-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
придбання малих архітектурних форм (лава садова-паркова); код 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
закупівля здійснюється з урахуванням норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
295 834.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 958.34 UAH
мін. крок: 1% або 2 958.34 UAH
Період оскарження:
26.10.2023 14:23 - 02.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
04673f3c080343e4b22dc91cc2652130
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-26-009115-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Ваш протокол відхилення ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" №35-6 від 17.11.2023р. в якому нашу пропозицію було відхилено. Причину дискваліфікації нас, вважаємо неправомірною та упередженою.
Вами зазначається що нами наданий не повному обсязі «Висновок державної санітарної епідеміологоічної експертизи» на фанеру. Нами наданий висновок , це офіційний документ, до цього ні в кого не виникало питань стосовно його правильності. Ми не самі складали цей висновок, він наданий державною службою та засвідчує відповідність фанери. Фанера імпортного виробництва, проходить всі необхідні перевірки на митниці.
Також хочемо зауважити, що з 1 жовтня 2023 року введено в дію Закон України від 06.09.2022 №2573-IX "Про систему громадського здоров'я". Окремі положення нового Закону скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Одночасно втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Отже даний висновок зовсім не потібен. Але ж ви мало того що вимагаєте його, так ще й не приймаєте висновок який Вам надано.
Але ж зрозуміло, що причина відхилення нас не в самому висновку, а в тому, що Вам необхідно було обрати переможцем зовсім іншого «свого» учасника. Як можно помітити переможець ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС" з міста Запоріжжя, як і сам Замовник.
Ви Протоколом №35-5 від 07.11.2023р. продовжили розгляд нашої пропозиції, аргументуючи це тим, що необхідно розглянути достатньо великий обсяг документів наданих учасником, але як ми розуміємо це було зроблено лиш для того щоб придумати причину для нашої дискваліфікації.
17 листопада 2023 року о 8:13 Ви розміщуєте на майданчику Протокол про наше відхилення, а вже о 8:52 цього ж дня Ви визнаєте переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС". Отже на розгляд наших документів Вам знадобилося 10 днів, а наступного учасника, у якого не менший пакет документів ви встигли розглянути та прийняти рішення про визначення його переможцем за 39 хвилин!!!!!!
Дуже прикро, що в такий складний час, економічно вигідна пропозиція була відхилена заради заключення Договору з тим з ким Вам потрібно.
Вважаємо, що Пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" була відхилена неправомірно з наведених підстав, порушено наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених Законом України про «Публічні закупівлі»
Також хочемо нагадати про адміністративну відповідальність для уповноважених осіб Замовника. І хочемо попередити, що ви можете очікувати перевірки від «БЕБ» та інших уповноважених на це органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2023 15:02
Вирішення:
Вітаємо! Дякуємо за Вашу небайдужість до закупівель КРБП "Зеленбуд". Ваша вимога розглянута та повідомляємо наступне. Відповідно п. 54 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.» та пункту 1 Розділу 2. Тендерної документації «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель».
Під час подання тендерних пропозицій по Процедурі з боку Учасників не було жодного звернення або вимоги до Замовника відносно усунення порушення (вимога щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи) у тендерній документації.
Також відповідно Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» «2 Інша інформація» Тендерної документації «3. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Враховуючи викладене, учасники Процедури повністю усвідомлювали зміст тендерної документації та були згодні з усіма її вимогами.
Враховуючи, що Учасником у складі тендерної пропозиції не повному обсязі поданий «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» на фанеру, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції з дотриманням норм діючого законодавства України у сфері публічних закупівель. Враховуючи вище викладене, Замовник не може задовольнити Вашу вимогу. Ми сподіваємось на подальшу Вашу участь у закупівлях КРБП «ЗЕЛЕНБУД» та плідну співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено