-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охорона адміністративної будівлі за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 95)
Охорона адміністративної будівлі за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 95, 5880 годин
Торги не відбулися
294 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 470.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2018 14:56 - 30.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Додаток № 6
Номер:
78e82d36209947bfa2a5146584f98416
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-001562-a.a1
Назва:
Додаток № 6
Вимога:
Доброго дня! У Додатку № 6 п. 7 зазначено, що Учасник повинен надати довідку про наявність меморандуму з поліцією. Ця вимога зовсім не зрозуміла, тому що згідно ст. 12 ЗУ "Про охоронну діяльність" охоронники і так мають право взаімодії з поліцією без додаткових договорів та меморандумів, а згідно ЗУ "Про Національну поліцію" ст. 23 співробітники полції зобо'вязані реагувати на виклики, тому Ваша вимога є не законную та дискримінаційною і не зрозуміло на підставі якого ЗАКОНОДАВЧОГО акту Ви це вимагаєте. На підставі вищезгаданного вимагаємо видалити цю вимогу з документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2018 11:23
Вирішення:
Колегіально розглянувши вимогу щодо оскарження умов тендеру, тендерним комітетом зроблено наступні висновки.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, таким як:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до розділу 5 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони.
Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Отже, можливість взаємодії суб’єктів охоронної діяльності та правоохоронних органів не обмежується законом, а навпаки, є важливою передумовою успішного виконання покладених на них завдань та досягнення найефективнішого функціонування суб`єктів, що беруть участь у забезпеченні безпеки особистості та захисту власності в сучасних умовах.
Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявності договору (меморандуму) по взаємодії з силовими структурами. не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення надійної охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Павлоградської міської ради, враховуючи можливість вчинення протиправних проявів екстремістського характеру, провокування фізичних сутичок з політичними опонентами, блокування адміністративної будівлі радикально налаштованими громадськими формуваннями, враховуючи ситуацію, яка склалася в державі з територіальною цілісністю та національною безпекою, для стабільності та повноцінного керівництва містом, та для досягнення принципу максимальної економії та ефективності процесу здійснення закупівлі виконавчий комітет, як замовник, користуючись наданими йому правами, встановлює вимогу наявності меморандуму (договору) про співпрацю з правоохоронними органами.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет прийняв рішення відхилити вимогу щодо оскарження умов тендеру (ідентифікатор UA-2018-04-19-001562-a) згідно з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» (75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охорона адміністративної будівлі за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 95))
Статус вимоги:
Відхилено