• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття на території Градизької територіальної громади за адресою: смт. Градизьк; вул. Героїв Дніпра, вул. Гвардійська, вул. Заводська, вул. Нова,вул. Пушкіна, с. Бугаївка вул. Миру - Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Торги відмінено

830 746.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 307.46 UAH
Період оскарження: 26.10.2023 16:51 - 31.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ЩОДО НЕЗАКОННО ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 815e15e59a704888ad8e42d53670ab5d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-26-013897-a.c1
Назва: ЩОДО НЕЗАКОННО ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Вимога:
Шановний Замовнику! Змушені звернутись до Вас з Вимогою на незаконно прийняте рішення стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕФЕКТ», а саме: В складі пропозиції учасник процедури закупівлі не надав згоди на обробку персональних даних всіх своїх співробітників. Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 92 від 07 листопада 2022р. Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП «ЕФЕКТ» з наступних підстав: - учасник процедури закупівлі в своїй пропозиції не надав згоди на обробку персональних даних всіх своїх співробітників, в зв'язку з цим пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Закону згідно частини 2 пункту 44 Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Зауважимо, що опублікований Протокол № 92 містить дату минулого року (07 листопада 2022р.), а отже, можна вважати, що він не є чинним на дату оголошення рішення. Уважно вивчивши зміст тендерної документації (UA-2023-10-26-013897-a ● 030b268c7e6f4ab18c587335ef603a16), можна дійти висновку, що Вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних всіх співробітників НЕ БУЛА ВКЛЮЧЕНА до складу Тендерної документації. Водночас, у Тендерній документації є взірець листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток № 6 до тендерної документації), стосовно якого в самій Тендерній документації НЕ ВКАЗАНО вимог щодо згоди на обробку ЧИЇХ САМЕ персональних даних має подавати Учасник. Адже, від того, як саме Замовник сформулює свою вимогу в Тендерній документації, залежить, згоду на обробку чиїх саме персональних даних має подавати Учасник. ПП «ЕФЕКТ» в складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду від керівника учасника згідно Додатку № 6 до тендерної документації (файл 15. Лист-згода ОПД.pdf), оскільки жодних інших вимог щодо згоди на обробку чиїх саме персональних даних має подавати Учасник в тендерній документації не вказано. І звичайно, якщо Замовник вважав, що Учасник повинен був надати згоди на обробку персональних даних всіх своїх співробітників, Замовник мав надати можливість виправити невідповідності, у термін 24 години, з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, або інформації (або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність факту повідомлення та можливості виправити "невідповідність" підкреслює упередженість в діях Замовника, його свідоме ПОРУШЕННЯ чинного законодавства, а також можливу корупційну складову чи факт змови між Замовником та іншим Учасником. Отже, Замовником було прийняте неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕФЕКТ», яка відповідає всім умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію – УПЕРЕДЖЕНЕ ТА ТАКЕ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ОБГРУНТОВАНИМ, ЗАКОНОДАВЧО ВИЗНАЧЕНИМ, ПІДСТАВАМ, а з огляду на те, що Замовник не виконав норму про розміщення усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій – вимагаємо переглянути та скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати ПП «ЕФЕКТ» переможцем. У разі не скасування даного рішення Замовника – ПП «ЕФЕКТ» залишає за собою право на звернення до відповідних компетентних органів, щодо даної ситуації для відстоювання порушених законних прав, як Учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник процидури закупівлі, відповідно до ч. 6 ст. 6 Закону України № 2297 " Про захист персональних даних" Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, а також в зв’язку з тим, що нами була здійснена помилка в протоколі ( невірно вказаний рік протоколу) було прийнято рішення в відмінити у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено