-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Масло вершкове для закладів дошкільної освіти м.Торецьк
Завершена
235 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 177.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 177.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2018 11:38 - 25.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА На дії Замовника щодо визначення переможця, на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
61060255f90d4ea393bdbffe9023aaf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-13-001215-b.c2
Назва:
СКАРГА На дії Замовника щодо визначення переможця, на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
13 лютого 2018 року Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (надалі- Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю вершкового масла, код за ДК 021:2015 - 15530000-2 - Вершкове масло (UA-2018-02-13-001215-b).
02 березня 2018 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, код ЄДРПОУ 2837309764
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч.6 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
12 березня 2018 року замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Кокозей Ірина Олександрівна.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Кокозей Ірина Олександрівна порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
По-перше, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації товар повинен відповідати санітарно-технічним вимогам якісних характеристик - Вершкове масло жирністю 72,5%, фасоване від 0,200 до 0,500 гр. Обов'язково учасникам необхідно додавати декларацію виробника або посвідчення про якість або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару, вимогам, встановленим до нього, загальнообов'язковим на території України нормам і правилам, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У складі пропозиції Учасника міститься декларація виробника №16 від 16.02.2018, відповідно до якої технічні характеристики масла вершкового не відповідають вимогам Замовника. А саме, Замовник закуповує масло вершкове жирністю (не більш, не менш) 72,5%, Учасник же запропонував Замовнику масло вершкове жирністю або 73%, або 83%.
Тобто, Учасник не виконав вимоги Замовника щодо відповідності технічним вимогам якісних характеристик товару.
По-друге, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці № 1.
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншої одиниці техніки, якщо право власності на неї підлягає реєстрації), копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту або договору перевезення чи надання послуг з перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт чи користується послугами з перевезення.
У складі пропозиції учасника надано договір найму №38-а від 01.08.2017 про передачу у користування специфікованого автомобілю з водієм. Модель автомобілю ГАЗ 3302. Згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, ГАЗ 3302 є вантажним фургоном хлібним.
Предметом договору є - масло вершкове. Транспортування і зберігання вершкового масла здійснюють згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються. Для перевезення масла автомобільним транспортом використовують авторефрижератори, автомобілі з ізотермічними кузовами і відкриті автомобілі (за мінусових температур) з обов'язковим накриттям продукту брезентом або матеріалом, який заміняє його. Відповідно до Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями) температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні масла вершкового становить не вище -6 град.C . У зимовий період при зниженні температури зовнішнього повітря нижче -6 град.C перевезення вантажу провадиться без включення холодильного устаткування.
Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення масла вершкового, тобто вантажів,що швидкопсуються.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-третє, відповідно п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
У складі пропозиції Учасника міститься "Договор аренды нежилого помещения от 03.01 2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Остроухова В.В. (орендодавець) зобов'язується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк,вул. Дружби, 10.
Відповідно до п.1 ст. 795 Цивільного кодексу України передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду акт приймання-передачі майна в оренду.
Але у складі пропозиції Учасика відсутній вищевказаний документ. Тому, в Учасника у звязку з відсутністю акту приймання-передачі майна відсутні законні підстави для користування складським приміщенням.
Крім того, Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складське приміщення, розташоване за адресою м.Торецьк,вул. Дружби, 10 Учаснику.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
В четверте, відповідно до п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації учасникам у складі пропозиції необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) ), згідно Таблиці №2.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено 5 (пять) працівників: керівник, два продавця продовольчих товарів, два водія.
Згідно з п. 2.2 Додатку 3 до тендернї документації для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати, згідно Таблиці №2 копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з зазначенням останнього місця роботи) працівників або договорів (контрактів).
У складі пропозиції відсутні копії трудових книжок або договорів (контрактів) на двох водіїв, зазначених у довідці.
Відповідно до п.1 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" якщо учасник торгів не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається замовником у цій тендерній документації, він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів.
У складі пропозиції відсутнє письмове пояснення щодо не надання копій трудових книжок або договорів (контрактів) на двох водіїв, зазначених у довідці про наявність працівників.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
По-пяте, відповідно до п.4.11 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника повинен надати оригінали експлуатаціцних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробка або реалізації харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності або орендує.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 07.02.2018 за №03-03/374, завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей - зберігання. Тобто, Учасник може лише зберігати продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізації харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Крім того, автомобільний транспорт є потужністю з реалізації харчових продуктів. Учасником не надано експлуатаційний дозвіл на орендований автомобільний транспорт та/або оригінал повідомлення компетентного органу про реєстрацію автотранспортного засобу.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
В шосте, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на автотранспорт повинна бути надана довідка про санітарну обробку автомобіля.
У складі пропозиції Учасника відсутня вищевказано довідка.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В сьоме, відповідно до п.2 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" учасникам необхідно завантажити файли з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
У складі пропозиції Учасника міститься лише сканований Додаток 2 тенденої доументації Замовника. У складі відсутня технічна сецифікація, який пропонується Учасником.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
По-восьме, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічні договори, витяг ЄДРПОУ, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином.
Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
В наданих учасником копіях документів відсутня дата завірення копії.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1, п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
4. Заборонити Замовнику на час розгляду даної скарги вчиняти будь-які дії відносно закупівлі масла вершкового.
5. Зобов'язати замовника - Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, код ЄДРПОУ 02142827 скасувати своє Рішення про намір укласти договір від 12.03.2018, відповідно до якого переможцем визначено ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, ІПН 2837309764, а тендерну пропозицію подану даним учасником - відхилити.
6. Зобовязати замовника - Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, код ЄДРПОУ 02142827 розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА На дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" 22.03.2018 16:29
- 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету 22.03.2018 16:29
- Рішення від 26.03.2018 №2691, лист замовнику.pdf 27.03.2018 19:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2018 № 3287.pdf 11.04.2018 22:02
- Рішення від 10.04.2018 №3287.pdf 13.04.2018 19:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2018 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.04.2018 19:35
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2018 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет міського управління освіти скасував рішення про визначення переможця закупівлі (відповідно до рішення № 3287-р/пк-пз від 10.04.2018).
Вимога
Є відповідь
вимога відхилення пропозиції ФОП Кокозей І.О.
Номер:
61de0f5896eb45bf8051bcfa238a7669
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-13-001215-b.b1
Назва:
вимога відхилення пропозиції ФОП Кокозей І.О.
Вимога:
ФОП Вітренко Ю.П. вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Кокозей Ірина Олександрівна порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. Тендерна позиція ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (далі за текстом - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону, а саме:
По-перше, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації товар повинен відповідати санітарно-технічним вимогам якісних характеристик - Вершкове масло жирністю 72,5%, фасоване від 0,200 до 0,500 гр. Обов'язково учасникам необхідно додавати декларацію виробника або посвідчення про якість або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару, вимогам, встановленим до нього, загальнообов'язковим на території України нормам і правилам, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
У складі пропозиції Учасника міститься декларація виробника №16 від 16.02.2018 в якої технічні характеристики масла вершкового не відповідають вимогам Замовника. А саме, Замовник закуповує масло вершкове жирністю (не більш, не менш) 72,5%, Учасник же запропонував Замовнику масло вершкове жирністю або 73%, або 83%.
Тобто, Учасник не виконав вимоги Замовника щодо відповідності технічним вимогам якісних характеристик товару.
По-друге, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці № 1.
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншої одиниці техніки, якщо право власності на неї підлягає реєстрації), копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту або договору перевезення чи надання послуг з перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт чи користується послугами з перевезення.
У складі пропозиції учасника надано довідку договір найму №38-а від 01.08.2017 про передачу у користування специфікованого автомобілю з водієм. Модель автомобілю ГАЗ 3302. Згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, ГАЗ 3302 є вантажним фургоном хлібним.
Предметом договору є - масло вершкове. Транспортування і зберігання вершкового масла здійснюють згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються. Для перевезення масла автомобільним транспортом використовують авторефрижератори, автомобілі з ізотермічними кузовами і відкриті автомобілі (за мінусових температур) з обов'язковим накриттям продукту брезентом або матеріалом, який заміняє його. Відповідно до Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями) температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні масла вершкового становить не вище -6 град.C . У зимовий період при зниженні температури зовнішнього повітря нижче -6 град.C перевезення вантажу провадиться без включення холодильного устаткування.
Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення масла вершкового, тобто вантажів,що швидкопсуються.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-третє, відповідно п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
У складі пропозиції Учасника міститься "Договор аренды нежилого помещения от 03.01 2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Остроухова В.В. (орендодавець) зобовязується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк,вул. Дружби, 10.
Відповідно до п.1 ст. 795 Цивільного кодексу України передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду акт приймання-передачі майна в оренду.
Але у складі пропозиції Учасика відсутній вищевказаний документ. Тому, в Учасника у звязку з відсутністю акту приймання-передачі майна відсутні законні підстави для користування складським приміщенням.
Крім того, Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складське приміщення, розташоване за адресою м.Торецьк,вул. Дружби, 10 Учаснику.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
В четверте, відповідно до п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації учасникам у складі пропозиції необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) ), згідно Таблиці №2.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено 5 (пять) працівників: керівник, два продавця продовольчих товарів, два водія.
Згідно з п. 2.2 Додатку 3 до тендернї документації для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати, згідно Таблиці №2 копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з зазначенням останнього місця роботи) працівників або договорів (контрактів).
У складі пропозиції відсутні копії трудових книжок або договорів (контрактів) на двох водіїв, зазначених у довідці.
Відповідно до п.1 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" якщо учасник торгів не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається замовником у цій тендерній документації, він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів.
У складі пропозиції відсутнє письмове пояснення щодо не надання копій трудових книжок або договорів (контрактів) на двох водіїв, зазначених у довідці про наявність працівників.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
По-пяте, відповідно до п.4.11 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника повинен надати оригінали експлуатаціцних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробка або реалізації харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності або орендує.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 07.02.2018 за №03-03/374, завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей - зберігання. Тобто, Учасник може лише зберігати продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізації харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Крім того, автомобільний транспорт є потужністю з реалізації харчових продуктів. Учасником не надано експлуатаційний дозвіл на орендований автомобільний транспорт та/або оригінал повідомлення компетентного органу про реєстрацію автотранспортного засобу.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
В шосте, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на автотранспорт повинна бути надана довідка про санітарну обробку автомобіля.
У складі пропозиції Учасника відсутня вищевказано довідка.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В сьоме, відповідно до п.2 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" учасникам необхідно завантажити файли з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
У складі пропозиції Учасника міститься лише сканований Додаток 2 тенденої доументації Замовника. У складі відсутня технічна сецифікація, який пропонується Учасником.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
По-восьме, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічні договори, витяг ЄДРПОУ, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином.
Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
В наданих учасником копіях документів відсутня дата завірення копії.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП Кокозей І.О. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП Кокозей І.О. та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження прийнятого Замовником рішення 15.03.2018 20:59
Дата подачі:
15.03.2018 20:59
Вирішення:
Відповідь на вимогу відхилення пропозиції ФОП Кокозей І.О.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2018 15:26
Підтвердження вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що допущені учасником-переможцем помилки (на Вашу думку) є формальними (несуттєвими) та не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи, що однією із основних засад здійснення державних закупівель є економія бюджетних коштів, то підстави для задоволення Вашої скарги відсутні. Пропозиція ФОП Кокозей І.О. нас повністю задовольняє та є економічно вигідною. Також, варто зауважити, що вся відповідальність за дотримання вимог харчового законодавства покладається суто на оператора ринку. Що стосується зауважень щодо оформлення документів, а саме: вказані копії документів завірені неналежним чином. Дану вимогу можно вважати як формальну помилку, яканіяк не може вплинути на зміст та кваліфікаційні вимоги Учасника.