• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

ПВРЗ_23Т_161_ВО: Дріт зварювальний

Завершена

158 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 791.25 UAH
Період оскарження: 27.10.2023 12:05 - 01.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Заміна умови оплати після дати поставки Товару замість після дати реєстрації податкової накладної

Номер: 4a825864e83648979f2f14ed1030f58c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-005456-a.a3
Назва: Заміна умови оплати після дати поставки Товару замість після дати реєстрації податкової накладної
Вимога:
Шановний Замовник! Зараз, у тендерній документації у проекті договору вказані наступні вимоги оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Повідомляємо, що Державна Податкова Служба може призупиняти реєстрацію податкових накладних на свій розсуд, та як показує практика, у більшості випадків призупинення реєстрацій податкових накладних були помилковими та необґрунтованими. Зараз платник податку ПДВ має реальну можливість лише оформити податкову накладну в електронній формі та направити її на реєстрацію до єдиного реєстру податкових накладних відповідно до вимог чинного законодавства. Бути впевненим у тому що Державна податкова служба не призупинить реєстрацію податкової накладної наразі не можливо. Тому, просимо розглянути наші пропонуємі умови порядку здійснення оплати: «Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на ____ робочий день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури на цю партію». З повагою, Учасник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Ваше питання буде розглянуто та узгоджено в установленому порядку АТ "Укрзалізниця" та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відсутність повноцінних технічних вимог до Товару

Номер: 30fb2b57f45f4568acb112b5e1ded119
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-005456-a.a2
Назва: Відсутність повноцінних технічних вимог до Товару
Вимога:
Шановний Замовник! У опублікований тендерній документації, фактично відсутні технічні вимоги до товару. Сподіваймось, що Вам потрібен якісний зварювальний дріт. Якісний Дріт зварювальний це дуже складний високотехнологічний продукт, до якого усі споживачі пред’являють високі вимоги до якості. Однієї назви Св-08Г2С-О без додання технічних вимог недостатньо для отримання якісного зварювального дроту. Як що до зварювального дроту не пред’являти ніяких технічних вимог, то можливо отримати дуже неякісний дріт, який буде називатись Св-08Г2С-О, але використовувати його як зварювальний може бути не можливо. Технічні проблеми при використанні неякісного зварювального дроту без технічних вимог можуть бути наступними – погане формування зварювального шву, непровари металу, пори та пустоти у шві; крихкий не міцний зварювальний шов, підвищене розбризкування та розхід металу; застрягання дроту у боудені зварювального апарату, залипання та застрягання дроту у наконечнику зварювального апарату; нестабільна подача ривками дроту у місце зварювання; нерівний а з прокрутками вихід дроту з наконечника у зону зварювання що приведе до формування нерівного зварювального шву; зварювальний шов не буде відповідати вимогам при прийманні контролерами по якості. Просимо зробити зміни та додати до тендерної документації технічні вимоги для отримання якісного зварювального дроту. З повагою, Учасник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Ваше питання буде розглянуто та узгоджено з відповідними підрозділами. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Термін оплати 45 робочих днів занадто великий та нереальний

Номер: 539a4b6baed14334801d1bd1ffee8f7f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-005456-a.a1
Назва: Термін оплати 45 робочих днів занадто великий та нереальний
Вимога:
Доброго здоров’я! Шановний Замовник! Запропонований Вами термін оплати 45 робочих днів з дати реєстрації податкової накладної з такою низькою ціною не є актуальною та сучасною пропозицією умов оплати з боку Покупця. Термін оплати 45 робочих днів це фактично 63 календарних днів – 2 місяці. Якісний дріт зварювальний зараз має хороший попит, Покупці зараз готові робити попередню оплату та самі чекати на виготовлення. У окремих випадках може існувати відтермінування платежу, але не більше 10 робочих днів. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Строк поставки ТОВАРУ Ви бажаєте бачити протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, а оплату за ТОВАР бажаєте здійснити фактично через 63 календарних днів, що не є рівнозначним, та це несправедливо по відношенню до Постачальника. Тому, просимо зробити зміни та замінити термін оплати з 45 робочих днів на 10 робочих днів. З повагою, Потенційний Учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Ваше питання буде розглянуто та узгоджено в установленому порядку АТ "Укрзалізниця" та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Відхилено