаргу до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Прикріплено документ щодо визнання Театру "Воскресіння" - обєктом культурної спадщини.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання пояснень та скасування рішення

Номер: cb07876044c14bc898df6ce1b6925db7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-002395-a.a1
Назва: Вимога про надання пояснень та скасування рішення
Вимога:
Заперечення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції на етапі кваліфікації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу учасника не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.12.2017 11:47
Підтвердження вирішення: У відповідь на Вашу скаргу № UA-2017-11-02-002395-a.a1 від 11.12.2017, щодо незаконних дій тендерного, повідомляємо наступне: 02 листопада 2017 року Львівським академічним духовним театром "Воскресіння" було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю поточного ремонту підлоги Львівського академічного духовного театру «Воскресіння» у м. Львів на площі Генерала Григоренка, 5 № UA-2017-11-02-002395-a ., аукціон щодо цієї закупівлі було призначено автоматично електронною системою закупівель 4 грудня 2017р. У відповідності до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, після закінчення електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично здійснюється розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Після завершення електронного аукціону, згідно реєстру отриманих пропозицій, було встановлено, що на участь у процедурі відкритих торгів на вищевказану закупівлю було подано дві тендерні пропозиції : - Приватне підприємство "СОЛА" - 593 270,40 грн - Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівпроект" - 646 364,76 грн Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: ст. 28 визначено: після розкриття тендерних пропозицій, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронна система визначає переможцем процедури закупівлі учасника, який, за результатами трьох раундів проведеного аукціону, запропонував найнижчу ціну. Частиною 4 статті 28 визначено: після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною пропозицією, яку було подано на участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю було визначено тендерну пропозицію учасника - Приватне підприємство "СОЛА" . Відтак, члени тендерного комітету у строк, що не перевищує п’яти робочих з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, мають провести оцінку такої пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. У випадку, якщо документи тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною відповідає усім умовам, що визначені у тендерній документації, замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. На засіданні тендерного комітету Львівським академічним духовним театром "Воскресіння" , після проведення аналізу документів пропозиції, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство "СОЛА" , яку визначено електронною системою найбільш економічно вигідною, за результатами аукціону по закупівлі, не відповідає усім умовам, визначеним тендерною документацією на цю закупівлю. 8 грудня 2017 р., рішенням тендерного комітету учасника Приватне підприємство "СОЛА" було дискваліфіковано відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.. У відповідь на вашу скаргу повідомляємо наступне : 1. Відповідно до п.1.1. Розділу 3 Тендерної документації додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником була подана лише довідка про відсутність заборгованості , а довідки про відкриття рахунку надано не було. В Тендерній документації міститься конкретна вимога про подання окремої довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку. Інформація , що міститься на бланках документів учасника є недостатньою. Отже, неподання даного документу суперечить вимогам Тендерної документації. 2. Відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку 3* (у разі якщо передбачено законодавством). – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Учасником ліцензія подана була, проте в переліку робіт не передбачено дозволу на виконання робіт з об’єктами культурної спадщини. Учасник ПП «Сола » зазначає, що будівля за адресою місто Львів на площі Григоренка, 5 не є об’єктом культурної спадщини. На дане заперечення повідомляємо наступне: Будинок № 5 на площі Григоренка у м. Львові – пам’ятка архітектури місцевого значення , згідно з ріщенням Львівського облвиконкому № 330 від 24.06.1986 р. Дана інформація також підтверджується листом Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради від 29.03.16 р. №04- 549. Відповідно на роботу з даним об’єктом є необхідні відповідні дозволи. Лист додається. Враховуючи вищенаведене підстав для скасування рішення тендерним комітетом Львівського академічного духовного театру "Воскресіння" не виявлено.