-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчуваня)
Завершена
430 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 430.08 UAH
мін. крок: 0.1% або 430.08 UAH
Період оскарження:
06.03.2018 11:39 - 17.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі
Номер:
433c565d619c4d5baf73c7f54a769906
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-06-000962-c.a1
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі
Вимога:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету,
щодо обрання переможця процедури закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Закон закріплює виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який визначений у статті 30 Закону. Водночас, слід ураховувати, що відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа № 37 з поглибленим вивченням французької мови проводила процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». Учасниками даної процедури були:
1. ФОП Бобиляк Олександра Петрівна
2. ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова
3. ФОП Ковальчук Юлія Петрівна
4. ФОП Гороховський Сергій Володимирович.
Після проведеного аукціону, тендерним комітетом відхилено (дискваліфіковано) першу пропозицію та обрано переможцем учасника - ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова.
Підстави подання скарги:
Після детального вивчення тендерної пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, я, як учасник торгів, вважаю, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), всупереч вимог тендерної документації Замовника. Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив моє право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова була відхилена. Дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти.
1. Відповідно до п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника, було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься контракт укладений із керівником підприємства від 17.08.2016 р. Невмержицьким М.М. Згідно тексту даного контракту випливає, що строк дії його завершився ще 18.08.2017 року. Тобто у складі пропозиції учасником подано нечинний контракт, який завершив свою дію та який не підтверджує повноважень Невмержицького М.М. на підписання поданих документів тендерної пропозиції. Оскільки відсутні відомості про продовження дії даного контракту - поданий у складі пропозиції контракт не підтверджує права підпису директором Невмержицьким М.М. документів тендерної пропозиції.
2. Звертаю увагу тендерного комітету на те, що з аналогічного питання вже відбувався розгляд скарги, щодо неправомірного обрання переможцем процедури закупівлі ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова. Відповідно 20.04.2018 р. Орган оскарження задовольнив скаргу та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі, у звязку з тим, що дана пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації. (номер рішення № 3756-р/пк-пз від 20.04.2018 р.). Посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-01-001047-a, номер закупівлі - UA-2018-03-01-001047-a.
3. Додатково повідомляю, що у п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником передбачено опис формальних помилок. А саме зазначено: «Формальними (несуттєвими) під час підготовки тендерної пропозиції вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - орфографічні помилки та механічні описки в словах чи словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції». Виходячи з вище наведеного формулювання формальних помилок, всі недоліки поданої пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова, які я перелічив вище – не підпадають під ознаки формальних помилок, які описані Замовником у Тендерній документації.
Проаналізувавши вимоги Вашої ж тендерної документації та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що Ваш тендерний комітет створює для ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у тендерній пропозиції ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Згідно підпункту 4 ч. 1 ст. 30 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто тендерна пропозиція ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова підлягає відхиленню на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Враховуючи все вище викладене, вважаю, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 40 Конституції України та статтею 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі ст.3, 12, 16, 17, 18, 28,30
Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОШУ:
1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її;
2) відмінити рішення про обрання ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова переможцем процедури закупівлі - UA-2018-03-06-000962-c.
3) відхилити тендерну пропозицію ЛКП ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова як таку, що не відповідає вимогам тендерної
документації замовника.
У випадку подальшого ігнорування прямих вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашим тендерним комітетом, я буду змушений звернутись до правоохоронних органів за захистом своїх прав та законних інтересів. Оскільки різне ставлення до учасників, створення преференцій для окремо обраних учасників, порушує моє право щодо об’єктивної, неупередженої оцінки усіх поданих пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі 27.04.2018 22:03
- Протоколи та листи.pdf 02.05.2018 14:22
Дата подачі:
27.04.2018 22:03
Вирішення:
Вимога розглянута тендерним комітетом
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.05.2018 14:32
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет ознайомився з поданою Вами вимогою, однак не вбачає в своїх діях ті, які порушують чинне законодавство.
Так, відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції.
Вами вказано на наявність нечинного контракту, поданого учасником у своїй пропозиції, що зауважено і тендерним комітетом. Однак, в процесі розгляду та проведення оцінки пропозиції учасника, комітет перевіряє достовірність поданих учасником даних, порівнюючи їх з даними, що містяться в державних реєстрах із загальним доступом. З метою з’ясування достовірності поданої учасником інформації, комітет звернувся для підтвердження чи то спростування поданої учасником інформації у своїй пропозиції до роботодавця вказаної посадової особи. Після отримання відповіді, розгляд та оцінку пропозиції Львівського комунального підприємства громадського харчування школярів Личаківського району м. Львова продовжено та прийнято відповідне рішення. Підтверджуючі це документи завантажені для ознайомлення.
Крім цього, комітет звертає Вашу увагу на те, що, у випадку незгоди з таким рішенням, Ви вправі оскаржити його в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».