• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лампа бактерицидна, код НК 024:2023: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна; Опромінювач бактерицидний, код НК 024:2023: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна; Камера ультрафіолетова для зберігання, код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів)

Торги не відбулися

442 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 428.30 UAH
Період оскарження: 29.10.2023 19:36 - 05.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення про визначення переможця

Номер: 6dd7a025d7e6453aacfea3fea7a767ed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-29-000397-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення про визначення переможця
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради Код ЄДРПОУ: 02000334 Адреса: Україна, 40022, Сумська область, місто Суми, вулиця Троїцька, будинок 28 Тел. (0542) 659-004 smdkl_ek@ukr.net УЧАСНИК (СКАРЖНИК): Науково-виробниче приватне підприємство «МЕДРОМСЕРВІС» Місцезнаходження: 36000, м.Полтава, вул. Комарова,5 Код ЄДРПОУ: 32256828 Тел.: (095)523-30-09 Адреса електронної пошти: medpromservis@ukr.net Закупівля, щодо якої виставляється скарга: UA-2023-10-29-000397-a код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лампа бактерицидна, код НК 024:2023: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна; Опромінювач бактерицидний, код НК 024:2023: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна; Камера ультрафіолетова для зберігання, код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів) (надалі – Процедура закупівлі) СКАРГА на рішення №180 від 23.11.2023 про визначення переможця 29 жовтня 2023 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю " код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лампа бактерицидна, код НК 024:2023: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна; Опромінювач бактерицидний, код НК 024:2023: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна; Камера ультрафіолетова для зберігання, код НК 024:2023: 40599 Шафа для зберігання приладів)" («Процедура закупівлі») за ідентифікатором UA- UA-2023-10-29-000397-a. 23 жовтня 2023 року Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" («Замовник») Протоколом №180 визначило ФОП РАЗОН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ переможцем і прийняло рішення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник Процедури закупівлі НВПП «МЕДРОМСЕРВІС» («Скаржник») вважає, що такі рішення Замовника повинні бути скасовані з огляду на наступні підстави. Відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації: «Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційного представника виробника (якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України), що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника» Учасник надав в складі тендерної документації Гарантійний лист №169 від 02.11 2023 року від ТОВ «Тотал Корпорейшн», як авторизованого дилера та офіційного і уповноваженого представника виробника “Signify Netherlands B.V.”. Але Учасник не надав жодного документу, що підтверджує, що ТОВ «Тотал Корпорейшн» є саме офіційним та уповноваженим представником виробника. Учасник в складі тендерної документації надав сертифікат, що підтверджує, що ТОВ «Тотал Корпорейшн» є авторизований дилер, але в жодному разі не офіційний та уповноважений представником виробника. Виробник “Signify Netherlands B.V.” має єдиного офіційного та уповноваженого представника в Україні - ТОВ «Сігніфай Україна», а не ТОВ «Тотал Корпорейшн». Також Учасник не надав жодного договору про співпрацю між ТОВ «Тотал Корпорейшн» та ТОВ «Сігніфай Україна», що є єдиним офіційним представником виробника “Signify Netherlands B.V.” в Україні. Хочемо повідомити Вам, що Учасник надав недостовірну та неправдиву інформацію в Гарантійному листі від ТОВ «Тотал Корпорейшн». Згідно медико-технічних вимог до лампи бактерицидної: «Довжина з контактами - В межах 908 – 910 мм.» Учасник в таблиці відповідності зазначив: « Так, с. 3 Паспорта і Керівництва.» В складі тендерної документації Учасник надав «Паспорт і Керівництво По установці і застосуванню спеціальних люмінесцентних дезінфекційних ламп TUV. В даному документі взагалі відсутня нумерація сторінок. Але на Стор. 3, як зазначив Учасник, ця інформація відсутня. Тобто Учасник в таблиці відповідності надав недостовірну інформацію. На Стор. 4 є креслення лампи та таблиця з характеристиками, але Довжина з контактами, як це вимагається в медико-технічних вимогах, не зазначена. В таблиці має бути вписано значення С макс. для лампи 30 Вт, але це значення в таблиці відсутнє, тобто Замовник не може перевірити правильність наданої Замовником інформації. Зазначені докази дозволяють достовірно встановити, що ФОП РАЗОН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ надав завідомо недостовірну інформацію. Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення Замовника про визначення ФОП РАЗОН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ переможцем, зафіксоване в Протоколі №180 від 23 жовтня 2023 року та щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір порушує п.42 Особливостей здійсенння публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, відповідно до якого у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. На підставі п.42 Особливостей здійсенння публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, просимо Постійно діючу адміністративну колегію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Визнати порушення ФОП РАЗОН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ умов тендерної документації та факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. 2. Зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" скасувати Рішення Замовника про визначення ФОП РАЗОН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ переможцем та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, зафіксоване в Протоколі №180 від 23 жовтня 2023 року. Додатки: 1. Лист-авторизація компанії «Сігніфай Нідерланди Б.В.» Директор НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» Сергій ВОЛКОВИЦЬКИЙ
Дата розгляду скарги: 08.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.11.2023 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2023 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМК України виконано
Автор: НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС", Явір Олександр Олександрович +380955233009 medpromservis@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9375053785bf4f16b39c2d462c1231b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-29-000397-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Уповноваженій особі з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради Шановний Замовник! Ознайомившись із Протоколом щодо прийняття рішенння уповноваженою особою № 174 від 16 листопада 2023 року уповноваженої особи Ярослави Усик висловлюємо незгоду з рішенням щодо відхилення пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» В Протоколі зазначено, що: «Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" ( код- 32256828) було виявлено невідповідність, а саме: в якості копії документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника бактерицидних ламп, надано копію договору поставки між ТОВ «Сігніфай Україна» та НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС", у п.1.2 якого вказано, що «Покупець не є представником або агентом Постачальника». Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми." Хочемо повідомити Вам, що ТОВ «Сігніфай Україна» не має в Україні жодного представника або агента. Для підтвердження цієї інформації Ви можете звернутися безпосередньо до представників ТОВ «Сігніфай Україна». В складі тендерної документації був наданий договір поставки №LLS/Li/MED/2020 від 01 вересня 2020 року. Хочемо зазначити, що жоден з інших учасників взагалі не надав аналогічний договір. Також повідомляємо, що компанія ТОВ «Сігніфай Україна» є єдиним офіційним представником в Україні, що офіційно поставляє бактерицидні лампи “Philips” на територію України. Також в пункті 1.3 договору чітко прописано: «Постачальник призначає Покупця в якості свого невиключного ОЕМ ВИРОБНИКА». Просимо Вас уважніше ознайомитись з договором. Також в складі тендерної документації був наданий сертифікат авторизації, який засвідчує, що НВПП «Медпромсервіс» надано статус ОЕМ партнера на 2023 рік. Все вище зазначене підтверджує, що НВПП «Медпромсервіс» має всі докази того, що офіційно співпрацює з єдиним постачальником бактерицидних лампи “Philips” в Україні, а саме з ТОВ «Сігніфай Україна». Вважаємо причини відхилення пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», опубліковані в Протоколі уповноваженої особи №174 від 16 листопада 2023року такими, що є неправомірними та мають відверто дискримінаційний характер. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо перегляду пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» та перегляду рішення щодо відхилення пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» У разі негативної відповіді, готуємо оскарження до Антимонопольного комітету України. Директор НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» Волковицький С.Б.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. 17.11.2023 року о 15:55 год в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу від НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" такого змісту: «Уповноваженій особі з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради Шановний Замовник! Ознайомившись із Протоколом щодо прийняття рішенння уповноваженою особою № 174 від 16 листопада 2023 року уповноваженої особи Ярослави Усик висловлюємо незгоду з рішенням щодо відхилення пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» В Протоколі зазначено, що: «Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" ( код- 32256828) було виявлено невідповідність, а саме: в якості копії документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника бактерицидних ламп, надано копію договору поставки між ТОВ «Сігніфай Україна» та НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС", у п.1.2 якого вказано, що «Покупець не є представником або агентом Постачальника». Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми." Хочемо повідомити Вам, що ТОВ «Сігніфай Україна» не має в Україні жодного представника або агента. Для підтвердження цієї інформації Ви можете звернутися безпосередньо до представників ТОВ «Сігніфай Україна». В складі тендерної документації був наданий договір поставки №LLS/Li/MED/2020 від 01 вересня 2020 року. Хочемо зазначити, що жоден з інших учасників взагалі не надав аналогічний договір. Також повідомляємо, що компанія ТОВ «Сігніфай Україна» є єдиним офіційним представником в Україні, що офіційно поставляє бактерицидні лампи “Philips” на територію України. Також в пункті 1.3 договору чітко прописано: «Постачальник призначає Покупця в якості свого невиключного ОЕМ ВИРОБНИКА». Просимо Вас уважніше ознайомитись з договором. Також в складі тендерної документації був наданий сертифікат авторизації, який засвідчує, що НВПП «Медпромсервіс» надано статус ОЕМ партнера на 2023 рік. Все вище зазначене підтверджує, що НВПП «Медпромсервіс» має всі докази того, що офіційно співпрацює з єдиним постачальником бактерицидних лампи “Philips” в Україні, а саме з ТОВ «Сігніфай Україна». Вважаємо причини відхилення пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», опубліковані в Протоколі уповноваженої особи №174 від 16 листопада 2023року такими, що є неправомірними та мають відверто дискримінаційний характер. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо перегляду пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» та перегляду рішення щодо відхилення пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» У разі негативної відповіді, готуємо оскарження до Антимонопольного комітету України. Директор НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» Волковицький С.Б.». Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).». Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу такого змісту: « Відповідно до рішення та протоколу уповноваженої особи від 16.11.2023 року № 174 було надано інформацію щодо відхилення, а саме : В якості копії документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника бактерицидних ламп, надано копію договору поставки між ТОВ «Сігніфай Україна» та НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», у п.1.2 якого вказано, що «Покупець не є представником або агентом Постачальника. Відповідно до поданих тендерних документів Учасника була зроблена оцінка на відповідність та прийнято рішення уповноваженою особою. ».
Статус вимоги: Відхилено