• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрібне канцелярське приладдя різне та папір офісний формату А-4

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Торги відмінено

8 232 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 160.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2023 10:27 - 01.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ "Офіс Комфорт"

Номер: b016bef328824e39aca49f1b433dfc5a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-002472-a.c2
Назва: оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ "Офіс Комфорт"
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно вивчивши документацію учасника ТОВ "Офіс Комфорт", якого було визнано переможцем, звертаємо увагу на наступне. Серед документів пропозиції учасника відсутній Висновок СЕС на папір офісний, таким чином пропозиція ТОВ "Офіс Комфорт" не відповідає умовам технічної специфікації Замовника та підлягає відхиленню на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей. Не прийняття відповідного законного рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Офіс Комфорт" може свідчити про наявність корупційно складової у відносинах між Замовником та учасником ТОВ "Офіс Комфорт" з метою розтрати бюджетних коштів, про що буде повідомлено відповідні органу та структури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вельми вдячна за вашу уважність! Процедуру закупівлі буде скасовано на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b590a41bf674483297e17f830d2ad69a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-27-002472-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Тендерною документацію встановлена вимога щодо надання на поз. 41 «Папір офісний формату А-4» про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (служби), виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований Учасником товар, дійсного на кінцеву дату поставки товару, який повинен підтверджувати сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб». Вважаємо вимогу надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує сферу застосування запропонованого товару – «для офісних потреб» не законною та необґрунтованою, оскільки, по-перше, сфера застосування визначається виробников товару та визначається ним у сертифікаті (поспорті) якості на товар, а по-друге, в Україні з 1 жовтня 2023 року скасовано необхідність отримувати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції у звязку із набранням чинності нового Закону «про систему громадського здоров'я» №2573-IX від 06.09.2022р. Також, відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Таким чином, враховуючи викладене вище, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу про - надання на поз. 41 «Папір офісний формату А-4» про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (служби), виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований Учасником товар, дійсного на кінцеву дату поставки товару, який повинен підтверджувати сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити Вимогу (скаргу), 31.10.2023, 16:23. ID: UA-2023-10-27-002472-A.C1, яка надійшла від ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" в рамках оголошення про проведення процедури закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Дрібне канцелярське приладдя різне та папір офісний формату А-4), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2023-10-27-002472-a.
Статус вимоги: Відхилено