-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 (CPV) 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2023 16:18 - 05.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
38a2643903054ff5b308d212546c2819
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-010634-a.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ВЧ 3309.pdf 14.11.2023 12:16
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 14.11.2023 12:16
- Скарга АМКУ ВЧ А3309.docx 14.11.2023 12:16
- Лист-роз'яснення видалення відходів.pdf 14.11.2023 12:16
- Протокол відхилення.PDF 14.11.2023 12:16
- ЗУ Про управління відходами.pdf 14.11.2023 12:16
- НАКАЗ 1602 від 06.09.22.docx 14.11.2023 12:16
- Скарга АМКУ ВЧ 3309.pdf.p7s 14.11.2023 12:16
- ТД утилізація.doc 14.11.2023 12:16
- хелп Договір.pdf 14.11.2023 12:16
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 14.11.2023 12:16
- Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf 14.11.2023 12:16
- рішення від 16.11.2023 № 18414.pdf 16.11.2023 19:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2023 № 18887.pdf 24.11.2023 13:37
- рішення від 23.11.2023 № 18887.pdf 28.11.2023 09:27
- Пояснення до АМКУ .doc 17.11.2023 12:38
- Пояснення до АМКУ.PDF 17.11.2023 12:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2023 13:02
Дата розгляду скарги:
23.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.11.2023 19:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.11.2023 09:28
Вимога
Вирішена
Заборона залучення співвиконавців
Номер:
e78b9d27bddd49029a4c7ea1b7af6613
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-010634-a.c3
Назва:
Заборона залучення співвиконавців
Вимога:
Шановний замовнику! У додатку 3 до Тендерної документації ви забороняєте залучення третіх осіб до виконання умов Договору.
Відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до положень Господарського кодексу та ст 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших робіт (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тобто, законом не обмежено право учасників залучати субпідрядні організації для виконання майбутнього договору, а тому вказана вимога документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі нас як учасника та підлягає вилученню з умов тендерної документації, як дискримінаційна.
За даною дискримінаційною вимогою було рішення АМКУ №2836-р/пк-пз від 08.03.2023 р., по закупівлі UA-2023-02-22-001854-a «Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С» ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради , в якій АКМУ, у пункті 4, зазначив, що відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (…)
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив вимоги абзацу другого частини третьої статті 16 Закону.
АМКУ зобов’язав замовника внести зміни до Документації в цій частині.
Також хочемо зауважити, що в п.3.2 Додатку 4 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ до тендерної документації ви зазначили: 3.2 Виконавець (або субпідрядник/співвиконавець) повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення) та ліцензію видану Державною службою України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Тобто в умовах документації Ви забороняєте залучення третіх осіб до виконання договору, а в Договорі прописуєте, що або у Виконавця, або у співвиконавця повинна бути ліцензія.
Ці вимоги призводять до колізії у Тендерній документації.
Вимагаємо внесення змін до Тендерної документації, задля виправлення порушень законодавства та колізій які виникли при її складанні Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога заборона залучення співвиконавців.docx 03.11.2023 14:26
Дата подачі:
03.11.2023 14:26
Вирішення:
Шановний Учасник!
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою Замовником було прийнято рішення вилучити зазначену Вами вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо внесених змін
Номер:
ffbb6322dcbd428f8e03cacb48110dec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-010634-a.c2
Назва:
Щодо внесених змін
Вимога:
В Додатку №3 Замовник вимагає надати:
Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення).
7. Учасник повинен мати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення), зазначеними у переліку
Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства:
Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами».
В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг»
31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення.
Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Видалення» та «Утилізація» не застосовується.
Після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка».
«Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки.
На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними»)
Згідно Наказу №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року:
Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1
«До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського
засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження)
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження)
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження)
6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження)
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються
Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року ДАЄ ЧІТКЕ ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО САМЕ НЕОБХІДНО РОБИТИ З ВІДПОВІДНИМ ВИДОМ ВІДХОДІВ. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Додатку 2, операція "видалення" та «утилізація» не застосовується до відходів предмету закупівлі.
Навіщо вимагати від учасників наявність документів, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі? Можемо припустили, що для завчасного недопущення інших учасників до участі у публічній закупівлі.
Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «видалення» та «утилізація», адже до предмету закупівлі дані операції не застосовується.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога утилізація, видалення 03.11.docx 03.11.2023 13:23
Дата подачі:
03.11.2023 13:23
Вирішення:
Шановний учасник !
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо зазначених операцій - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Отже зазначені операції з поводження з відходами передбачені чинним законодавством та відповідають предмету закупівлі. Виходячи з вищезазначеного, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо внесених змін
Номер:
8020888187584b32b63b890b513c4ea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-010634-a.b1
Назва:
Щодо внесених змін
Вимога:
В Додатку №1, Частина 4, п.2 Замовник вимагає надати:
В Додатку №3 Замовник вимагає надати:
Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення).
7. Учасник повинен мати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення), зазначеними у переліку
Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства:
Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами».
В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг»
31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення.
Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Видалення» та «Утилізація» не застосовується.
Після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка».
«Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки.
На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними»)
Згідно Наказу №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року:
Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1
«До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського
засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження)
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження)
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження)
6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження)
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються
Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року ДАЄ ЧІТКЕ ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО САМЕ НЕОБХІДНО РОБИТИ З ВІДПОВІДНИМ ВИДОМ ВІДХОДІВ. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Додатку 2, операція "видалення" та «утилізація» не застосовується до відходів предмету закупівлі.
Навіщо вимагати від учасників наявність документів, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі? Можемо припустили, що для завчасного недопущення інших учасників до участі у публічній закупівлі.
Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «видалення» та «утилізація», адже до предмету закупівлі дані операції не застосовується.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога утилізація, видалення 03.11.docx 03.11.2023 13:21
Дата подачі:
03.11.2023 13:21
Опис причини скасування:
Помилково створено
Дата скасування:
03.11.2023 13:22