-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Паркова, 1 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
66 015 793.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 330 078.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 330 078.97 UAH
Період оскарження:
27.10.2023 17:30 - 14.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
Номер:
efc77eeb74a141089145a61a82ea5d27
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-012651-a.a3
Назва:
Вимога щодо скасування неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
Вимога:
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (надалі – Замовник) 27.10.2023 року оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Паркова, 1 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-27-012651-a на очікувану вартість 66`015`793, 31 грн.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 00:00 год. 17.12.23 року.
Дата початку аукціону за лотом 01.01.2024 13:44 год.
Аукціон завершено 01.01.2024 14:13 год.
Протоколом розкриття встановлено учасників процедури закупівлі:
1. ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" вартість пропозиції 60`932`577.23 грн з ПДВ.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" вартість пропозиції 61`402`609.67 грн з ПДВ.
3. ТОВ "Грін Трейдінг" 65`461`381.77 грн з ПДВ.
Найбільш економічно вигіднішою тендерною пропозицією є пропозиція ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", вартість якої на 7,7 % нижча за очікувану вартість закупівлі та на 0,36% вигідніша за вартість тендерної пропозиції наступного учасника – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП».
04.01.2024 року о 19:58 год. Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» з кінцевою датою та часом усунення невідповідностей – 05.01.2024 р. о 19:58 год. наступного змісту:
«ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на закупівлю за предметом Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. вул. Паркова, 1 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) 04 січня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до вимог Особливостей), наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації: проєктом договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. На виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» було надано файл «12.1. Додаток _ 4 Проєкт договору Паркова_ 1.pdf», який містить Проєкт договору. Разом з тим, наданий файл «12.1. Додаток _ 4 Проєкт договору Паркова_ 1.pdf», який містить Проєкт договору не відповідає вимогам пункту 3.1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: 1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2. 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн. При цьому Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). На вимогу ч. 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 14.11.2023 № 14-11-23-4.1, в якій зазначена інформація в п.8 про договір № 568/2020 від 06.05.2020, а саме, що об’єкт класу наслідків – СС2. На підтвердження даної інформації Учасником наданий Експертний звіт від 07.05.2020 № 397-498-20/КШ, в якому клас наслідків (відповідальності) – СС1. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом завантаження відкоригованої довідки про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2 тендерної документації, документального підтвердження з усіма додатками протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат або іншого документу відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн. Також, на вимогу ч. 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 14.11.2023 № 14-11-23-4.1, в якій зазначена інформація в п.18 про договір 65-Г-БМ-70/30 від 23.06.2023 не містить інформацію про клас наслідків. Враховуючи зазначене, просимо привести у відповідність до вимог тендерної документації надану інформацію в довідці від 14.11.2023 № 14-11-23-4.1 та зазначити дані про клас наслідків по вказаному договору 65-Г-БМ-70/30 від 23.06.2023. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - проєкт договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника; - відкоригувати довідку від 14.11.2023 № 14-11-23-4.1 та зазначити дані про клас наслідків по вказаному договору 65-Г-БМ-70/30 від 23.06.2023; - надати відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації довідку про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2 тендерної документації, документальне підтвердження з усіма додатками протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат або іншого документу відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн».
ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» усунуто всі невідповідності, що викладені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей у встановлений термін, проте, 08.01.2024 р. Протокольним рішенням (протоколом) № 82-5-2023 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ від 08.01.2024 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» із наступною аргументацією:
«1. 05.01.2024 року Учасник - ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на вимогу Замовника, зазначену в п. 2 Повідомлення не виправив виявлені Замовником порушення через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: щодо інформації про клас наслідків аналогічних договорів, у зв’язку з чим не підтвердив суму виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації.Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей. Зважаючи на вищевикладене, сума виконання аналогічних договорів (без урахування договору №566/2020, договору №567/2020 та договору №122-Г-БМ-70/30) складає 46 153 359,83 грн, що не відповідає умовам тендерної документації та свідчить про те, що учасником – ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» повинна бути відхилена на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей».
ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не погоджується з аргументацією Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, викладеною у Протокольному рішенні (протоколі) № 82-5-2023 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ від 08.01.2024 року з наступних підстав.
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей.
На розсуд Замовника, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» виявлено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей.
Відповідно до п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник, посилаючись на абзац другий пункт 42 Особливостей, НЕ НАДАВ ЖОДНИХ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та ВІДПОВІДЕЙ від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в яких підтверджено достовірність інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Отже, Замовником порушено пункт 42 Особливостей власними судженнями про невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД», що не підтверджені будь-якими належними документами, наданими органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції відповідно до чинного законодавства України.
2. Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД», у пункті другому якого є наступне формулювання:
«Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: 1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2. 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн. При цьому Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). На вимогу ч. 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 14.11.2023 № 14-11-23-4.1, в якій зазначена інформація в п.8 про договір № 568/2020 від 06.05.2020, а саме, що об’єкт класу наслідків – СС2. На підтвердження даної інформації Учасником наданий Експертний звіт від 07.05.2020 № 397-498-20/КШ, в якому клас наслідків (відповідальності) – СС1. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом завантаження відкоригованої довідки про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2 тендерної документації, документального підтвердження з усіма додатками протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат або іншого документу відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн».
Замовник виявив невідповідність у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» щодо надання невірної інформації про аналогічний договір № 568/2020 від 06.05.2020 р., а саме, що об’єкт класу наслідків – СС2, яка спростовується наданим у складі тендерної пропозиції учасника Експертним звітом від 07.05.2020 № 397-498-20/КШ, в якому клас наслідків (відповідальності) – СС1, та НАДАВ МОЖЛИВІСТЬ учаснику процедури закупівлі усунути таку невідповідність шляхом завантаження відкоригованої довідки про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2 тендерної документації, документального підтвердження з усіма додатками протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат або іншого документу відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн.
Таким чином, Замовником під час публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не було ідентифіковано надання невірної інформації учасником щодо класу наслідків об’єкту за аналогічним договором суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Отже, Замовник був ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ опублікувати всі зауваження до тендерної документації учасника процедури ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей щодо невідповідності інформації про клас наслідків об’єктів по аналогічним договорам та надати можливість усунути такі невідповідності учасником процедури закупівлі.
Отже, Замовником порушено пункт 43 Особливостей щодо ОБОВ’ЯЗКУ Замовника надати можливість учаснику процедури закупівлі усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Грубо порушуючи норми Закону та Особливостей Замовник унеможливлює реалізацію законних прав та господарських інтересів ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД».
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокольне рішення (протокол) № 82-5-2023 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ від 08.01.2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД».
2. Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Паркова 1.pdf 12.01.2024 15:52
Дата подачі:
12.01.2024 15:52
Вирішення:
Відповідь на Вимогу ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД"
від 12.01.2024 № UA-2023-10-27-012651-a.a3
Щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" на закупівлю: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Паркова, 1 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі — Закупівля)
Замовником - Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, відбувся розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", яка здійснювалася відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику - ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД".
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник - ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" на вимогу Замовника, зазначену в п. 2 Повідомлення не виправив виявлені Замовником порушення через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: щодо інформації про клас наслідків аналогічних договорів, у зв’язку з чим не підтвердив суму виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації.
Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей.
1. По першому питанню щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», повідомляємо:
Згідно ч. 3 Додатку 1 ТД Замовником установлена вимога про надання: «На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається:
1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2.
Таблиця 2
№
п/п 1. Відомості про Замовника (місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ)
2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi)
3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору
1. Дата укладання договору
2. предмет договору
4. найменування та місцезнаходження об’єкта
5. Дата завершення договору.
6. Дата фактичного завершення робіт на об'єкті
1. Ціна договору, грн
2.Сума виконання договору, грн
3.Відсоток виконання договору
1 2 3 4
2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше.
Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 52 812 634,65 грн. При цьому Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання.
Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами.
3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2)».
Тендерною пропозицією Учасника не підтверджено дану вимогу, про що було надіслано повідомлення про усунення даної невідповідності, однак Учасником не надано відповідних документів після виправлень для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. По другому питанню щодо зазначення Учасником ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Відповідно до п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися з підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Уразі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції завантажені Учасником ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» у відкритий доступ на Офіційний майданчик «Prozorro» (Прозоро) – Державні публічні закупівлі. Замовник, проаналізувавши дану документацію визначив недостовірність даних.
- щодо Договору №566/2020 від 06.05.2020 року, який зазначено в оновленій Довідці про виконання аналогічного договору за позицією 6 встановлено, що даний договір не може вважатися аналогічним, в розумінні тендерної документації, оскільки клас наслідків об’єкта за цим договором відноситься до класу наслідків – СС1, що підтверджується Експертним звітом №394-495-20/КШ від 07.05.2020 року, який було оприлюднено Замовником будівництва в електронній системі закупівель за номером оголошення № UA-2020-03-17-002080-a у файлі «ДУ 1 253».
- щодо Договору №567/2020 від 06.05.2020 року, який зазначено в оновленій Довідці про виконання аналогічного договору за позицією 7 встановлено, що даний договір не може вважатися аналогічним, в розумінні тендерної документації, оскільки клас наслідків об’єкта за цим договором відноситься до класу наслідків – СС1, що підтверджується Експертним звітом №396-497-20/КШ від 07.05.2020 року, який було оприлюднено Замовником будівництва в електронній системі закупівель за номером оголошення № UA-2020-03-12-002766-a у файлі «ДУ 1 789».
-щодо договору №122-Г-БМ-70/30 від 28.10.2020 року, який зазначено в оновленій довідці про виконання аналогічного договору за позицією 9 встановлено, що даний договір не може вважатися аналогічним в розумінні тендерної документації, оскільки клас наслідків об’єкта за цим договором відноситься до класу наслідків – СС1, що підтверджується Робочим проектом за об’єктом, що є предметом договору №122-Г-БМ-70/30 від 28.10.2020 року, який оприлюднено Замовником будівництва в електронній системі закупівель UA-2020-09-04-011804-b (на сторінці 33 файлу «Робочий проект - Маяк-6.pdf»).
Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей.
Зважаючи на вищевикладене, сума виконання аналогічних договорів (без урахування договору №566/2020, договору №567/2020 та договору №122-Г-БМ-70/30) складає 46 153 359,83 грн, що не відповідає умовам тендерної документації та свідчить про те, що учасником – ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей.
Вважаємо, що дана вимога є безпідставною та неправомірною, так як Замовником дотримано всіх умов та вимог, згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
4139b40c38f34021925edcb7fc9bf58a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-012651-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 13.12.2023 15:57
- Звернення на майданчик 13.12.2023 15:57
- Копія тендерної документації від 12.12.2023.docx 13.12.2023 15:57
- Копія ЗУ Про публічні закупівлі.docx 13.12.2023 15:57
- Копія Особливостей 1178.docx 13.12.2023 15:57
- Копія Висновку про результати монітрингу процедури закупівлі UA-2023-07-17-018060-a.pdf 13.12.2023 15:57
- Лист-відповідь від ДЗО 13.12.2023 16:53
- Доповнення до скарги.pdf 20.12.2023 18:17
- Рішення від 15.12.2023 № 20250.pdf 15.12.2023 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2023 № 20729.pdf 25.12.2023 11:37
- Рішення від 22.12.2023 № 20729.pdf 27.12.2023 14:05
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу_2.docx 19.12.2023 16:53
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу_2.pdf 19.12.2023 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2023 16:28
Дата розгляду скарги:
22.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.12.2023 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2023 14:05
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
72b874c1d4a24c8988faa17febfda4b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-012651-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації, що суперечать чинному законодавству
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 10.11.2023 13:32
- ТД Паркова_ 1.pdf 10.11.2023 13:32
- Особливості 1178.pdf 10.11.2023 13:32
- Лист від ДЗО.pdf 10.11.2023 17:46
- Звернення на маи_данчик (1).pdf 10.11.2023 17:46
- Скарга до АМКУ 10.11.2023 17:49
- рішення від 14.11.2023 № 18217.pdf 14.11.2023 18:34
- інформація про перенесення розгляду скарги від 23.11.2023 № 1764.pdf 23.11.2023 18:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 №19224.pdf 30.11.2023 12:39
- рішення від 29.11.2023 №19224.pdf 04.12.2023 11:58
- Перелік змін.docx 16.11.2023 17:33
- Аргументова заперечення на скаргу.pdf 16.11.2023 17:33
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу.docx 16.11.2023 17:33
- Нова редакція ТД Паркова,1.docx 16.11.2023 17:33
- Лист-роз_яснення.pdf 16.11.2023 17:33
- Протокол № 82-4-2023 від 12.12.23 вик ріш.pdf 12.12.2023 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 15:38
Дата розгляду скарги:
23.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2023 18:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2023 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ № 19224-р/пк-пз від 29.11.2023.