• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПЗ-23Т_539_ВО: Код ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Комплект для дистанційного контролю сили змінного струму Е115 Ш (або еквівалент))

Торги не відбулися

167 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 837.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2023 16:32 - 31.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірність відхилення

Номер: bbbc776bbb2c4d149e07c1fc6d3cc037
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-26-012385-a.a2
Назва: Не правомірність відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. Дякуюємо за надану відповідь, проте вважаємо що ви відхилили нашу пропозицію не правомірно. Згідно попередніх оскаржень , АМКУ вважає що вказані вами пункти не підлягають до відхиляння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день.На вашу вимогу відповідь була надана 21.11.2023
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

НЕ правомірна дискваліфікація

Номер: e71497f93d494047a0a8a207fc1ae094
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-26-012385-a.a1
Назва: НЕ правомірна дискваліфікація
Вимога:
ВИМАГАЄМО: 1)Скасувати протокол № 539/3 від 16.11.2023 та надати 24 години на виправлення. В разі неприйняття мір вимушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби для перевірки правомірності дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 07 листопада 2023р. відбулися відкриті торги (з Особливостями) на закупівлю: Код ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Комплект Е115Ш для вимірювання напруги або еквівалент), номер оголошення на проведення електронної закупівлі: Код ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Комплект Е115Ш для вимірювання напруги або еквівалент) UA-2023-10-26-012385-a, яке було оприлюднене на електронному майданчику http://smarttender.biz/ та на веб – порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua 26.10.2023р. На Вашу вимогу повідомляємо. Щодо п. 1 Вимоги. Згідно Додатку 1 пункту 1.1 тендерної документації на закупівлю: Код ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Комплект Е115Ш для вимірювання напруги або еквівалент) (далі – Тендерна документація) вимагається: «Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність»: - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України); або - зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування); або - сертифікату експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95). Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Учасником ТОВ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" на виконання вимог даного пункту не надано жодного з перелічених документів. Щодо п. 2 Вимоги. Згідно таблиці 1 Дані на товар у колонці 6 наданої учасником ТОВ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" (позначення нормативно – технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання) на виконання вимог Додатку 1 Тендерної документації вказано ТУ У -05717004.010-00. Згідно Додатку 1 пункту 2.1 Тендерної документації вимагається: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції». Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. Учасником ТОВ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" на виконання вимог даного пункту не надана сканована копія вказаного документу. Щодо пункту 3 вимоги. Згідно Додатку 1. пункту 3.1 Тендерної документації вимагається: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником»: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Учасником ТОВ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" на виконання вимог вказаного пункту не надано жодного з перелічених документів. Оголошена закупівля відбувалась відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - постанова № 1178), якою затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), які встановлюють порядок та умови здійснення замовниками публічних закупівель товарів, робіт і послуг в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно протоколу від 16.11.2023 № 539/2, пропозиція ТОВ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" не відповідала вимогам тендерної документації, а саме: не виконані вимоги пункту 1.1 додатку 1 Тендерної документації, не надано документи на підтвердження відповідності продукції. не виконані вимоги пункту 2.1 додатку 1 Тендерної документації, не надано повну скановану копію ТУ( абоТЗ) на виготовлення продукції. не виконані вимоги пункту 3.1 додатку 1 Тендерної документації, не надано документи які підтверджують стосунки учасника з виробником продукції. Згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту43Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Міністерством економіки України як Уповноваженим органом, основними функціями якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель, 17.05.2023 за № 3323-04/22523-06 надано узагальнену відповідь Щодо внесення змін до Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. В розділі Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей, вказано, що Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій учасників. Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до Особливостей. Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, ненадання документів учасником по пп. 1.1, п.2.1, п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації не підлягає виправленню шляхом розміщення повідомлення замовником на усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так