-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно металопластикове – 44221100-6)
Завершена
15 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2023 22:10 - 01.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
дискваліфікація з порушеннями
Номер:
501ef8a78b864845ba5f7843608f57c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-26-015524-a.a1
Назва:
дискваліфікація з порушеннями
Вимога:
Шановний замовник підставою для відхилення нашої пропозиціїї та ненадання можливості усунення невідповідностей вами вказано
15. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати детальний технічний опис товару, що пропонується та документи, що підтверджують якість (відповідність, тощо) згідно Таблиці №1. Учасником надано довідку «ТЕХНІЧНІ. Технічні характеристики пропонованого товару ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в які зазначено: ширина склопакету: не менше 32 мм. Однак Замовником вимагалась ширина склопакету: не менше 32 мм не більше 33 мм. Словосполучення «не менше» означає, що певна величина є більшою або дорівнює вказаній. При цьому з використаного формулювання неможливо встановити, наскільки величина, запропонована Учасником, може бути більшою за 33 мм, допустимі Замовником. Таким чином Учасник залишає за собою можливість вибору максимально допустимої ширини склопакету, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки у вимогах Тендерної документації чітко зазначено діапазон допустимої ширини склопакету. Дана невідповідність не дає змоги Замовнику точно визначити з якою шириною склопакету Учасник №1 планує поставити вікно металопластикове, точно визначити зміст тендерної пропозиції та його відповідність вимогам Замовника. В той час, коли згідно пункту 2.1. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати детальний технічний опис товару, що пропонується, Учасником надано технічний опис товару, який є недетальним в такій мірі, що не дає можливості однозначно встановити відповідність запропонованого товару до вимог Замовника. Отже, вказаний документ та зазначена в ньому інформація не відповідає вимогам Тендерної документації. Відповідно до абзаців 1- 2 пункту 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відсутність інформації про технічні характеристики предмета закупівлі (детального технічного опису товару, що пропонується), зокрема, в частині максимальної ширини склопакету, запропонованого Учасником, не є невідповідністю, яку Замовник має право вимагати усунути згідно Постанови. Встановлення вимоги про усунення інших виявлених невідповідностей, що можуть бути усунуті, не призведе до усунення цього недоліку. Відповідно, вказаний недолік тендерної пропозиції Учасника не може бути усунутий у встановлений законодавством спосіб. За таких обставин, Замовник позбавлений можливості прийняти інше рішення, ніж відхилити пропозицію Учасника.
Пояснюємо,
1.- в файлі 4тех вимоги замовника останнім пунктом вказано гарантуємо відповідність вимогам замовника завірений підписом та печаткою а це означає що всі вищеперечислені вимоги вказані в цьому документі будуть дотримані в тому числі і товщина склопакету від 32мм до 33мм як вказано в тендерній документаціїї замовника.
2.-в файлі 4 тех характеристики пропонованого товару надана порівняльна таблиця де вказано
Тип профілю: Steko s500
Профільна система: 5-ти камерна
Монтажна ширина: 60 мм;
Склопакет: 4_Silver SG x24x4
Вид склопакету: однокамерний
Ширина склопакету: не менше 32 мм
Товщина скла: 4 мм –
Особливості: склопакет має скло, де з одного боку воно має дзеркальне тонування, а з іншого боку - затемнене.
В цьому переліку вказано детальні характеристики пропонованого вікна а що до склопакету вказана його формула 4_Silver SG x24x4 яка розшифровується як 1 скло товщиною 4мм з нанесеним дзеркальним напів прозорим напиленням дистанція між склом 24мм і друге скло прозоре 4мм додавши разом 4+24+4 отримуємо 32 мм дана формула вказує товщину склопакета і він не може бути ні 32,3 ні 32,9 мм чи іншої товщини якщо він буде іншої товщини ніж 32 мм це буде брак ( це як гвинт наприклад М8 він повинен бути 8мм а не 8,5мм чи 8,9мм)тим більше що подаємо пропозицію в навчальний заклад де готують інженерів. а не в якийсь гуманітарний заклад. Ми вам пропонуємо вікно і склопакет яке підтверджено сертифікатами . Так наданий нами документ називається не детальний технічний опис товару, а тех характеристики пропонованого товару . 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною несуттєвою помилкою відповідно до наказу Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення формальних помилок учасниками закупівель не повинно призвести до відхилення їх тендерних пропозицій.Виходячи з вищенаписаного детальниий технічний опис нами надано товщина склопакета вказана.
Прошу
1- скасувати рішення про дискваліфікацію нашої пропозиціїї .
2- надати можливість для виправлення невідповідностей. Відповідно до абзаців 1- 2 пункту 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
І хочу зауважити що пропонований нами товар який повністю відповідає вимогам замовника на 2600,00 гривень дешевший ніж в учасника якого ви виставили переможцем .
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-336В.pdf 14.11.2023 23:38
Дата подачі:
11.11.2023 20:44
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стосовно Вашого звернення від 11 листопада 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне.
1. Щодо пояснення ширини склопакету.
Виходячи з вищезазначеного пояснення Ви як Учасник закупівлі з одного боку зазначаєте у своїй пропозиції склопакет 4_Silver SG x24x4 та пояснюєте у вимозі: «…формула 4_Silver SG x24x4 яка розшифровується як 1 скло товщиною 4мм з нанесеним дзеркальним напів прозорим напиленням дистанція між склом 24мм і друге скло прозоре 4мм додавши разом 4+24+4 отримуємо 32 мм дана формула вказує товщину склопакета і він не може бути ні 32,3 ні 32,9 мм чи іншої товщини якщо він буде іншої товщини ніж 32 мм це буде брак».
А з іншого боку у своїй тендерній пропозиції зазначаєте «ширина склопакету: не менше 32 мм», таким чином не обмежуєте себе виключно цифрою «32 мм», а залишаєте собі можливість застосувати інший розмір більший від 32 мм.
Проте як ви самі зазначили у вимозі «якщо він (склопакет) буде іншої товщини ніж 32 мм це буде брак».
Таким чином з одного боку Ви в гарантійному листі гарантуєте «поставку продукції належної якості», а з іншого боку надаєте технічні характеристики запропонованого товару де не зазначаєте конкретно ширину склопакету. Дані розбіжності в інформації, яка надана у різних документах, вводить в оману Замовника, не дозволяє конкретно визначити чи відповідатиме ширина склопакету вимогам які встановлені Замовником.
Фахівці Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» обізнані з приводу того, що суперечності в інформації, зокрема, обумовлені неповним наданням запитаної Замовником інформації про технічні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником, можуть свідчити про брак, а ненадання повної інформації може свідчити про спробу приховати брак запропонованого товару. У зв’язку з цим вказаному питанню приділено значну увагу.
Принагідно звертаємо увагу, що невірна назва документа не визначалась Замовником як підстава відхилення пропозиції Учасника. У протоколі № УО1-312В від 09.11.2023 назва документа вказана лише з метою його однозначної ідентифікації. В свою чергу, підстави відхилення детально викладені у вказаному протоколі.
2. Щодо правової складової питання.
Дії Замовника в межах процедури закупівлі обмежені вимогами законодавства.
Як вказано в протоколі № УО1-312В від 09.11.2023, відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відсутність інформації про технічні характеристики предмета закупівлі запропонованого Учасником, зокрема, в частині максимальної ширини склопакету, не є невідповідністю, яку Замовник має право вимагати усунути згідно Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Відповідно, вказаний недолік тендерної пропозиції Учасника не може бути усунутий у встановлений законодавством спосіб.
Положеннями частини 3 статті 164-14 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність, зокрема, за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Отже, незважаючи на наявність в Замовника зацікавленості у придбанні товару за нижчою ціною, помилки, умисно чи з недбалості допущені Учасником під час складення документів тендерної пропозиції Сухарь Наталії Анатоліївни унеможливлюють визнання вказаного Учасника переможцем закупівлі.
За таких обставин, Замовник позбавлений можливості прийняти інше рішення, ніж відхилити пропозицію Учасника.
Виходячи з вищевказаного, вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено