-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання, транспортування та утилізація медичних відходів категорії В та С
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Торги не відбулися
246 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 468.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 468.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2023 10:27 - 02.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
9adadaf1af3e4d05b11eba44b3e5d14c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-002465-a.b4
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Скарга на рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 313 переможець.pdf 01.12.2023 14:29
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 01.12.2023 14:29
- довідка про субпідрядників (11).pdf 01.12.2023 14:29
- Довідка про наявність МТБ.pdf 01.12.2023 14:29
- 3. Наказ Полекозахист Ліцензія.pdf 01.12.2023 14:29
- 36. Укрекопром Договір перевезення №1 від 20.12.2022.pdf 01.12.2023 14:29
- СКАРГА на визначення переможця МКЛ №16 Дніпровської МР.pdf.p7s 01.12.2023 14:29
- Наказ № 436.pdf 01.12.2023 14:29
- Договір послуг Укрекопром 2023.pdf 01.12.2023 14:29
- СКАРГА на визначення переможця МКЛ №16 Дніпровської МР.pdf 01.12.2023 14:29
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 01.12.2023 14:29
- СКАРГА на визначення переможця МКЛ №16 Дніпровської МР.docx 01.12.2023 14:29
- рішення від 05.12.2023 № 19532.pdf 05.12.2023 15:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2023 № 20124.pdf 14.12.2023 11:31
- рішення від 13.12.2023 № 20124.pdf 18.12.2023 11:21
- Антимонопольний комітет України.docx 07.12.2023 14:31
- Пояснення.pdf 07.12.2023 14:31
- Протокол 323 відповідь АМКУ.docx 07.12.2023 14:31
- протокол 277 відповідь на вимогу.pdf 07.12.2023 15:06
- Супроводжуючий лист до Наказу про видачу ліцензії (1).pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 323.pdf 07.12.2023 15:06
- Титул Нова редакція.pdf 07.12.2023 15:06
- Титул.pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 276.pdf 07.12.2023 15:06
- ТД з додаткамиНОВА РЕДАКЦІЯ.docx 07.12.2023 15:06
- Лист-роз'яснення операція видалення відходів (2).pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 309 (24 години).pdf 07.12.2023 15:06
- ТД з додатками НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 07.12.2023 15:06
- ТД з додатками.docx 07.12.2023 15:06
- Протокол 306 скасування рішення.pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 312 відхил..pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 287 відповідь на вимогу.pdf 07.12.2023 15:06
- Договір Укрекопроект 2023 без ціни (1).pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 278 ( затвердження змін +ТД з Д НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 291 відхил..pdf 07.12.2023 15:06
- Наказ про видачу ліцензії на відходи (2).pdf 07.12.2023 15:06
- Ліцензія Укрекопроект (2).pdf 07.12.2023 15:06
- Протокол 309 (24 години).docx 07.12.2023 15:15
- Протокол 287 відповідь на вимогу.docx 07.12.2023 15:15
- Протокол 312 відхил..pdf 07.12.2023 15:15
- Протокол 276 ВТ+план.docx 07.12.2023 15:15
- Протокол 277 відповідь на вимогу.docx 07.12.2023 15:15
- Протокол 291 відхил..docx 07.12.2023 15:15
- Протокол 306 скасування рішення.pdf 07.12.2023 15:15
- Протокол 278 ВТ нова редакція.docx 07.12.2023 15:15
- Протокол 331.pdf 19.12.2023 10:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2023 15:29
Дата розгляду скарги:
13.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2023 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.12.2023 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2023 № 20124-р\пк-пз яким зобов’язано скасувати Рішення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Рішення.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
fa5924633f99418d8dbf1e1a0c4563b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-002465-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- НАКАЗ 1602 від 06.09.22.docx 09.11.2023 12:16
- Протокол 291 відхил..pdf 09.11.2023 12:16
- Ліцензія Укрекопроект.pdf 09.11.2023 12:16
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 09.11.2023 12:16
- 0. Лист-роз'яснення операція видалення відходів.pdf 09.11.2023 12:16
- Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf 09.11.2023 12:16
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 09.11.2023 12:16
- СКАРГА МКЛ №16 Дніпровської МР.pdf.p7s 09.11.2023 12:16
- 11. хелп Договір.pdf 09.11.2023 12:16
- СКАРГА МКЛ №16 Дніпровської МР.pdf 09.11.2023 12:16
- СКАРГА МКЛ №16 Дніпровської МР.docx 09.11.2023 12:16
- рішення від 13.11.2023 № 18128.pdf 13.11.2023 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2023 № 18711.pdf 22.11.2023 13:23
- рішення від 21.11.2023 № 18711.pdf 24.11.2023 07:45
- Протокол 278 ( затвердження змін +ТД з Д НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf 15.11.2023 11:17
- Протокол 296 відповідь АМКУ.pdf 15.11.2023 11:17
- Протокол 287 відповідь на вимогу.pdf 15.11.2023 11:17
- протокол 277 відповідь на вимогу.pdf 15.11.2023 11:17
- Відповідь в АМКУ на скаргу.pdf 15.11.2023 11:17
- ТД з додатками НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 15.11.2023 11:17
- Протокол 287 відповідь на вимогу.docx 15.11.2023 11:22
- Протокол 296 відповідь АМКУ.docx 15.11.2023 11:22
- Протокол 291 відхил..docx 15.11.2023 11:22
- Протокол 277 відповідь на вимогу.docx 15.11.2023 11:22
- Протокол 278 зміни ТД.docx 15.11.2023 11:22
- ТД з додаткамиНОВА РЕДАКЦІЯ.docx 15.11.2023 11:31
- Протокол 291 відхил..pdf 15.11.2023 11:31
- Поясненя в АМКУ.docx 15.11.2023 11:31
- Протокол 306 скасування рішення.pdf 24.11.2023 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2023 12:46
Дата розгляду скарги:
21.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.11.2023 07:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2023 № 18711-р\пк-пз , яким зобов’язало КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Рішення.
Уповноважена особа ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 08.11.2023 № 291 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "А-Енерго" щодо закупівлі послуги зі збирання, транспортування та утилізація медичних відходів категорії В та С, за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-10-27-002465-a.
Вимога
Відхилено
Ліцензія
Номер:
d3eb7a7978774228bccb707195ae68b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-002465-a.c2
Назва:
Ліцензія
Вимога:
В Додатку №2 Замовник вимагає надати:
«Учасник у складі пропозиції повинен надати належним чином завірену скановану копію, чинну на дату проведення закупівлі ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, видалення), виданої Уповноваженим органом (або наказу про видачу ліцензії); Сканований документ надається у складі тендерної пропозиції Учасника.»
Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства:
Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами».
Після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка».
«Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки.
На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними»)
Згідно Наказу №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року:
Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1
«До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського
засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження)
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження)
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження)
6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження)
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються
Ми розуміємо що "згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Враховуючи зазначене, вимога щодо " Учасник повинен надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом. (Надати копію ліцензії)" - повністю відповідає внутрішньому законодавству України.»
АЛЕ! Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року дає чітке визначення, що саме необхідно робити з відповідним видом відходів. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 2, операція "видалення" не застосовується до відходів предмету закупівлі.
Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операцію як «видалення», адже до предмету закупівлі дані операції не застосовується.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога видалення 31.10.docx 31.10.2023 13:32
- Протокол 287 відповідь на вимогу.pdf 02.11.2023 14:53
Дата подачі:
31.10.2023 13:32
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та повністю відповідають предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими Наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325
Номер:
1c549ef565db4dcdab46d26a75463863
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-002465-a.a1
Назва:
Щодо посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими Наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325
Вимога:
Шановний Замовник.
Відповідно до статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі з урахуванням особливостей Замовник може вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тобто Замовник може вимагати від учасників документальне підтвердження щодо необхідних знань та досвіду кваліфікованого персоналу учасника по відношенню до предмету закупівлі.
У зв’язку з предметом закупівлі та діючим Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) у нас виникає питання та прохання до Замовника: Можливо б було доцільно вимагати від учасників хоча б копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325?
Тим паче, таким чином Замовник би отримав документальне підтвердження щодо відповідності всіх учасників закупівлі Наказу.
Окрім того тендерна документація закупівлі повинна бути складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством.
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначено Замовником самостійно згідно із законодавством.
Оскільки предметом закупівлі є поводження з медичними відходами, одним із встановлених Замовником критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пп.2 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме знання «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 №325, що може бути підтверджено відповідними посвідченнями.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону просимо внести до тендерної документації вимогу - надати копії (скани) посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими Наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 277 відповідь на вимогу.pdf 31.10.2023 11:17
Дата подачі:
27.10.2023 15:01
Вирішення:
«Шановний учасник!
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, Замовник вимагає:
1.1. Наявність в учасника матеріально-технічної бази у власності або на правах оренди. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідку про наявність власного та\або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг спецтранспорту, для перевезення небезпечних відходів. У разі оренди та\або кредиту, та\або лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу;
– скановану копію свідоцтва про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів);
– скановану копію свідоцтво та\або іншого документу про підготовку водія (-їв) з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (надати копію).
2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 1-го договору).
Аналогічним вважається договір, за яким Учасник надавав послуги за ДК 021:2015 - 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначених в довідці в повному обсязі.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.»
Статус вимоги:
Відхилено