-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний
Закупівля здійснюється згідно вимог п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами).
Торги не відбулися
290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2023 16:10 - 02.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Технічні параметри
Номер:
827d95fe63b54c08b644929a99b2b247
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-011789-a.b1
Назва:
Технічні параметри
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-10-27-011789-a на закупівлю Папір офісний ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , де Замовником виступає Головне управління ДПС у Рівненській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки з дискримінаційними технічними характеристиками. Зважаючи на це, інші марки паперу з кращими показниками, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник: товщина - не менше 107 мкм. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4, а саме: змінити товщину - не менше 105 мкм. для надання більш якіснішого паперу з кращими технічними показниками для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2023 00:39
Вирішення:
Доброго дня! З огляду на викладене та з метою закупівлі паперу з кращими технічними характеристиками, внесено зміни до Додатку 2 до Тендерної документації від 31.10.2023 року.
Статус вимоги:
Задоволено