-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
1 581 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 31 622.40 UAH
мін. крок: 2% або 31 622.40 UAH
Період оскарження:
30.10.2023 14:42 - 05.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
fcc134cfe2fb429483737464e548af6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-30-007532-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Партнершіп», Замовником було з‘ясовано, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" не надало у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про використання спецзасобів, визначених у Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
спеціальними засобами (відповідно до Постанови КМУ №97 від 11.02.2013р.) – бронежилетами, захисними касками, газовими балончиками з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, гумовими кийками, наручниками, пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначеними патронами (надається довідка у довільній формі про використання зазначених спецзасобів).
Така довідка була Учасником , але не містила в повному обсязі інформацію, що вимагав Замовник..
При цьому, Замовник Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" надав Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" 24 години для виправлення зазначеного недоліку.
На усунення таких невідповідностей Учасником було надано відповідну довідку.
Проте, Учасник закупівлі КП «Миколаївська обласна варта», вважає, що Замовник МКП «Миколаївводоканал» порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель надавши строк 24 години для виправлення Учасником невідповідностей, оскільки мав відхилити таку пропозицію, та розглянути пропозицію наступного Учасника, а саме - КП «Миколаївська обласна варта».
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що необхідність подання такої довідки, була передбачена Додатком 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробовувань або сертифікати випробовувань що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю: ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку», можливість виправлення невідповідностей , а саме не надання інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – послуги, Законом не передбачена.
За пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону.
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Абзацом 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що відсутність інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є тою невідповідністю, усунення якої можливе в порядку частини 9 статті 26 Закону.
Крім того, в Замовник була наявна ще одна підстава для відхилення документів учасника ТОВ «ПАРТНЕРШІП».
Так. в документах Учасника ТОВ "ПАРТНЕРШІП" в тексті гарантійного листа відсутня інформація, щодо зобов'язання укладення договору з територіальним Управлінням поліції охорони, який буде дійсний до кінця 2024 року . Учасник надав довідку іншого змісту (назва гарантійного листа не відповідає в повній мірі його змісту і не містить необхідну інформацію), а саме:
«Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРШІП», ТОВ «ПАРТНЕРШІП» далі (Учасник) гарантує замовнику що Учасник ( оскільки не є підрозділом поліції охорони) на час укладання з Замовником договору, обов‘язково матиме договір з територіальним Управлінням поліції охорони про надання послуг з термінового наряду реагування на повідомлення про скоєння правопорушення на об‘єкті МКП «Миколаївводоканал». Учасник має багаторічний досвід співпраці з поліцією охорони.», між тим Замовник просив:
на час укладення з Замовником договору, якщо він не є підрозділом поліції охорони, мати договір з територіальним Управлінням поліції охорони про надання послуг з термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про скоєння правопорушення на об’єкті МКП «Миколаївводоканал» (надається учасником відповідний лист – гарантія щодо зобов'язання укладення договору з територіальним Управлінням поліції охорони, який буде дійсний до кінця 2024 року).
Таким чином, в тексті такої гарантії відсутня інформація, що такий договір буде чинним до кінця 2024 року, а міститься лише інформація, що такий договір буде наявний на час укладання договору, що не відповідає ані вимогам Замовника ані проєкту Договору.
Щодо невідповідності такого документу вимогам тендерної документації, в повідомленні Замовника про усунення невідповідностей, не зазначено, і відтак строк для усунення таких невідповідностей Учаснику не надавався.
Таким чином, Замовник неправомірно прийняв пропозицію ТОВ «ПАРТНЕРШІП».
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (1).doc 17.11.2023 14:41
- скарга на Миколаїввододканал.PDF 17.11.2023 14:41
- рішення від 21.11.2023 № 18655.pdf 21.11.2023 14:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 № 19215.pdf 30.11.2023 12:21
- рішення від 29.11.2023 № 19215.pdf 01.12.2023 09:04
- Пояснення по суті скарги.docx 23.11.2023 09:41
- Пояснення по суті скарги.docx 23.11.2023 09:41
- 1. Інфа та документи щодо погодження ТЕХУМОВ_дод. 4_представник_паспорт.pdf 23.11.2023 09:42
- Пояснення по суті скарги.PDF 27.11.2023 14:53
- Пояснення по суті скарги.PDF 27.11.2023 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.11.2023 14:56
Дата розгляду скарги:
29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.11.2023 14:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.12.2023 09:05