• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний

Закупівля здійснюється згідно вимог п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами).

Торги не відбулися

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2023 16:10 - 02.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Технічні параметри

Номер: 827d95fe63b54c08b644929a99b2b247
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-011789-a.b1
Назва: Технічні параметри
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-10-27-011789-a на закупівлю Папір офісний ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , де Замовником виступає Головне управління ДПС у Рівненській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки з дискримінаційними технічними характеристиками. Зважаючи на це, інші марки паперу з кращими показниками, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник: товщина - не менше 107 мкм. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками – неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4, а саме: змінити товщину - не менше 105 мкм. для надання більш якіснішого паперу з кращими технічними показниками для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! З огляду на викладене та з метою закупівлі паперу з кращими технічними характеристиками, внесено зміни до Додатку 2 до Тендерної документації від 31.10.2023 року.
Статус вимоги: Задоволено