• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код за ЕЗС ДК 021:2015:33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33183100-7) (код за НК 024:2023:61574 Набір медичних виробів для фіксування перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний))

Під час дії воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами).

Завершена

352 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 760.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2023 11:16 - 31.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у Додатку 4 до ТД

Номер: f495c5ea8c06456abe427b51448187f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-26-004429-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги у Додатку 4 до ТД
Вимога:
Частина 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) містить правило, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до ч. 4. ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дослідивши технічні документи різних учасників ринку ми, як потенційні учасники закупівлі, дійшли висновку , що вимога до конкретних ширини та товщин пластин є дискримінаційною та такою, що штучо обмежує потенційне коло учасників, оскільки ми знайшли підтвердження вимог тільки у одного виробника. Вважаємо, що до тендерної документації мають бути внесені зміни, або з неї мають бути виключені умови, які унеможливлюють для інших потенційних учасників участь в торгах та перемогу в торгах через ризик дискваліфікації, а саме ширину та товщину пластин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учасник, Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" при закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». За результатами розгляду Вашої вимоги зазначаю наступне: При підготовці технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, фахівцями Замовника, враховувалась потреба саме лікування травм, які мають складний характер, та є такими що у кожному окремому випадку потребують індивідуального підходу до пацієнта та операції. У зв’язку з цим, під час проведення операції, лікар здійснює підбір належних гвинтів та пластини з необхідним розміром та кількістю отворів. Вибір технічних характеристик товарів здійснювався та здійснюється відповідно до попередньої практики та статистичних даних попередніх періодів використання таких товарів при проведенні оперативних втручань. Щодо Вашого твердження, що «вимога щодо конкретизованих розмірів гвинтів є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує потенційне коло учасників», хочу повідомити наступне. Відповідно до статті 23 Закону, а саме п.4: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовником зазначено в Додатку 4 «Медико - технічні та кількісні вимоги» до Тендерної документації зазначено: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».»
Статус вимоги: Відхилено