• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПГВ 23Т-253_ДК 021:2015 - 44810000-1 – Фарби (Фарба в асортименті)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Торги відмінено

3 748 714.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 93 700.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2023 13:54 - 18.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 1705471d290d4e6784a3dd63760849b0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-007215-a.a2
Назва: Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Вимога:
Добрий день! Шановний замовнику, хочемо звернути Вашу увагу, що в Україні з 01 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Враховуючи це - просимо Вас прибрати з тендерної документації вимогу, щодо надання висновків ДСЕЕ на запропонований товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний Учасник! Найближчим часом будуть внесені зміни до закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Поділ на закупівлі на лоти

Номер: 0c3fe8032a39479a8e92c2cedf13613c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-007215-a.a1
Назва: Поділ на закупівлі на лоти
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, Вами оголошена закупівля на матеріали, які, хоч і відносяться до ЛФМ, але мають різне призначення, застосування, основу. Наприклад, в одній закупівлі, Ви плануєте закупити матеріали для металу, а саме: алкід-уретанові, акрил поліуретанові фарби, епоксидний грунт з відповідними затверджувачами та розчинниками, та водноемульсійну фарбу з різними барвниками для оздоблення мінеральних поверхонь, стін фасаду. Перша група матеріалів складає хорошу систему для антикорозійного захисту металевих поверхонь, яку можуть запропонувати кілька виробників в Україні, друга група ЛФМ належить більше до будівельної сфери. Більше того, Ви також плануєте закупити біо-захист для деревини, який також належить до зовсім іншого виду ЛФМ. В Україні немає виробників, які можуть запропонувати одночасно товари, які належать до всіх видів, таким чином у Вашій закупівлі можуть взяти участь лише ті учасники, які займаються торгівлею лакофарбовими матеріалами, і зможуть об’єднати всі товари, взявши пропозицію у різних виробників, що значно збільшить їх вартість. Об'єднання різної продукції в один лот призводить до порушення принципів здійснення закупівель та обмеження конкуренції, а розподіл закупівлі на лоти за призначенням або за видом поверхні, для якої потрібні матеріали, дасть Вам можливість залучити більше учасників, в тому числі безпосередніх виробників, які можуть запропонувати значно нижчі ціни, ніж компанії, що займаються торгівлею ЛФМ із своїми націнками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний Учасник! Замовник ніяким чином не порушує Закон «Про публічні закупівлі» та забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та сприяє розвитку добросовісної конкуренції. В результаті проведення моніторингу ринку продукції по предмету закупівлі «Фарба в асортименті» було отримано достатню кількість комерційних пропозицій, які містили повний перелік найменувань продукції згідно направленого контрагентам запиту. Потреба закупівлі розрахована з урахуванням комплексного ремонту об’єктів Замовника де має використовуватись весь спектр ЛФМ. Розбиття закупівлі на лоти несе ризик невиконання робіт в повному обсязі, в разі якщо закупівля одного з лотів не відбудеться. Визначення предмета закупівлі та окремих частин (лотів) здійснювалось Замовником згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено